مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت


منبع: بیتوته

79

1400/2/22

09:58


مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت



کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت, کاربرد هیدروفیشیال, مراحل هیدروفیشیال

هیدروفیشیال چیست

 

هیدروفیشیال چیست؟ کاربرد هیدروفیشیال در زیبایی

هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است.

آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. با گذشت زمان و قرار گرفتن پوست در معرض اشعه ماورای بنفش، آلودگی ، نوشیدن کم آب ، سیگار کشیدن و افزایش سن ، پوست دچار چین و چروک، تغییر رنگ و باز شدن منافذ میشود ولی جالب است بدانید که پوست در هر سنی توانایی ترمیم و بازسازی خودش را دارد ولی به دلیل کاهش کلاژن سازی با افزایش سن، لازم است با روش های درمانی ، روند کلاژن سازی پوست را تحریک کنید.

 

هیدروفیشیال (به انگلیسی: HydraFacial) یا هیدرودرم یکی از روش های غیر تهاجمی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این درمان ادعا میکند تاثیرگذارترین درمان جوانسازی پوست خواهد بود.

 

در روش هیدروفیشیال با استفاده از دستگاه HydraFacial MD در یک پروسه درمانی چنده مرحله ای سلول های مرده پوست استخراج شده و به اصطلاح پوست پاکسازی میشود و سپس با استفاده از یک سرم حاوی آنتی اکسیدان، پپتید و اسیدهیالورونیک فرایند جوانسازی پوست انجام میشود.

 

در واقع ابتدا با استفاده از میکروقطرات آب پوست لایه برداری شده و با سیستم مکش چرخنده آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست بیرون کشیده شده و سپس با هیالورونیک اسید و مواد مغذی ترمیم میشود که نتیجه نهایی جوانسازی پوست است.

 

هیدرودرم, هیدروفیشیال, هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

کاربرد هیدروفیشیال صورت

 

کاربرد هیدروفیشیال 

هیدروفیشیال برای انواع پوست حتی پوست های نازک و پیر مناسب است. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید.

 

برای موارد زیر میتونید از هیدروفیشیال استفاده کنید: 

• از بین بردن خطوط چین و چروک صورت

• کاهش لک های پوستی

• درمان آفتاب سوختگی

• کاهش منافذ باز پوست

• تنظیم چربی پوست 

• محکم کردن بافت پوست

• آبرسانی و درمان پوسته پوسته شدن پوست های خشک

•  درمان جوش های سرسیاه و آکنه

• کاهش منافذ باز پوست

 

هیدروفیشیال چیست, محلول هیدروفیشیال, آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال

فواید هیدروفیشیال صورت

 

هیدروفیشیال چیست؟

هیدروفیشیال یا هیدرودرم با استفاده از میکروقطرات آب پوست را لایه برداری کرده و با مکش مارپیچ آلودگی های روی پوست را از بین برده و به لایه برداری و باز کردن منافذ پوست کمک میکند پس از آن سرم تقویت کننده به لایه های عمیق اپیدرم نفوذ کرده و باعث احیا و جوانسازی پوست میشود. 

 

این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد. 

 

قلم هیدرودرمی دارای چند سر متفاوت است.

سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند.

سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.

 

سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای  پوست میشود.

 

سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. 

 

احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است.

 

هیدرافشیال یا هیدرودرم در بسیاری از موارد با میکرودرم ابریژن اشتباه گرفته میشود ولی در میکرودرم ابریژن از ساینده های بسیار ریز الماس برای لایه برداری سطح پوست استفاده میشود در صورتی که در روش هیدرودرم این کار توسط  میکروقطرات آب و مکش صورت میپذیرد بنابراین به عنوان درمانی ملایم تر و تاثیرگذارتر و آبرسانی همزمان به پوست شناخته میشود. میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه میشود که پوستشان دارای استرچ مارک است و و میخواهند لایه برداری قوی انجام دهند و زیاد نگران لکه های روشن و تیره پوستشان نیستند ولی هیدرودرم مناسب کسانی است که میخواهند لک های پوستی کمرنگ تر شده و پوستی نرم و لطیف داشته باشند.

 

هیدرودرم, هیدروفیشیال, هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

مراحل هیدروفیشیال

 

مراحل هیدروفیشیال

هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. 

ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. 

 

لایه برداری : میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود.

 

تراشیدن : سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند.

 

پاکسازی و سم زدایی : با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند.

 

آبرسانی و پرکردن منافذ پوست : کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند.

 

 هیدروفیشیال چیست, محلول هیدروفیشیال, آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال

مدت زمان اثر هیدروفیشیال

 

مدت زمان اثر هیدروفیشیال صورت

اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. 

 

معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است. 

 

درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. 

 

جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود. 

 

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو