پلیس فتا فرد سوزاننده گرگ را دستگیر کرد

منبع: سیمرغ

80

1400/2/26

16:29


پلیس فتا فرد سوزاننده گرگ را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری فرد سوزاننده یک قلاده گرگ با تلاش کارشناسان پلیس فتا در شهرستان ملایر خبر داد.

سوزاندن جسد یک قلاده گرگ در قالب استوری در فضای مجازی


سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر انتشار تصاویری از سوزاندن جسد یک قلاده گرگ در قالب استوری در فضای مجازی و اظهارنارضایتی کاربران و دوستداران حیات وحش، پیگیری این اقدام غیرقانونی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در این رابطه افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، سرانجام مکان این متهم در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و نامبرده با حضور اکیپ مأموران پلیس فتا و پلیس آگاهی دستگیر شد.

سلگی اظهار کرد: بلافاصله متهم به یگان انتقال و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از ارائه ادله و مستندات انکارناپذیر، به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد «سه روز پیش در صحرا به همراه دوستان خود با گرگی مواجه شدیم که پس از سوزاندن جسد گرگ فیلم آن را در اینستاگرام، منتشر کردیم اما از مشکلات قضایی این موضوع مطلع نبودم و هم اکنون نادم و پشیمان هستم».

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در ادامه با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت های خُرد و کشف ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در ملایر، بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خُرد در سطح شهرستان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: با توجه به گستره فعالیت این باند با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ و ۱۳ و کار اطلاعاتی دقیق، پاتوق های سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی سه متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از این مکان ها مقدار ۶۰ گرم شربت متادون، ۵ عدد پایپ کشف و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه ای شامل ۱۰۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه ساده و هوشمند در مارک های مختلف، یک عدد کنتور برق، یک دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه ضبط و صوت خودرو و تعداد دو قطعه کارت سوخت، تعداد ۱۵ قطعه کارت عابر بانک نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده هر سه نفر اعضای این باند به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان بیان کرد: شناسایی و برخورد قاطعانه با باندهای سرقت در دستور کار مأموران یگان های اجرایی در کلانتری ها و پاسگاه ها قرار دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو