سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی بدون اغراق یکی از مهم‌ترین سریال‌های چند سال اخیر است؛ اما شما چقدر از سریال جریان و حواشی آن اطلاع دارید؟

آیا بازیگران و عوامل این سریال را می‌شناسید؟ نقش هر یک از بازیگران در این سریال چیست؟ دوست دارید خبرها و تصاویر پشت صحنه جیران را ببینید؟ می‌خواهید تیزرها و پوسترها و کلیپ‌های پربازدید این سریال را دنبال کنید؟

می‌دانید نظر منتقدین، کارشناسان و مخاطبان در مورد این سریال چیست؟ آیا از عصبانیت‌های اخیر کارگردان این اثر در مورد فیلم سینمایی آخرش خبر دارید؟

آیا می‌خواهید از جنجال‌های بوجود آمده پیرامون سریال جیران مطلع بشوید؟ منتقدین در حوزه‌های اجتماعی و تاریخی و هنری و رسانه‌ای چه نظراتی در مورد این سریال مهم دارند؟ ماجرای این سریال چیست و در ادامه چه اتفاقاتی قرار است مخاطب را پای صفحه نمایشگر میخکوب کند؟

برای پاسخ به تمام این پرسش‌ها باید ساعت‌ها وقت بگذارید و چندین و چند سایت و روزنامه و مجله را زیر و رو کنید.

ولی واقعا هیچ نیازی به این کار نیست. پایگاه خبری گلونی همانطور که اخبار تمامی سریال‌های تلویزیون، فیلیمو و نماوا را پوشش می‌دهد، یک بخش مجزا و مخصوص هم در مورد سریال جریان دارد. از نقدها و تحلیل‌ها و یادداشت‌ها گرفته تا حواشی و جنجال‌ها و پشت صحنه‌ها، همه و همه را می‌توان در کنار هم بخوانید و ببینید.

سریال جریان جدیدترین اثر حسن فتحی با بازی بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی و... در ژانر عاشقانه و خانوادگی ساخته شده است و این روزها از فیلیمو در حال پخش است.

احسان جوانمرد و حسن فتحی به عنوان نویسنده سریال جیران در کنار اسماعیل عفیفه به عنوان تهیه کننده حضور دارند و فعلا از عوامل دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست اما پایگاه خبری گلونی هر اطلاعاتی را به محض انتشار در دسترس مخاطبان خود قرار می‌دهد.

حسن فتحی پیش از این در سریال شهرزاد قدرت کارگردانی خود را به رخ کشید و به گواه منتقدین و رضایت مخاطبان، سریال شهرزاد یکی از بهترین، پرمخاطب‌ترین و جذاب‌ترین سریال‌های تاریخ ایران شناخته شد. حالا حسن فتحی با یک سریال پرقدرت دیگر با همان حال و هوا منتها با یک ترکیب رویایی متفاوت وارد میدان شده است تا باز هم چشم مخاطبان و حواس منتقدان را به خود جلب کند.

داستان سریال جبران بسیار جذاب است و شگفتانه حسن فتحی برای این فیلمش بازی بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه قاجار است. ناصرالدین شاهی که عاشق جیران یکی از ندیمه‌های خود می‌شود. نقش جیران را هم پریناز ایزدیار بر عهده دارد و این ترکیب انتظار مخاطبان و منتقدان را بسیار بالا برده است.

در خلاصه این سریال که توسط سازندگان منتشر شده است می‌خوانیم: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد»

پایگاه خبری گلونی آخرین اخبار و به‌گزین مطالب پیرامون سریال جریان را که به قلم بهترین منتقدین نوشته شده را به همراه مطالب اختصاصی خود یک‌جا جمع کرده است تا مخاطب به راحتی در جریان تمامی اتفاقات و رویدادهای مهم آخرین اثر حسن فتحی قرار بگیرد.

به غیر از این شما می‌توانید مطالب اختصاصی و تامینی پایگاه خبری گلونی در مورد تک‌تک سریال‌های تلویزیون، نماوا و فیلیمو را بخوانید و ساعت‌ها در عالم فیلم و سریال غرق بشوید.

پرونده سریال جیران هم مانند سایر سریال‌های پرطرفدار در تحریریه گلونی باز شده است تا هیچ نقطه ابهام و هیچ خبر از دست رفته‌ای برای مخاطب باقی نماند.

این روزها یافتن اخبار موثق و اطلاعات معتبر در مورد پروژه‌هایی نظیر سریال جیران بسیار سخت است و فیک نیوزها سراسر فضای اینترنت، کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی را پر کرده‌اند. اما پایگاه خبری گلونی که چند سال است به طور اختصاصی اخبار فرهنگی و هنری را پوشش می‌دهد، قصد دارد مجموعه‌ای از مطالب معتبر و اخبار موثق را در اختیار علاقه‌مندان به این سریال قرار بدهد.

سریال جیران را به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید و خبرها، عکس‌ها، نقدها و یادداشت‌های روزانه پیرامون سریال جریان را به صورت اختصاصی در پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.