دانلود بازی Lost Ruins v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Lost Ruins v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

151

1400/2/26

01:59


در بازی Lost Ruins دختر جوانی را می‌بینیم که بدون هیچ خاطره‌ای در یک سیاه چاله بزرگ از خواب بیدار می‌شود. او که توسط هیولاهای وحشتناک و خونخوار احاطه شده است، توسط یک شعبده باز مرموز یعنی بئاتریس نجات پیدا می‌کند. با کمک وی، این دختر به یک سفر خطرناک رهسپار شده تا پاسخ سوال‌های خود را پیدا کند. او اسرار ویرانه‌های گمشده را کشف کرده و تلاش می‌کند که بیشترین پیشروی را در مبارزات داشته باشد. او باید سریع و روشمند حرکت کرده و تلاش کنید که از انواع حرکات بی رحمانه روی دشمنان خود استفاده کند. شما خودتان را می‌توانید با انواع شمشیرها، تبرها و سایر سلاح‌های مختلف قرون وسطیی مسلح کرده و هیولاها را تکه تکه کنید. این دختر استاد جادوها خواهد شد و می‌توانید طلسم‌های متخلفی را از طریق گرز و سلاح‌های دیگر روی دشمنان اعمال کنید.

Lost Ruins v1.0 PC-GOG

دانلود-بازی-Lost-Ruins

دنیای بازی Lost Ruins بسیار خطرناک بوده و باید به دندان مسلح شوید. سلاح‌ها دیگر کافی نخواهند بود و حتما باید سعی کنید که ترکیب مناسبی از لوازم جانبی را در کار خود داشته باشید. شما می‌توانید گزینه‌های استراتژیکی مختلفی را تست کرده و ماجراجویی خود را گسترش دهید. سیاه چاله های کم نوری در بازی وجود دارد که کاوش آن‌ها می‌تواند جوایز بسیار جالبی را در اختیار شما گذارد. می‌توانید از جادوی یخ استفاده کرده و درک بیشتری از محیط داشته باشید. نحوه استفاده از جادوها بسیار مهم بوده و می‌تواند شما را خطرناک‌تر از گذشته جلوه دهد. می‌توانید از سلاح‌های مشتعل نیز استفاده کرده و با فانوس‌های دریایی مایعاتی را به سمت دشمن رهسپار کرده و سپس آن‌ها را روشن کنید. قطعات منحصربه‌فردی در بازی وجود دارد که همگی جلوه خاصی روی محیط ایجاد می‌کنند و ابتدا بهتر است آن‌ها را تست کرده و سپس از آن‌ها استفاده کنید.

info

A young girl wakes up in a dimly lit dungeon without any of her memories. Surrounded by horrible, bloodthirsty monsters, she is rescued by a mysterious magician, Beatrice. With Beatrice’s help, the girl goes on a perilous journey to find answers and unlock the secrets of the Lost Ruins.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 1.6 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512MB

DirectX: Version 11

Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: 2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

—————-

دانلود بازی Lost Ruins v1.0-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو