دانلود بازی Worlds End Club برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Worlds End Club برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

165

1400/2/26

00:59


بازی Worlds End Club از جانب نویسندگان مشهوری به نام‌های کوتارو یوچیکوشی و کازوتاکا کوداوا ارائه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند بازی جدید آن‌ها را تجربه کنند. داستان جذاب و خیره کننده‌ای در این بازی هم وجود دارد و می‌توانید از پیچ و خم خاص بازی‌های ژاپنی لذت ببرید. این اثر رمز و راز جذابی از دوستی را روایت کرده و تجربه‌های جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت. بازی گروهی از دانشجویان ژاپنی را نشان می‌دهد که سفر کلاسی را تجربه کرده و قرار است که در یک پارک داستان‌های متنوعی را تجربه کنند.

شما باید رمز و رازهای این پارک را کشف کرده و بتوانید راه فرار از ان را کشف کنید. بازی سرنوشت شروع شده است و این بار شما هستید که باید همه را نجات دهید. در این بازی می‌توانید پیوندهای دوستی را تست کرده و تجربه‌های جذاب و رنگارنگی را داشته باشید. شخصیت‌های خوب و جذابی در این بازی حضور دارند که می‌توانید با یک گیم‌پلی عالی آن‌ها را تجربه کنید. بازی تجربه‌ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد و می‌توانید در ادامه دوستان خود را نیز به تجربه آن دعوت کنید.

World’s End Club PC | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Worlds-End-Club

بازی Worlds End Club گرافیک ساده آثار ژاپنی را دارد و صدا پیشگان معروفی نیز در آن حضور داشته‌اند. فراموش نکنید که بازی محیط‌های متنوعی داشته و می‌توانید با دوستان خود در آن حرکت کنید و مراحل پلتفرمر را پشت سر گذارید. باس فایت‌های زیادی هم در بازی وجود دارد که تنها باید با همکاری یکدیگر به سراغشان بروید. تجربه شما سبب خواهد شد که المان‌های بازی را بیش از پیش شناخته و به سراغ دیگر جوایز بازی بروید. سعی کنید که شخصیت موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با یادگیری قدرت وی، دیگر دوستان خود را نیز به سمت راه فرار راهنمایی کنید.

info

Renowned game writers Kotaro Uchikoshi and Kazutaka Kodaka return with a brand-new game that’s easy to dive into and full of twists and turns. This charming and vivid story of friendship and mystery will captivate new and experienced players alike!

The “Go-Getters Club,” a group of misfit students from all over Japan, find themselves trapped in a strange theme park during a class trip. In order to unravel the mystery of their circumstances and find an escape, they must take part in a “Game of Fate” that will test their bonds of friendship! With colorful visuals, charming characters, accessible gameplay, and a compelling story, this is an experience you will never forget

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیت گرل World’s End Club-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو