دانلود بازی Switchcars برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Switchcars برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

82

1400/2/25

21:24


بازی Switchcars بیش از هزار و سیصد ماشین را شامل می‌شود که باید از آن‌ها برای انجام یکسری از ماموریت‌ها استفاده کنید. این ماموریت‌ها شما را با جانوران بیگانه در محیط‌های مختلف آشنا خواهد کرد و می‌توانید به دوره‌های مختلفی از زمان سفر کنید. برای عبور از هر مرحله، کمی به شما زمان داده می‌شود که قبل از رسیدن بیگانگان بتوانید ماموریت‌ها را انجام داده و سپس سریعا آن مکان را ترک کنید. هنگامی که این کار را می‌کنید، فرصت مبارزه خواهید داشت، اما بهتر است که سریعا فرار کرده و به سراغ ماموریت بعدی بروید. این کار را می‌توانید با رانندگی انجام داده و از همان هزار و سیصد ماشین استفاده کنید. بازی امکان جا به جایی در هر لحظه را فراهم کرده است و همین می‌تواند یکی از جذابیت‌های بزرگ این اثر باشد.

Switchcars PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Switchcars

در بازی Switchcars می‌توانید به یکسری محیط‌های خاص و ایده آل رفته و شرایط را به نفع خود بسنجید. شما می‌توانید سوخت خود را نیز تازه سازی کرده و امکان حرکت بیشتری داشته باشید. شما اغلب باید هوشمندانه رفتار کرده و بتوانید با تلاش خودتان بهتر شوید. حملات بیگانگان در بازی ادامه پیدا می‌کند و این شما هستید که باید شرایط را به نفع خود تغییر دهید. مکانیسک خودرو نیز قابل تغییر بوده و همزمان می‌توانید آن را ارتقا دهید. این موضوع سرت حرکت شما را بیشتر خواهد کرد و در نهایت می‌توانید سفر در زمان خود را در محیط‌های بیشتری تجربه کنید. بازی وفاداری بالایی به مراحل دارد و قرار نیست که با نمونه‌های تکراری آن‌ها روبرو شوید. می‌توانید از ۴۰ المان خاص برای ارتقا خودرو خود استفاده کنید. سفر در زمان بین سال‌های ۱۹۵۰ و ۲۰۵۵ انجام می‌شود و احتمالا تمدن‌های زیادی را در بازی شاهد خواهید بود.

info

For each procedurally generated stage you’re given some time to traverse it before the aliens catch up. When they do, you’re still given the chance to fight them off or escape. This can be done by driving over 1300 vehicles found on your way. You can carry three vehicles with you, and switch between them at any moment. Not every vehicle is ideal for a given environment or situation, or they can be damaged and run out of fuel — so you’ll need to change them often, and cleverly!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: 2.5 GHz

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: GeForce 6600 GT / Ati Radeon 9800XT

Storage: 200 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Switchcars-DARKZER0 برای کامپیوتر با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو