رئیس پلیس راهور گفت: در طرح چهار روزه مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر، بیش از ۳۷۱ هزار وسیله‌نقلیه جریمه شدند.

سردار سیدکمال هادیانفر درباره اجرای محدودیتهای تردد در ایام عید فطر اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر از ساعت ۱۴ تاریخ ۲۱ اردیبهشت، پلیس راهور با بهره‌گیری از یک هزار و ۲۹۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در دو هزار و ۶۹۳ نقطه به همراه عوامل انتظامی اقدام کرد.

رئیس پلیس راهور افزود: در این طرح چهار روزه تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت در مجموع تعداد ۳۷۱ هزار و ۴۱۳ وسیله‌نقلیه اعمل قانون شدند.

وی تصریح کرد: میزان تردد در ایام این طرح به نسبت ایام عید سعید فطر سال ۹۹ به میزان ۲۲ درصد و نسبت به ایام عیدفطر سال ۹۸ به میزان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این میزان به نسبت ایام تعطیلات نوروز امسال که سفر بلامانع اعلام شده بود، ۶۱درصد کاهش داشته است.

به گفته هادیانفر، طبق بررسی‌های انجام گرفته از سامانه‌های پلیس راهور ، از ابتدای اجرای طرح از تاریخ یکم آذر ۹۹ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ مجموعاً هفت میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۱۱ فقره تخلف ثبت شده است.

رئیس پلیس راهور از همکاری خوب همه هموطنان عزیز که با پرهیز از سفرهای غیرضروری با پلیس همیاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.