نقد و بررسی بازی Outriders

داستان این بازی درباره چیست ؟

زمانی که زمین دیگر محل مناسبی برای زندگی نیست، گروهی به سیاره ای جدید فرستاده می شوند تا شرایط زیستی در آن را بررسی کنند اما..

این بازی بر روی چه کنسول هایی عرضه شده؟

PlayStation 4، PlayStation 5، xbox One، xbox Series x ، xbox Series s ، Windows PC، Google Stadia

سبک این بازی چیست؟

شوتر سوم شخص، نقش آفرینی

ناشر این بازی کدام کمپانی است؟        

Square Enix

نقد و بررسی بازی Outriders

این بازی مناسب کدام رده سنی است؟

این بازی با درجه بندی سنی M منتشر شده که به معنای مناسب برای افراد بالای 17 سال است.

نکات مثبت بازی ؟

گیم پلی سرگرم کننده است و مخصوصاً درخت مهارتی که بسیار وسیع و گسترده هم هست، کمک زیادی به باقی ماندن گیمر در بازی می کند.

گرافیک بازی «Outriders » عالی نیست اما برای یک بازی شوتر آنلاین قابل قبول است.

تجربه شوتینگ بازی تکراری اما در عین حال جذاب است و ما آن را قبلا در سری بازی های Gears of War » که استودیو سازنده همین بازی در ساخت آن مشارکت داشت دیده بودیم.

تجربه بازی به صورت آنلاین لذت بخش است.

نقد و بررسی بازی Outriders

نکات منفی بازی ؟

قصه بازی به راحتی می تواند بدترین بخش این بازی باشد!

عدم خلاقیت در طراحی دشمنان می تواند آسیب جدی به تجربه گیمرها وارد کند. اینکه شما هر بار با دشمنان تکراری مواجه شوید، احساس خوبی ایجاد نمی کند!

فارغ از تجربه دوباره بازی به واسطه افزایش مهارت ها، باید گفت « Outriders » دلایل زیادی برای اینکه بخواهید بیش از یکبار آن را به پایان برسانید در اختیارتان قرار نمی دهد!

آیا این بازی ارزش خرید دارد؟

« Outriders » بازی قابل قبولی است که تجربه های موفق دیگر عناوین شوتر محبوب دنیای بازی های کامپیوتری مانند « Gears of War » را در اینجا تکرار کرده است. البته باید اذعان کنیم که « Outriders » طراحی ساده تری دارد و خبری هم از جزئیات خاص  در اینجا نیست. با این حال، روی هم رفته می توان گفت که این بازی می تواند گیمرها را سرگرم با این توضیح که این عنوان، ارزش چندانی برای مرور چند باره نخواهد داشت.

نقد و بررسی بازی Outriders

 

ایلیا آرمانی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید