امیلی بلانت

«امیلی بلانت» برای فیلم «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) تا مرز بازی در نقش «بیوه سیاه» (Black Widow) پیش رفت، اما «سفرهای گالیور» (Gulliver’s Travels) به او امکان نقش‌آفرینی در «دنیای سینمایی مارول» را نداد. از آن پس، شایعه بازی بلانت در نقش یک ابرقهرمان دیگر دائماً در حال شنیده شدن است. اخیراً گزارش شد که او را برای نقش «شو استورم» در ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) «جان واتس» می‌خواهد، اما بلانت در مصاحبه با «هاوارد استرن» این شایعه را رد می‌کند.

بلانت در مورد بازی در «چهار شگفت‌انگیز» می‌گوید: «این انتخاب پیشنهاد هواداران است. هیچ‌کس در این خصوص تماسی دریافت نکرده. مردم فقط می‌گویند: «عالی نمی‌شود؟»»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بلانت اضافه می‌کند که فیلم‌های ابرقهرمانی را «پایین‌تر از سطح» خود نمی‌داند اما تردید دارد که این ژانر محبوبش است: «عاشق «مرد آهنی» هستم و وقتی به من نقش «بیوه سیاه» پیشنهاد شد به شدت بر روی فیلم «مرد آهنی» تمرکز کردم. می‌خواستم با «رابرت داونی جونیور» همکاری کنم. فوق‌العاده می‌شد. اما نمی‌دانم که آیا فیلم‌های ابرقهرمانی مناسب من هستند یا نه. جزو علایق من نیستند. دوست‌شان ندارم. واقعاً ندارم.»

بلانت در مورد ژانر ابرقهرمانی می‌گوید: «خسته‌کننده شده. ما اشباع شده‌ایم – نه فقط برای همه فیلم‌ها، بلکه سریال‌های بی‌پایان تلویزیونی. نمی‌گویم هرگز نمی‌خواهم چنین نقشی بازی کنم، فقط باید نقشی جذاب باشد و شخصیتی جذاب باشد، آن‌گاه علاقه‌مند خواهم شد.»

«جان کرازینسکی» همسر بلانت و همبازی او در قسمت اول «یک جای آرام» (A Quiet Place) اما احساس دیگری دارد. کرازینسکی سال گذشته در مورد شایعه بازی خود در نقش «آقای شگفت‌انگیز» به مجله «منز هلث» گفته بود: «عاشق آن فیلم‌ها هستم چون لذت‌بخشند، اما از طرف دیگر فکر می‌کنم خوش‌ساخت هم هستند. نمی‌دانم برنامه‌های مارول از چه قرار است. اما اگر مرا برای نقش «آقای شگفت‌انگیز» بخواهند، بهتر است به این تمایل ادامه دهند چون من عاشقش هستم.»

فیلم «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place II) بلانت و کرازینسکی ۲۸ می توسط پارامونت اکران خواهد شد. این فیلم تنها ۴۵ روز پس از اکران از طریق شبکه استریمینگ پارامونت+ در دسترس قرار می‌گیرد.

این هفته گزارش شد که بلانت قرار است در یک مینی‌سریال شش اپیزودی وسترن به نام «انگلیسی» (The English) برای بی‌بی‌سی و آمازون نقش‌آفرینی کند. «چاسکی اسپنسر» در این سریال به نویسندگی «هوگو بلیک» نقش دیگری بازی خواهد کرد.

داستان سریال «انگلیسی» در دهه ۱۸۹۰ روی می‌دهد و شخصیت «کورنلیا لاک» با بازی بلانت را دنبال می‌کند، یک زن انگلیسی که به غرب آمده تا از مردی که او را مسئول قتل فرزندش می‌داند انتقام بگیرد.