راهنمای انتخاب انواع شومیز

منبع: تالاب

140

1400/2/25

19:26


راهنمای انتخاب انواع شومیز

شومیز و بلوز زنانه لباسی جذاب و پرطرفدار در استایل بانوان محسوب می‌شود که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این لباس زنانه شیک کاربرد زیادی در استایل خانم‌ها دارد؛ به‌خصوص در این سال‌ها که استفاده از مانتو جلوباز توسط خانم‌ها مورد استقبال قرارگرفته و لباس شومیز به انتخاب اول خانم‌ها برای پوشیدن زیر مانتو تبدیل شده است؛ در این مقاله سعی داریم چند مدل لباس شومیز و نحوه ست کردن لباس‌های دیگر با شومیز‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

لباس‌هایی که با انواع لباس شومیز ست می‌شوند!

 شاید در نگاه اول شومیزها ساده به نظر برسند، اما با کمی خلاقیت می‌توانید ترکیب‌های جذابی برای استایل خود با کمک شومیز‌ها و لباس‌های دیگر بسازید. این لباس زنانه شیک، به همراه تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه و دامن کوتاه زنانه به‌راحتی ست می‌شود. البته بیشترین استفاده از شومیز در استایل بانوان ایرانی، ست کردنش با مانتو جلوباز است. در ادامه می‌خواهیم چند ست پرطرفدار با همراهی لباس شومیز زنانه را معرفی کنیم.

 

استایل بهاره همراه با شومیز ساده یا گل‌دار و دامن کوتاه

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده‌ای داشته باشد و ترکیب آن با دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می‌دهد. در این ترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قرار دهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید. شومیز گل‌دار نیز در روزهای بهاری طرفداران زیادی پیدا می‌کند که می‌توانید لباس خود را با سرسبزی بهار ست کنید و از استایل گل‌دار خود لذت ببرید.

 

راهنمای انتخاب انواع شومیز

استایل تابستانه همراه با شومیز کوتاه و دامن بلند

بلندی روزهای تابستان و کوتاهی شب‌هایش را می‌توانید با شومیز کوتاه و دامن بلند لذت‌بخش سپری کنید. با استفاده از شومیز گره‌دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانه خود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهاد می‌کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم از گوشواره آویز به‌عنوان اکسسوری مناسب برای این استایل جذاب تابستانه استفاده کنید و جذاب باشید.

 

استایل پاییزه همراه با شومیز لمه و شلوار چرم

لمه نوعی پاچۀ زیبا و خیره‌کننده است که نه‌تنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، بلکه نرمی و راحتی پارچه باعث می‌شود همیشه احساس راحتی داشته باشید. شومیز لمه نوعی لباس پرزرق‌وبرق است که در دسته‌بندی بلوز و شومیز مجلسی قرار می‌گیرد. ترکیب شومیز لمه با شلوارهای چرم می‌تواند انتخاب خاصی برای استایل پاییزه خانم‌های شیک‌پوش باشد.

 

استایل زمستانه همراه با شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین

ترکیب شومیز زنانه کبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جین و نیم بوت چرم زنانه انتخابی خاص برای استایل زمستانه زنانه محسوب می‌شود که می‌توانید با استفاده از کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند یا کاپشن این ترکیب چشم‌نواز را کامل کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

 

شومیز حریر در استایل نیمه‌رسمی!

برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید از شومیز حریر را با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورت بپوشید. یکی دیگر از انتخاب‌های خانم‌های شیک‌پوش، شومیز حریر با آستین‌بلند و کلوش است که می‌توانید این لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه‌بلند بپوشید و در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.

 

راهنمای انتخاب انواع شومیز

شومیز پشت‌باز، مناسب برای دورهمی‌های دوستانه!

برای دورهمی‌های دوستانه خود می‌توانید از ترکیب شومیز پشت‌باز با شلوار تنگ و چکمه بلند استفاده کنید تا استایل زیبای خود را جذاب کنید. در پایان با اضافه کردن یک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیبی که انتخاب کردید، می‌توانید جذابیت استایل خود را کامل نمایید.

 

شومیزها را جسورانه انتخاب کنید!

کلیشه‌ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذارید و انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به‌نوعی که دکمه‌های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می‌توانید زیر شومیز دکمه‌دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و به‌جای بستن دکمه‌های شومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید. انتخاب‌های جسورانه همیشه سبب می‌شود استایل شما جذاب‌تر شود.

 

خرید اینترنتی شومیز زنانه

تجربه خرید لباس وقتی لذت‌بخش‌تر می‌شود که خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیاز نیست ساعت‌ها در مسیر رفت‌وبرگشت پشت ترافیک بمانید. در خرید اینترنتی لباس، شما با تنوع لباس‌ها مواجه می‌شوید و امکان مقایسه انواع لباس‌ها را دارید. امروزه تجربه خرید آنلاین لباس‌ها، مانند خرید تونیک، انواع لباس شومیز، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته شده است.

 

برای خرید انواع لباس شومیز با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد می‌توانید جدیدترین مدل بلوز و شومیز و انواع لباس مردانه و لباس زنانه را مشاهده کنید و از تجربه جذاب خرید آنلاین لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو