مدل تخت باکس دار با چند طراحی شیک و خاص

مدل تخت باکس دار با چند طراحی شیک و خاص


منبع: دکوراسیون

356

1400/2/25

12:17


مدل تخت باکس دار

برای داشتن خوابی راحت و آسوده بهتر است به فکر تهیه تختخواب و تشکی مناسب باشید. امروزه تختخواب ها در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل تخت باکس دار آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تخت باکس دار شیک و خاص

تختخواب باکس دار نوعی تختخواب است که دارای طراحی ساده ای می باشد و مدل این تختخواب به صورتی است که از دور به نظر می آید دو لایه تشک روی هم قرار گرفته اند در صورتی که اینطور نیست و در قسمت زیرین تشک یک باکس قرار دارد که با بلند کردن تشک می توان از فضای آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کرد.

تخت خواب باکس دار

کهن استیل

طرح تختخواب باکس دار

تختخواب هایی که دارای باکس هستند ظاهری مدرن و لوکس دارند و این نوع تختخواب ها به تدریج جای تختخواب های قدیمی را گرفته اند همچنین از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار می باشند. این طرح تختخواب ها از ترکیب تختخواب و تشک با روکشی از پارچه با جنس مخمل یا ژاکارد طراحی شده اند به همین دلیل جلوه زیبایی را به فضای اتاق خواب می بخشند.

تختخواب های باکس دار در انواع مدل های تختخواب با باکس معمولی و تختخواب با باکس جک دار موجود می باشند. تختخواب هایی که دارای باکس معمولی هستند شیک و مقاوم و سبک هستند به همین دلیل حمل و نقل آن ها راحت تر می باشد همچنین این طرح تختخواب ها از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

مدل تختخواب ها با باکس جک دار نیز شبیه به تختخواب های قدیمی هستند و به صورتی طراحی شده اند که شما می توانید با قرار دادن آن ها در اتاق خواب فضایی مخفی را برای قرار دادن وسایل تان داشته باشید این تختخواب ها همچنین کاربردی می باشند و دارای رنگ هایی متنوع هستند.

برای ساخت باکس تختخواب از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز استفاده می شود که تفاوت این باکس ها در وزن و دوام و قیمت آن ها می باشد. باکس های چوبی ارزان تر هستند و دوام آن ها نیز کمتر می باشد ولی باکس های فلزی قیمت گرانی دارند و مقاوم تر می باشند همچنین این باکس ها از وزن کمتری برخوردار می باشد و حمل و نقل آن ها راحت تر می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

 

مدل تخت باکس دار زرد

تخت خواب باکس دار مدرن

مدل تخت باکس دار

تختخواب باکس دار

تختخواب زیبا و باکس دار

تخت خواب طوسی باکس دار

تخت خواب زیبا و باکس دار

تخت خواب باکس دار طوسی

تخت خواب باکس دار

تخت باکس دار زیبا و شیک

مزایای تختخواب جک دار

  1. جا به جایی آسان
  2. نصب راحت
  3. ارتفاع بیشتر نسبت به مدل تخت خواب های اسپرت و معمولی
  4. تنوع در رنگ به خاطر استفاده از پارچه در طراحی تخت خواب
  5. امکان جک دار کردن باکس ها و استفاده از فضای زیرین تختخواب
  6. قیمت مناسب نسبت به سایر تختخواب ها
  7. طول عمر باکس ها اغلب بین ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از تختخواب های معمولی می باشد.
  8. باکس ها دارای پایه هایی گردشی هستند به همین دلیل جا به جایی آن ها راحت تر می باشد.

تخت باکس دار جدید

تخت باکس دار چوبی

تخت خواب مدرن و مشکی باکس دار

تخت خواب ام دی اف باکس دار

طرح تخت خواب باکس دار

تخت باکس دار زیبا و خاص

مدل تخت باکس دار شیک و کاربردی

طرح تختخواب باکس دار

تختخواب مدرن و باکس دار

تخت باکس دار تک نفره

تختخواب باکس دار

تخت باکس دار و زیبا

تختخواب باکس دار و زیبا

در این مطلب با کاربرد و ویژگی های تختخواب باکس دار آشنا شدید که امیدواریم بتوانید در مورد انتخاب این طرح تختخواب ها بدرستی تصمیم گیری نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را تکمیل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو