طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و اوراکل هفته 4 اردیبهشت

منبع: ناز وب

123

1400/2/22

10:44


طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و اوراکل هفته 4 اردیبهشت

فرازی به آینده؛ دوستان گلم باز هم با شما عزیزان هستیم با مجموعه پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و Message of Angels پیام فرشتگان که دنیایی از انرژی مثبت و حس خوب را به همراه دارد. اگر احیانا
جملات منفی می بینید بدون توجه به آن رد شوید و سعی کنید یاد بگیرید آنچه اتفاق می افتد تماما فکر و Attitudeنگرش ماست. که 80 درصدآن را ضمیر ناخودآگاه ما آن را هدایت میکند. پس در خودآگاه و ناخودآگاه خود همیشه مثبت بمانید.

 

فال هفتگی تاروت کائنات برای متولدین تمام ماه ها

🎋فروردین
نماد :پیشگو

محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ این کارت می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

🌲 اردیبهشت
نماد :نوباوه

یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

 

🍄 خرداد
نماد :شاه

یک مرد مهربان و دلسوز/ یک تاجر/ یک شخص مهم/ تمایل به قبول مسئولیت/ رهبری/ قاضی/ یک شخص معتبر/ یک مرد متاهل/ ثبات/ یک مرد خوش اخلاق/ یک مرد نجیب و بخشنده/ یک ازدواج خوب و موفق.

 

 

طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و اوراکل هفته 4 اردیبهشت

 

🌴 تیر
نماد :دلاور

فردی بااستعداد، صبور و فعال/ یک فرد قابل اطمینان/ پذیرش مسئولیت/ شکیبایی/ جوانی خوش قلب و با شهامت/ یک شخص زیرک و با لیاقت/ برطرف شدن غیر منتظره یک مشکل/ فروتنی/ هوشیاری/ شروع یا پایان یک مسئله عاطفی.

 

🎍مرداد
نماد :راهبه

دانش/ حکمت/ بینش/ خلوص/ پاکدامنی/ بی‌طاقتی/ نگرش به باطن/ برای جوابی که در جستجو هستید به رویاهای خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید./ صبور باشید و منتظر لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

🌾 شهریور
نماد :عدالت

هماهنگی/ توازن/ برابری/ صداقت/ افتخار/ توصیه/ پرهیزکاری/ قاضی/ وکیل/ یک شخص با اهمیت/ وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن‌بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید./ گذشتن از خواسته‌ای برای رسیدن به نتیجه بهتر.

🍁 مهر
نماد :شمشیر

شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.

🍂 آبان
نماد :عصا

شروعی جدید/ مسافرت/ ماجرا/ میراث/ شغل جدید/ سود Birth تولد/ تلاش برای رسیدن به نتیجه/ یک شخص مهربان/ یک شخص ثروتمند/ فعالیت‌هایی که به کمک یک شریک خوب و با تجربه ، به نتیجه رسیده‌اند./ مشارکت شغلی/ اصالت/ نجابت.

🎍 آذر
نماد :ملکه

یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است ومی تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

❄️ دی
نماد :جام

آغاز یک رابطه عاطفی/ آغاز خوشبختی/ آغاز عشق/ زیبایی/ سلامتی/ اتحاد بین دو نفر/ شکل‌گیری یک رابطه دوستانه یا عشقی/ عشق بازگشته/ همکاری/ شراکت/ هماهنگی/ جشن/ شادی/ موفقیت/ خوش‌شانسی/مهمان‌نوازی/ یک شخص مهربان و دلجو .

⛄️ بهمن
نماد :امپراطور

دست یابی/ انجام شدن کاری/ ثبات/ یک شخص لایق/ اعتماد/ ثروت/ رهبری/ اقوام مذکر/ قدرت و همت.

☃️ اسفند
نماد :جادوگر

اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ی قوی/ اطمینان به‌خود/ یک مأموریت

 

پیام های دلنشین فرشتگان نگهبان

 

⭐️ فروردین

 فرشته اتسه آنا Otzeana

به ندای قلبت اعتماد کن. به زودی تغییرات جدیدی را در زندگی شخصی خود حس خواهید کرد. ممکن است ابتدا زیاد از این تغییرات خوشتان نیاید اما به مرور زمان درست می‌شود و برایتان خوب به نظر خواهد رسید.

⭐️ اردیبهشت

فرشته سارنا sarena

من فرشته فراوانی هستم. به تو نوید می‌دهم که به زودی رزق و روزی فراوانی وارد زندگیت خواهدشد
و اگر منتظر رسیدن پولی هستی به زودی به دستت می‌رسد، این امر را خداوند برایت مقدر کرده است؛ پس شکرگزار باش.

⭐️ خرداد

 فرشته آزور Azur

آرزوهایی داری که خیلی زود به آنها دست خواهی یافت. اگر صبور باشی ثمره تلاش‌هایت را خواهی دید. از این که کاری را به زور یا عجولانه انجام دهی برحذر باش که این کار به ضرر تو خواهد بود.

✨ تیر

فرشته رافائل Raphael

به تو نوید می‌دهم که درد و اندوهت به پایان رسیده و دیگر از این پس می‌توانی نفسی راحت بکشی چرا که خداوند به ما امر کرده از تو حراست کنیم؛ پس آسوده‌خاطر باش.

 

✨ مرداد

فرشته میس‌تی‌کیو Mystique

روحیه ات را حفظ کن و با اراده و قوی باش. خداوند تو را جزء بهترین مخلوقاتش قرار داده است؛ پس اجازه نده هیچ امری تو را ناامید و پریشان کند، تو اگر اراده کنی به هر چیزی که بخواهی، دست خواهی یافت.

✨ شهریور

فرشته لیلا Leila

برای اینکه بتوانی به اهداف خود برسی، باید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهی. مدتی را به تنهایی سپری کن، این کار موجب می‌شود که در زندگی‌ات بازنگری داشته باشی و آینده‌ات را درخشان‌تر رقم بزنی.

⭐️ مهر

فرشته لیلا Leila

برای اینکه بتوانی به اهداف خود برسی، باید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهی. مدتی را به تنهایی سپری کن، این کار موجب می‌شود که در زندگی‌ات بازنگری داشته باشی و آینده‌ات را درخشان‌تر رقم بزنی.

 

⭐️ آبان

فرشته صبور
هم اکنون زمانی است که باید بر وسعت اطلاعات بیفزایی و اگر به کسب علم و دانش بپردازی به موفقیت خواهی رسید و آینده‌ات را دگرگون خواهی کرد.

⭐️ آذر

 فرشته آریل Arielle

اتفاقی می‌‌افتد یا فردی بر سر راهت قرار می‌گیرد که باعث می‌شود دیدگاهت نسبت به جهان تغییر کند و در جهان هستی هدفت را بیابی و احساس کنی به پروردگار نزدیک‌تر شده‌ای. تو هم باید به دیگران کمک کنی تا خودشان را پیدا کنند و به خداوند نزدیکتر شوند، این جزء وظایف توست.

✨ دی

فرشته وانسا Vanessa

دیگران را بخاطر اشتباهات‌شان مجازات نکنید و از آنها کینه به دل نگیرید. به آنها فرصت جبران بدهید. سعی کنید بیشتر بخشنده باشید. در این صورت می‌توانید آرامش‌ بیشتری داشته باشید.

✨ بهمن

فرشته روچل Rochelle

اگر به ندای قلبت رجوع کرده و آن را دنبال کنی، به زودی مشکلات و سختی‌های زندگی‌ات تمام می‌شود. وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می‌شوی و در مسیر بهتری قرار خواهی گرفت که جبران تمام این سختی‌ها خواهدبود.

✨ اسفند

فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و Science and information علم و اطلاعات جمع کردن است. هم بیاموز و هم آموزنده باش. از اینکه یادگیرنده باشی لذت ببر‌؛ چراکه علمت در آینده به کار می‌آید و باعث سعادت تو می‌شود.

 

Weekly astrology of the Tarot of the universe and oracle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو