از لیفت بازو بدون جراحی بیشتر بدانید

منبع: نبض ما

176

1398/3/1

19:20


لیف بازو بدون جراحی نوعی لیفت غیر تهاجمی است که اگر چه دوره بهبودی آن طولانی تر است اما دارای نتایج بسیار مناسبی است.

نبض ما– زمانی که پوست ناحیه بازو و یا دیگر قسمت های بدن دچار افتادگی می شود، ممکن است از نظر ظاهری برای فرد بسیار ناخوشایند باشد. برای رفع این مشکل و زیباسازی بازو ، شما می توانید از روش های درمانی جراحی و غیر جراحی استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با انواع روش های لیفت بازو بدون جراحی آشنا شوید.

با کشیدن پوست ناحیه بازو از طریق روش های غیر جراحی، استفاده از روش های جراحی تهاجمی برای درمان و برطرف کردن این مشکل، مورد نیاز نیست. همچنین روش های غیر جراحی برای لیفت بازو معمولا عوارض نداشته و مدت زمان بهبود کوتاه تر است.

لیفت بازو بدون جراحی

استفاده از روش های غیر جراحی برای لیفت بازو

درمان های غیر جراحی برای سفت شدن پوست مخصوصا در ناحیه بازو یا ران دارای محبوبیت و کاربرد زیادی است:

۱- تقاضا (بیشتر افراد از این روش ها استفاده می کنند)

۲- در دسترس بودن (بیشتر درمانگاه ها در حال ارائه درمان های غیر جراحی هستند)

۳- خدمات درمانی غیر جراحی شامل  انواع مختلفی از روش های حذف چربی بدون جراحی و کشش پوست است.

همانطور که جوان سازی صورت به روش غیر جراحی، باعث پیشگیری از پیری شده و معمولا از روش هایی مانند تزریق و یا بوتاکس استفاده می شود، لیف و جوانسازی دیگر قسمت های بدن مانند بازو هم به صورت غیر تهاجمی امکان پذیر است.

روش لیفت بازو  بدون جراحی به سرعت به یکی از بهترین روش های زیبایی تبدیل شده و توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به خصوص پس از بارداری یا افزایش وزن در برخی از قسمت های بدن باعث تغییر شکل و افتادگی پوست بدن می شود، بیشترین کاربرد  را دارد.

درمان لاغری ران پا

آیا  لیفت بازو بدون جراحی واقعا نتیجه می دهد؟

روش لیفت بازو بدون جراحی به عوامل زیر مرتبط است:

۱- میزان پوست اضافی

۲- مقاومت پوست ( وجود سلول های چربی زیر پوست)

۳- چربی زیاد ( انتخاب درمان موثر با روش های مبتنی بر درجه حرارت، انجماد و یا گرم کردن سلول های چربی)

۴- توانایی بدن در مقابل روش های غیر جراحی

برخی از بیماران در درمان های غیر جراحی، تمایل زیادی به روش لیپوساکشن دارند. این موضوع به این دلیل است که هزینه روش هایی مانند انجماد چربی و یا امواج آلتراسوند به مراتب بسیار بیشتر است.

روش لیفت بازو بدون جراحی

در روش لیفت بازو بدون جراحی معمولا از روش هایی مانند امواج آلتراسوند، لیپوساکشن چربی و انجماد و سفت کردن پوست و کاهش چربی بدن بدون جراحی، استفاده می شود.

این روش ها با عوارض جانبی کمتر نسبت به روش های جراحی دارای اثر بخشی بالایی است. البته شاید برخی از این روش ها از نظر هزینه کمی بالاتر باشد، اما نتایج مطلوبی دارد.

کاهش چربی از طریق انجماد یا ذوب کردن چربی

در این روش، از طریق انجماد و یا حرارت دادن سلول های چربی، عمل لیفت انجام می شود. برای این کار از دستگاه های مخصوص انجماد چربی یا ذوب چربی  استفاده شده و می تواند نتایج قابل ملاحظه ای در کاهش چربی ایجاد کند.

در روش انجماد و ذوب کردن چربی به طور همزمان، معمولا این روند به صورت آهسته انجام می شود و این موضوع  به این دلیل است که حرارت دادن بیش از حد بدن و مجددا انجماد آن کمی خطرناک بوده و باید با دقت و به صورت حرفه ای انجام شود.

همچنین، در این روش باید تنها بر ناحیه ای که نیاز به لیفت دارد،  تمرکز شود.

زگیل تناسلی زنان

روش اولتراسوند

یکی از روش های لیفت بازو بدون جراحی ، استفاده از دستگاه اولتراسوند است. در این روش که معمولا در طی یک تا دو جلسه انجام می شود، با توجه به نتایج قابل قبول آن، می توان از آن برای لیفت نواحی افتاده بدن استفاده کرد. با استفاده از این روش غیر جراحی، از امواج آلتراسونیک استفاده می شود که این انرژی در پوست نفوذ کرده و عمل لیفت بازو انجام می شود.

می توان گفت که تاثیر انرژی آلتراسونیک از انرژی لیزر در روش لیزر درمانی بیشتر بوده و به راحتی روی پوست تمرکز می کند. با این کار، شما با آسودگی خاطر و بدون وحشت از تیغ جراحی برای برش روی بازو، اقدام به لیفت بازو کرده و افتادگی پوست بازو را از بین می برید.

از روش آلتراسونیک برای قسمت های مختلف بدن می توان استفاده کرد، مخصوصا برای رفع سلولیت های ران داخلی و بازوها و نواحی دیگری که دچار شل شدگی شده اند. همچنین لازم به ذکر است که این درمان تقریبا بدون درد بوده و مدت زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

امواج آلتراسوند به طور مستقیم به داخل پوست نفوذ کرده و به گرما تبدیل می شود. البته در صورت بروز درد به بیمار مسکن می دهند.

این روش معمولا عارضه ای به همراه نداشته و پس از این روش درمانی، دوره بهبودی کوتاه بوده و در صورت بروز تورم و یا اندکی التهاب، این التهابات پس از چند روز از بین خواهد رفت. پس از طی کردن دوره بهبودی، معمولا تا شش ماه پس از روش آلتراسوند، شما شاهد از بین رفتن افتادگی در ناحیه بازو خواهید بود.

به منظور انتخاب هر نوع روش غیر جراحی برای لیفت بازو و دیگر نواحی بدن، شما باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و پزشک شما پس از بررسی شرایط بدنی و دیگر موارد، بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب خواهد کرد.

تیم ترجمه نبض ما

از لیفت بازو بدون جراحی بیشتر بدانید
۵ (۱۰۰%) ۳ رای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو