دانلود مجله Liverpool FC Magazine – ژوئن ۲۰۲۱

دانلود مجله Liverpool FC Magazine – ژوئن ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

88

1400/2/26

05:33


مجله Liverpool FC Magazine – مجله اختصاصی لیورپول

| شماره ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Liverpool-FC-Magazine

مجله Liverpool FC Magazine به طور رسمی برای باشگاه لیورپول انگلیس منتشر می‌شود و اگر طرفدار این باشگاه هستید، می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای با اتفاقات و اخبار پیرامون آن آشنا شوید. هواداران قرمزها می‌توانند هر ماه مصاحبه‌های جذاب و اختصاصی از بازیکنان و کادر فنی این باشگاه داشته باشند و عکس‌های جذابی هم مشاهده کرده و حتی به‌صورت پوستر آن‌ها را نگهداری کنید. این مجله به بازیکنان درجه یک این باشگاه پرداخته و بازیکنان افسانه‌ای لیورپول را نیز دنبال می‌کنید. از آکادمی باشگاه گرفته تا تیم بانوان این باشگاه بررسی شده و می‌توانید از شایعه‌های پیرامون باشگاه نیز اطلاع پیدا کنید.

ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با پیش بینی وضعیت باشگاه در سال جدید آشنا شده و بازیکنان تاثیرگذار در سال گذشته را بررسی کنید. این شماره یک حالت جمع بندی داشته و سال ۲۰۲۰ و درخشان این فصل لیورپول را بررسی خواهد کرد. تصاویر جذابی هم باشگاه هم به مناسبت صدمین شماره از این مجله در آن خواهیم داشت.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله باشگاه لیورپول، می‌توانید با جردن هندرسون همراه شده و مصاحبه جذابی از وی را مطالعه کنید. این شماره شما را به با دستاوردهای هندرسون در طول چند فصل گذشته آشنا کرده و از دلایل کافی برای موفقیت وی صحبت خواهد شد.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

می ۲۰۲۱

این شماره به دیگو ژوتا بازیکن موثر این فصل باشگاه لیورپول پرداخته و سعی می‌کند که شم گلزنی وی را از دید تازه‌ای بررسی کند. این بازیکن با عنوان به دنیا آمده برای گلزنی، در این مجله بررسی شده و می‌توانید مهارت‌های وی را در طول فصل بررسی کنید.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره از مجله باشگاه لیورپول، با آینده باشگاه یعنی کورتیس آشنا خواهید شد. مصاحبه جذابی از وی داشته و سپس به حواشی پیرامون باشگاه خواهیم پرداخت. لیورپول در طی این فصل شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و همین موضوع می‌تواند یورگن کلوپ را در شرایط بسیار بدی قرار دهد.

مجله-Liverpool-FC-Magazine

info

The official Liverpool FC magazine exists for one reason only: to provide everything that a Reds fan wants every month. As well as exclusive interviews and photography with current stars, it looks ‘under the hood’ of the club – providing access and insight for supporters that they just can’t find anywhere else – and tells the most compelling stories from LFC’s illustrious past. From Anfield to Melwood, world-class first-teamers to Liverpool legends, young Academy aces to the hotshots of the Ladies team, you’ll find it all here. It’s one hundred must-read pages for every rampant Red

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله Liverpool FC Magazine

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۳۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – با حجم ۳۲ مگابایت

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۱ – با حجم ۳۴ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۱ – با حجم ۳۵ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو