طرز تهیه دتاکس واتر

طرز تهیه دتاکس واتر لاغری طرز تهیه دتاکس واتر پرتقال طرز تهیه دتاکس واتر چاق کننده طرز تهیه دتاکس لیمو بطری دتاکس واتر طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین طرز تهیه دتاکس واتر خیار طرز تهیه دتاکس واتر هلو

دتاکس واتر یک نوع نوشیدنی است که با وجود مواد مختلفی که در آن است، خواص متفاوتی دارد. دتاکس واترها شامل اجزای مختلفی مانند لیمو برای سم‌زدایی، نعنا برای هضم بهتر غذا، خیار برای خنک کردن بدن و زنجبیل برای تسکین درد و هضم غذا، هستند. در این دتور، طرز تهیه تمام این دتاکس واترها بیان شده است.

دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

زنجبیل درد را تسکین می‌دهد و اضافه کردن آن به دتاکس واتر خاصیت سم‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. این نوشیدنی برای صبح زود عالی است. این نوشیدنی باعث می‌شود که در تمام طول روز احساس درد نکنید و سموم مضر موجود در بدنتان نیز دفع شوند. این نوشیدنی بسیار سالم و مفید است و توصیه می شود برای کسانی که در سر کار هستند و نیاز به کار مداوم دارند، توصیه می شود.

مواد لازم دتاکس واتر لیمو و زنجبیل
آب۳ پیمانه
آب لیمو ترشنصف پیمانه
زنجبیل۱ بند انگشت

طرز تهیه دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

در ابتدا آب را درون یک پارچ یا ظرف مناسب می ریزیم. آب لیمو را به آن اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. سپس رنجبیل تازه را رنده کرده و به آن اضافه می کنیم.

دتاکس واتر لیمو و خیار

لیمو موجود در این دتاکس‌واتر سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و سموم را از بدن دفع می‌کند. خیار بدن را خنک نگه داشته و آن را از کم‌آبی در امان نگه می‌دارد. نعنا باعث هضم بهتر غذا شده و نوشیدنی‌تان را بدون افزودن شکر، شیرین می‌کند. این یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌هاست که خواص سم‌زدایی فوق العاده‌ای دارد. همچنین این نوشیدنی به دلیل وجود خیار در آن، برای گرمازدگی در فصل تابستان، توصیه می شود.

مواد لازم دتاکس واتر لیمو و خیار
آب۸ فنجان
لیمو ترشا لیمو متوسط
خیار۱ عدد
برگ نعناعتعدادی

طرز تهیه دتاکس واتر لیمو و خیار

در ابتدای کار، آب را درون پارچ یا یک کاسه بزرگ می ریزیم. سپس لیمو را شسته و به وصرت حلقه ای خرد می کنیم و درون آب می ریزیم. سپس خیار را شسته و حلقه حلقه می کینم و به آن اضافه می کنیم. سپس چند برگ نعنا را اضافه کرده و شب تا صبح، در یخچال نگه می داریم. سپس سرو می کنیم.

دتاکس واتر چربی سوز

این دتاکس واتر نه تنها سموم بدن را دفع می‌کند که تاثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارد. این دتاکس واتر دارای سرکه سیب است که خواص زیادی دارد. همچنین حاوی سیب که حاوی فیبر بالای است و لیمو که خاصیت سم‌زدایی دارد و همچنین دارچین که اشتها را کاهش می‌دهد. این دتاکس واتر را برای رژیم های کاهش وزن توصیه می کنند.

مواد لازم دتاکس واتر چربی سوز
آب۳ فنجان
سرکه سیب۲ قاشق غذا خوری
آب لیموی تازه۱ قاشق غذا خوری
دارچین۱ قاشق چای خوری
سیب متوسط۱ عدد

طرز تهیه دتاکس واتر چربی سوز

در ابتدای کار، سرکه و آب لیمو و آب و دارچین را درون مخلوط کن می ریزیم. سپس درون مخلوط کن، ۱۰ ثانیه مخلوط می کنیم. سپس سیب را به صورت خلالی باریک برش می زنیم و به مخلوط مایع اضافه می کنیم.

دتاکس واتر لاغر کننده

این دتاکس واتر تاثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارد و موجب لاغری می شود. این دتاکس‌واتر فوق‌العاده نه تنها بدن شما را پاکیزه می‌کند، بلکه چربی اضافه موجود در بدنتان را نیز دفع می‌کند. خیار علاوه بر خنک کردن بدن، ادرار آور است. لیمو باعث سم‌زدایی می‌شود و گریپ‌فروت خاصیت چربی‌سوزی دارد و برای رژیم های لاغری مصرف آن توصیه می شود.

مواد لازم دتاکس واتر لاغر کننده
آب۳ فنجان
خیارنصف یک عدد
آب گریپ فروتنصف یک عدد
لیموی زردنصف یک عدد
لیموی سبزنصف یک عدد
برگ نعناچند برگ

طرز تهیه دتاکس واتر لاغر کننده

در ابتدای کار، آب و آب گریپ فروت را با هم درون یک کاسه یا پارچ اضافه می کنیم. سپس خیار را به صورت حلقه ای برش زده و درون آن اضافه می کنیم و لیمو های زرد و سبز را به صورت حلقه ای برش زده و درون آن اضافه می کنیم. نعناع را هم می ریزیم و یک شب تا صبح در یخچال زمان می دهیم تا طعم های آن یکسان شود.

دتاکس واتر میوه ای

این دتاکس واتر خوشمزه از توت فرنگی و کیوی تهیه می شود که یک نوشیدنی تابستانی عالی به حساب می آید. کیوی سرشار از ویتامین A است که می تواند سم زدایی کند. همچنین توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است که به عنوان ضد پیری توصیه می شود. همچنین ترکیب کیوی و توت فرنگی باعث کاهش رشد سلول های سرطانی می شود. می توان مقدار این میوه ها را زیاد یا کم کرد و طبق سلیقه و ذائقه قابل تغییر است. بو و عطر توت فرنگی در کنار نعناع می تواند نوشیدنی خوش طعم و خوش بویی ایجاد کند.

مواد لازم دتاکس واتر میوه ای
آب۲ لیتر
توت فرنگیبه مقدار لازم
کیویبه مقدار لازم
برگ نعناچند برگ

طرز تهیه دتاکس واتر میوه ای

میوه ها را برش زده و به آب اضافه می کنیم. سپس چند برگ نعنا اضافه کرده و به مدت یک شب تا صبح درون یخچال قرار می دهیم. سپس سرو می کنیم.