سکانس جنجالی سریال احضار ؛ کشته شدن توسط شیطان

منبع: پرشین وی

113

1400/2/26

14:16


در این ویدئو سکانس جنجالی سریال احضار را مشاهده می کنید

سکانس جنجالی سریال احضار ؛ کشته شدن توسط شیطان

سریال احضار شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شد. این سریال ماجرای جالبی داشت که با استقبال مخاطبین نیز روبرو شد. قسمت آخر این مجموعه جمعه این هفته پخش خواهد شد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم سکانس جنجالی سریال احضار را که در آن شیطان مینو را می کشد ببینیم.

ویدئو سکانس جنجالی سریال احضار

سکانس جنجالی سریال احضار که در آن شیطان تصمیم به کشتن فردی می گیرد!

ویدئو کشته شدن توسط شیطان در احضار

بد نیست بدانید کرونا پخش سریال «احضار» را به تعویق انداخت

قسمت بیست و پنجم مجموعه تلویزیونی «احضار» جمعه شب پخش شد و نمایش قسمت آخر به هفته آینده موکول شد. علیرضا افخمی، کارگردان این سریال علت تاخیر در پخش سریال را ابتلای چندین تن از عوامل سریال به بیماری کرونا و تولید نشدن قسمت آخر عنوان کرد.

علیرضا افخمی در توضیحاتی گفت: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال احضار این مشکل دوچندان بوده است.در طول هشت ماه تولید این سریال ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند.

سکانس جنجالی سریال احضار

سریال احضار

به بهانه سکانس جنجالی سریال احضار درباره این سریال بیشتر صحبت می کنیم. وی افزود: ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه شامل آقای آرش مجیدی، خانم‌ها آدرینا صادقی و سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ چون چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

سکانس جنجالی سریال احضار

سریال احضار در ماه مضان

افخمی خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی
از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر احضار ان شاءالله یک هفته دیگر
تقدیم حضور شما خواهد شد.

قسمت آخر این سریال جمعه آینده (۳۱ اردیبهشت‌ماه) روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

آخرین خبر و ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو