تزیین میز بله برون با گل و ایده های خاص و لاکچری

تزیین میز بله برون با گل و ایده های خاص و لاکچری


منبع: آرگا

635

1400/2/22

19:09


در مراسم بله برون یکی از مراسم های مهم ازدواج، تزیین میز بله برون به روش های مختلف و متنوعی صورت می گیرد که البته متناسب با سلیقه و خلاقیت شما می تواند متفاوت تر نیز باشد. در این مطلب آرگا ایده های شیک و زیبایی را ارائه می دهد.

بله برون و یا نامزدی یکی از تشریفات اصلی و البته پر شوق و شور مرتبط با ازدواج محسوب می شود که برای اجرای آن مانند بسیاری دیگر از مراسمات نیاز به انجام برخی اصول و اقدامات می باشد، تزیینات که همیشه حرف اول را می زند نه در رابطه با این مراسم که برای تمامی مراسم و مکان ها و ابزار و وسایل. و اما هدف از این حضوریابی آشنایی بیشتر شما عزیزان با چرا و چگونه تزیین میز بله برون و به تصویر کشیدن تصاویر زیبا و شکی از آن می باشد، همراه ما تا پایان مطلب باشید.

هویت بله برون

بله برون یا نامزدی که با نام های دیگر خرجبرون و یا مهربرون نیز شناخته می شود، پس از اتمام مراسم خواستگاری و انتخاب و جواب مثبت صورت می گیرد. این مراسم در منزل پدر عروس خانم برگزار می گردد که برای مسئله اصلی و قابل اهمیت مهریه در این مراسم مورد بحث قرار گرفته و میزان آن مشخص می شود. همچنین در این تشریفات که میزبان خانواده عروس خانم هستند؛ خانواده آقا داماد همراه با هدایایی ویژه از جمله چادر، روسری، انگشتر و …. خدمت می رسند که البته این اقلام تزیین شده اند. اما اصلی ترین و جذاب ترین بخش تزیینات مربوط به تزیین میز بله برون می باشد که برای این منظور می توانید از انواع ایده های ساده و یا پیچیده گل آرایی و سایر روش های تزیینات بهره ببرید.

اگر شما هم از آن دسته ار فارادی هستید که خواهان زیباسازی و تزینات میز بله برون خود به روش ها و ایده های مختلف می باشید، پیشنهاد می کنیم که برای این منظور در این مطلب آرگا پا به پای ما گام بردارید.

تزیین میز بله برون

سبک های مختلف و متفاوت گل آرایی میز بله برون

۱ – سبک فانتزی

در دیزاین میز بله برون به این سبک گل و بادکنک بکار گرفته می شود، در این روش بادکنک ها به شکل قوس دار و البته بدون نظمی خاص در محل مشخص خود قرار می گیرند و جهت دیزاین میز از گلهای گوناگون زیادی استفاده می گردد.

تزیین میز بله برون

۲ – سبک شیک و مدرن

این سبک ایده و روش مناسب و جالبی برای دیزاین میز بله برون به شمار می رود که البته به دنبال همین زیبا و شیک بودن به میزان بالایی مورد توجه واقع شده است. در سبک لوکس استندهایی مزین شده با گلهای زیبا و رنگارنگ در کنار کلیه خوراکی ها بر روی میز مورد نظر قرار می گیرند، البته این خوراکی ها نیز دارای تزیینی جذاب و زیبا هستند.

تزیین میز بله برون

انواع نمونه های زیبا و خارق العاده ی تزیینات میز بله برون

۳ – سبک روستیک

این سبک را می توان از سبک های محبوب و البته پرطرفدار در میان سبک های دیزاین میز بله برون و گل آرایی به شمار آورد، از شاخصه های اصلی آن استفاده از گلبرگ گل، گلدان های گل، حریر ظریف و گلها می باشد. با استفاده از این روش در واقع می توانید هم میز بله برون و هم جایگاه عروس و داماد را تزیین کنید.

۴ – سبک های زیبا و جدید موجود در سایت های اینترتی

ممکن است که به دلیل حساس و سخت پسند بودن نتوانید آن سبک تزیینی مورد توجه خود را پیدا کنید، در چنین مواقعی همیشه سایت های اینترنتی با کلی ایده و الگو حاضر می شوند؛ از جمله آرگا همراه همیشگی شما عزیزان و بینظیرهای آریایی می باشد که می توانید در ادامه مطلب با مشاهده تصاویر و الگوبرداری از آن آنچه را که در سر دارید را به مرحله ی اجرا بکشانید.

تزیین میز بله برون

چند مورد کاربردی برای دیزاین میز بله برون

در هر کاری لازم است که برخی موارد و نکات مدنظر قرار گرفته شود، این عمل نیز از این قاعده مستثنی نبوده که برای زیباسازی آن لازم است برخی موارد کاربردی را به کار ببرید:

-حدف شاخ و برگهای اضافه

پیش از هر اقدامی لازم است شاخ و برگهای اضافه آن را برش زده و آن را صاف و مرتب نمایید.

-داشتن هماهنگی میان اندازه محیط با میز و همچنین گل

در نظر گرفتن اندازه میز و محیط و گل ها برای برقراری هارمونی لازم یکی از اساس های کار دیزاین میز بله برون به حساب می آید، به این صورت که اگر میز شما با محیط معین شده هماهنگی نداشته باشند غیر ممکن است که تصویری زیبا حاصل کار شما گردد.

تزیینات زیبای میز بله برون

-هماهنگی تمامی اجزا در رنگ

پیش از هر اقدامی خوب است شناخت و آگاهی بیشتری نسبت به رنگ ها پیدا کرده و رنگ هایی که با یکدیگر سازگار و دارای هماهنگی می باشند را نیز شناسایی کنید؛ این شناخت قبلی هم در زمان شما صرفه جویی می کند و هم نتیجه زیبا و جذاب تری به بار می آورد.

در رابطه با دیزاین میز بله برون باید بگوییم که باید گل ها دارای رنگی هماهنگ با طراحی محیط از جمله میز، بادکنک و حتی با لباس انتخابی بله برون شما باشند.

انواع ایده های شیک و خاص تزیین میز بله برون

– خیلی زود دست بکار نشوید

با وجود درک دغدغه فراوانی که دارید نباید دیزاین میز بله برون با گل آرایی را در روزهای پیش و خیلی زودتر از موعد مقرر انجام دهید، دلیل منع شما عزیزان از این کار این می باشد که در صورت دست بکار شدن خیلی زود گل های بکار رفته پژمرده شده و در نتیجه تمامی زحمات شما به باد می رود. نکته: موقع خرید گل به باطروات بودن گلها دقت نموده و تا زمانی که گل آرایی را آغاز نکرده اید آنها را در آب نگهداری کنید.

سپردن کار به متخصصان و یا انجام توسط خودم در خانه؟

این سوالی است که ممکن است ذهن شما را به دلایل مختلف به خود مشغول کند، مثلا اگر از لحاظ بودجه مرزبندی دارید، و یا اینکه علاقه زیادی به تزیین میز بله برون خودتان دارید، با استفاده از تعدادی گلهای غیز طبیعی و یا کم هزینه طرح های ذهنی خود را بر روی میز پیاده نمایید، در صورت تمرین و تکرار احتمالا شما هم می توانید از پس این کار بربیایید، ولی چنانچه با وجود تمامی اینها باز هم طرح صورت گرفته همانی که می خواستید نشد، کار را به دست حرفه ای بسپارید.

مورد دیگری که می تواند تعیین کننده این انتخاب و پاسخ این سوال باشد، چگونگی و نحوه اجرای مراسم است، به عنوان مثال در صورت تمایل به برقراری یک مراسم بزرگ و شیک و مجلل هستید پیشنهاد می کنیم حتما از متخصص ها کمک بخواهید.

ایده های زیبا و جذاب تزیین میز بله برون

نمونه هایی دوست داشتنی از دیزاین میز بله برون

ایده هایی زیبا و جدید از طراحی و دیزاین میز بله برون

نمونه هایی زیبا و ایده آل از تزیین میز بله برون

 

تزیین وسایل بله برون به بخش های مختلف و کوچکتری تقسیم می شود که از جمله ی آنها «تزیین کله قند بله برون»، «تزیین چادر عروس»،« تزیین دسته گل بله برون»، «تزیین دفتر بله برون »می باشد که برای آشنایی و مشاهده ایده های زیبا بر روی لینک های ارائه شده کلیک نمایید.

تزیین میز بله برون

نمونه هایی شیک از دیزاین میز بله برون

مجموعه ای خلاقانه از تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

ایده هایی بینظیر و دوست داشتنی از تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

 

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

 

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

دیزاین میز بله برون با استفاده از خلاقیت و هنر

نورپردازی اپن آشپزخانه

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

 

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

 

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

دیزاین میز بله برون شیک و زیبا با استفاده از گل آرایی و شمع آرایی

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

تزیین میز بله برون

میز بله برون بخش مهمی از این مراسم محسوب می شود که تزیین میز بله برون نیز یکی دیگر از تزیینات محبوب و زیبا در این مراسم می باشد، تزیین سبد گل برون و همچنین در صورت علاقه مندی با ایده های تزیین وسایل بله برون می توانید بر روی آنها کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو