مدل لباس برادر داماد برای تیپ های مجلسی رسمی و بسیار شیک

مدل لباس برادر داماد برای تیپ های مجلسی رسمی و بسیار شیک


منبع: آرگا

350

1400/2/26

13:39


در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس برادر داماد با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اگر عروسی برادر شما نزدیک است بهتر است برای شرکت در جشن عروسی او به فکر تهیه لباسی با تن پوش مناسب و رسمی باشید زیرا در جشن عروسی علاوه بر اینکه داماد باید دارای پوشش و تیپی متفاوت و رسمی باشد نزدیکان وی نیز باید از لباسی مناسب برای شرکت در مجلس عروسی استفاده نمایند. مدل کت و شلوار برادر داماد در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این مدل ها، لباسی با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب لباسی مناسب برای برادر داماد کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس برای جشن عروسی برادر خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا در جشن عروسی استایل و ظاهری بی نظیر داشته باشید.

مدل کت و شلوار

مدل لباس برادر داماد با جدیدترین طرح های مد سال

برای شرکت در جشن عروسی برادرتان می توانید از انواع مدل کت و شلوارهای رسمی و کت و شلوار اسپرت و جلیقه و شلوار استفاده کنید که انتخاب هر یک از این مدل لباسها سلیقه ای است. در ادامه توجه شما را به چند مدل  کت و شلوار برادر داماد جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کت و شلوار برادر داماد

مدل های  کت و شلوار شیک برادر داماد

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در روز جشن عروسی برادر خود ظاهری کلاسیک و سنتی داشته باشید به شما پشنهاد می دهیم که از کت و شلوارهای طوسی و آبی روشن استفاده نمایید و همچنین در صورت استفاده از کروات رنگ کروات خود را با رنگ پیراهن داماد ست کنید.
برخی از آقایان جوان تمایل دارند در جشن عروسی ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشند که در این صورت مدل کت و شلوارهای اسپرت مردانه می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند همچنین در صورت تمایل شما می توانید رنگ کت و رنگ شلوارتان را متضاد از یکدیگر انتخاب نمایید که در این صورت پوشش شما کمی غیر رسمی به نظر می رسد.
پاپیون از انواع اکسسوری هایی است که با تیپ های امروزd و مدرن سازگاری بیشتری دارد و علاوه بر این پاپیون با هر مدل کت و شلوار پسرانه و مردانه ای ست می شود و شما می توانید برای داشتن ظاهر و استایلی متفاوت رنگ پاپیون را با رنگ کفش هایتان ست کنید که در این صورت بهتر است از رنگ تیره برای رنگ کفش و این اکسسوری زیبا و در عین حال متفاوت استفاده نمایید.

مدل پیراهن و شلوار مجلسی

مدل لباس مخصوص برادر دوماد

مدل کت و شلوار اسپرت و شیک

کت شلوار برادر داماد

مدل کت و شلوار ساده

کت شلوار زرشکی مردانه

مدل کت و شلوار رسمی

مدل کت شلوار شیک مردانه

مدل کت شلوار مردانه

کت شلوار رسمی مردانه

مدل کت و شلوار زیبا و رسمی

مدل کت شلوار رسمی و شیک مردانه

مدل کت و شلوار زرشکی

مدل کت و شلوار زرشکی تیره

کت و شلوار پسرانه

کت و شلوار پسرانه

کت و شلوار رسمی

مدل  کت و شلوار برادر داماد

مدل لباس مخصوص برادر داماد

مدل  کت و شلوار برای برادر داماد

مدل کت و شلوار اسپرت

کت شلوار اسپرت مردانه

مدل ست لباس برادر داماد

ست لباس برادر داماد

مدل کت و شلوار مجلسی

 کت و شلوار شیک برای  برادر داماد

کت و شلوار شیک و رسمی مردانه

مدل کت و شلوار شیک و زیبا

مدل پیراهن و شلوار رسمی

مدل پیراهن و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار مخمل مردانه

کت و شلوار مخمل مردانه

کت و شلوار رنگ روشن مردانه

کت و شلوار شیک و لاکچری مخصوص برادر داماد

کت و شلوار برادر داماد

مدل کت و شلوار مجلسی مردانه

 مدل لباس برادر داماد

کت و شلوار بنفش پسرانه

مدل کت و شلوار اسپرت

مدل کت و شلوار اسپرت و خاص

کت شلوار اسپرت و زیبا

کت اسپرت مجلسی برای برادر داماد

مدل لباس برادر داماد

مدل پیراهن و شلوار شیک مردانه

کت و شلوار طوسی

کت و شلوار طوسی تیره

 مدل لباس برادر داماد

جدیدترین تیپ های مجلسی شیک برادر داماد

در مجالس عروسی علاوه بر عروس و داماد، خانواده آنها به خصوص خواهر و برادر های عروس و داماد نیز دغدغه زیادی برای انتخاب لباسهای خود دارند و معمولا برای انتخاب لباس مجلسی مناسب دچار شک و تردید می شوند، در مطالب قبلی مدل لباس مجلسی خواهر داماد و مدل لباس مادر داماد را به اشتراک گذاشته ایم؛ حال در صورتی که جشن عروسی برادرتان نزدیک است و هنوز برای انتخاب لباس مجلسی مناسب شک دارید، می توانید از انواع مدل کت و شلوار پسرانه و مردانه مجلسی و پیراهن شلوار اسپرت و شیک که برای این بخش گلچین کرده ایم، دیدن کرده و بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه و استایل تان داشته باشید.

مدلی زیبا از لباس برادر داماد

لباسهای شیک و زیبا و نیز آراسته نقش زیادی در داشتن تیپ شیک و ظاهر و استایل زیبا دارند و حتی می تواند نشان دهنده شخصیت طرف باشد، از این رو هر کسی به هنگام انتخاب لباسهایش به خصوص در مجالس مختلف باید بهترین و مناسب ترین پوشش را داشته باشد، انتخاب لباس مناسب در مجالس عروسی برای خانواده داماد و عروس از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب با وسواس زیادی همراه می باشد، در اینجا می توانید از انواع تیپ های مجلسی و شیک برادر داماد که گردآوری کرده ایم، دیدن کنید و از بهترین آنها ایده بگیرید.

زیباترین مدل لباس برادر داماد

مدلی از لباس برادر داماد

مدلی شیک از لباس برادر داماد

مدلی جذاب از لباس برادر داماد

جدیدترین مدل لباس برادر داماد

مدل لباس برادر دوماد

مدل جدید لباس برادر دوماد

مدل جذاب لباس برادر دوماد

مدل شیک لباس برادر دوماد

مدل لباس برادر داماد اسپرت

مدلهای لباس برادر دوماد

جدیدترین مدل لباس برادر دوماد

تصاویر لباس برادر دوماد

مدل رسمی لباس برادر دوماد

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدلهای لباس برادر داماد آشنا شدید که امیدواریم از بین این مدلها بتوانید لباسی با تن پوش شیک و مناسب را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو