۶+۱ ترفند برای آرایش مو در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

۶+۱ ترفند برای آرایش مو در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن


147

1400/2/25

07:41


 

۶+۱ ترفند برای آرایش مو در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

تاثیری که مدل مو روی چهره دارد، بی‌نظیر است. اگر دوست دارید انواع مدل‌های مو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در منزل روی خودتان پیاده کنید و دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن نداشته باشید، به ترفندها و ابزارهایی نیاز دارید که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. اتوی مو، یک ضرورت اساسی

درست است که خرید لوازم برقی حالت دهنده مو مستلزم صرف هزینه است؛ اما این هزینه در طولانی مدت و هر بار که خودتان بدون رفتن به آرایشگاه موهایتان را درست کنید، از نظر اقتصادی خودش را توجیه خواهد کرد. یکی از وسایلی که باید برای آرایش مو در منزل داشته باشید، اتوی مو است. این وسیله بسیار کاربردی است و عملا کار یک براشینگ حرفه‌ای شلاقی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان انجام خواهد داد. موقع انتخاب اتوی مو به موارد زیر دقت کنید.

  • عرض اتو مو: اگر موهای بلند و پر پشتی دارید، بهترین کار این است که از یک اتوی مو با عرض بیشتر استفاده کنید تا صاف کردن موها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.
  • جنس اتوی مو: بهترین جنس اتوی موهای موجود در بازار تیتانیوم، تورمالین و سرامیک است. سرامیک معمولا کمی دیرتر از دو جنس دیگر داغ می‌شود، اما حرارت یکنواختی دارد و نتیجه خوبی هم به دنبال خواهد داشت. تورمالین یک لایه محافظتی دارد که برای موهای نازک و حساس ایده‌آل بوده و مانع از آسیب دیدن‌شان می‌شود و اتوی مو با صفحه تیتانیوم با سرعت زیادی داغ می‌شود و کار زمان‌هایی می‌آید که برای آماده شدن عجله دارید.
  • قابلیت تنظیم حرارت: دقت داشته باشید که اتوی موی شما باید قابلیت تنظیم دما داشته باشد تا بتوانید جلوی آسیب دیدن موها را بگیرید.
  • استاندارد بودن: برای خرید اتو مو بهترین کار این است که سراغ برندهای معتبری بروید که استانداردها را رعایت کرده و امتحان‌شان را پس داده‌اند. اتو مو رمینگتون، فیلیپس و مک جزو بهترین دستگاه‌هایی هستند که می‌توانید در طیف قیمت متنوع سراغ‌شان رفته و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.
  • داغ شدن پشت صفحه: اگر به داشتن موهای مواج علاقه دارید، خوب است اتویی را تهیه کنید که پشت صفحه آن هم گرم می‌شود. با این کار می‌توانید موها را به دور اتو پیچانده و موهای Curl شده یا پیچ و تاب دار زیبایی برای خودتان درست کنید.
  1. دستگاه حالت دهنده و فر کننده مو

۶+۱ ترفند برای آرایش مو در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

امسال داشتن موهای مواج یکی از ترندهای جذابی است که زنان زیادی را به خودش جلب کرده است. برای اینکه بتوانید موهایی مواج و فر داشته باشید و خودتان را برای مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و حتی دل خودتان به سرعت آماده کنید، داشتن یک دستگاه حالت دهنده مو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه می‌تواند به سرعت موی فر و جذاب را به شما هدیه کرده و به زیبایی‌تان اضافه کند. دقت داشته باشید که بعضی برندها مثل بابلیس دستگاه‌های چند کاره‌ای دارند که با داشتن سری‌های متنوع امکان مواج یا «ویو» کردن مو، فر کردن ریز و درشت و حتی اتو کشیدن و لذت داشتن موی لخت را به شما خواهد داد و به عنوان یک دستگاه همه کاره یک آرایشگاه جمع و جور خواهد بود. برای انتخاب دستگاه‌های حالت دهنده مو علاوه بر بابلیس می‌توانید سراغ برندهایی مثل پاناسونیک و گتسبی هم بروید.

  1. سشوار چرخشی

اگر عادت به براشینگ دارید، هم برای صرفه جویی در هزینه‌های آرایشگاه و هم با توجه به شرایط فعلی که تا مدتی حضور در آرایشگاه‌ها به صلاح نیست، بهتر است یک دستگاه سشوار چرخشی با کیفیت تهیه کنید و کار براشینگ را خودتان در خانه انجام دهید.

این سشوارها برس‌های متنوعی دارند که به شما امکان حالت دادن و صاف کردن موها را ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهند داد.

  1. آینه پایه دار

برای اینکه بتوانید روی درست کردن موهایتان تسلط داشته باشید و این کار را به تنهایی انجام دهید، خوب است یک آینه پایه دار کوچک تهیه کنید تا بتوانید قسمت پشت موها را بررسی کرده و آرایش بهتر و سریع‌تری روی موهایتان انجام دهید.

  1. انواع اسپری و کرم مو

۶+۱ ترفند برای آرایش مو در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن

بعد از تهیه کردن ابزارهای ضروری برای آرایش موها در خانه، نوبت به تهیه کردن اسپری حالت دهنده و فیکس کننده مو، ژل، کرم مو، موس، چسب مو و سرم کریستال می‌رسد.

موس: زمانی که موهای مواج یا فر می‌خواهید، موس را روی موهای نم‌دار می‌زنید و سپس به موها حالت می‌دهید. این کار حالت زیباتری به موهایتان خواهد داد.

اسپری فیکس کننده: اسپری فیکس کننده و حالت دهنده که در ایران با نام برند تافت هم شناخته می‌شود، در پایان کار وزی موها را گرفته و حالت‌شان را ثابت می‌کند.

سرم کریستال: بعد از پایان سشوار یا اتو کشیدن موها می‌تواند وزی مو را گرفته و موهایی درخشان و سالم را به نمایش بگذارد.

ژل و چسب مو: برای حالت دادن به موها به ویژه موهای خیلی صاف به کار شما خواهند آمد.

  1. زیباترین سنجاق‌های دنیا

با توجه به مدل و قد موهایتان لازم است که تعدادی سنجاق و گیره زیبا و فانتزی در کنار سنجاق‌های ساده و مویی داشته باشید تا بتوانید زیبایی موهایتان را بیشتر کنید. این سنجاق‌ها بهتر است با توجه به رنگ قالب لباس‌های مهمانی شما انتخاب و ست شوند تا زیباترین نتیجه را به دنبال داشته باشند. برای آشنایی با مدل‌های مختلف این اکسسوری‌ها اینجا کلیک کنید.

  1. ذخیره کردن بهترین ویدئوها

حالا که تمام وسایل لازم را برای آرایش موهایتان در خانه دارید، کافی است با یک جستجوی ساده روی گوگل یا اینستاگرام مدل‌های مورد علاقه‌تان را پیدا کرده، ذخیره کنید و هر روز را به داشتن یک استایل جدید و چهره متفاوت از خودتان اختصاص دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو