دانلود بازی Dread Hunger برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Dread Hunger برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

85

1400/2/25

21:54


بازی Dread Hunger در یک محیط گرافیکی بسیار جذاب دنبال شده و شما را درگیر داستان خود خواهد کرد. گروه از یک گذرگاه بسیار تنگ عبور کرده است، اما طوفان آن‌ها را فرا گرفته و کشتی آن‌ها را گرفتار می‌کند. خدمه در تلاش برای نجات جان افراد هستند، اما خون و یک جادوی تاریکی، همه جا را فرا گرفته است. این داستانی است که به‌صورت واقعی در آوریل سال ۱۸۴۷ روی داده است و هم اکنون آن را تجربه خواهیم کرد. شما در قطب شمال حضور دارید و باید از آن جان سالم به در ببرید. برای گرم نگه داشتن خود، از آتش استفاده کرده و گرگ‌های موجود در بازی را دفع کنید. سعی کنید دیگر شکارچیان را هدف قرار داده و اجازه ندهید که منابع را مصرف کنند. برای زنده ماندن در قطب شمال، باید به دنبال غذا باشید، مگرنه طبیعت بی رحم کانادا جایی برای شما رزرو نکرده است.

Dread Hunger (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Dread-Hunger

بازی Dread Hunger پیرامون خیانت دوستان به همدیگر جریان دارد. می‌توانید حیوانات مختلف را برای حمله به اعضای دیگر گروه فریب دهید، اما عواقب بدی هم در انتظار شما خواهد بود. می‌توانید آن‌ها را با جادو سحر کرده و اگر در همه راه‌های خود شکست خوردید، دست به دامان مخفی کاری شده و آن‌ها را از پشت نابود کنید. شما در کنار شجاع بودن، باید احتیاط به خرج داده و اجازه ندهید که برنامه ریزی‌های شما به هم بخورد. خاموشی‌های غیرمنتظره‌ای بازی را گرفتار کرده است و شما را در یک کولاک بسیار وحشتناک قرار می‌دهد. لشکریان در جلو شما حضور دارند، اما کاری نمی‌توانند انجام دهند. شما کاپیتان یک کشتی هستید و می‌توانید راه‌های بسیاری برای زنده ماندن پیدا کنید. امکانات در حد قرن نوزدهم است و بنابراین شرایط سخت‌تر از آن چیزی خواهد بود که انتظار دارید. از قطعات یخ نیز می‌توانید به عنوان سلاح برای شکار غذا استفاده کنید.

info

An 8 player game of survival and betrayal. Explorers path their ship through the unforgiving Arctic. Among the crew, two traitors call on dark powers to undermine them.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 760 GTX or AMD Radeon R9 280

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-4770K or AMD Ryzen 5 2600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 1060-6GB or AMD RX 580

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 5م می 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————-

دانلود بازی Dread Hunger Early AccessP2P:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو