پشتیبانی سامسونگ از کیف پول سخت افزاری رمزارزها

منبع: فوت و فن

78

1400/2/26

16:35


پشتیبانی سامسونگ از کیف پول سخت افزاری رمزارزها

افزایش محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده باعث شد سامسونگ از اتصال کیف پول سخت افزاری به گوشی‌های هوشمند گلکسی پشتیبانی کند.

غول فناوری کره جنوبی، کمپانی سامسونگ پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری رمزارزها از جمله Ledger Nano S و Nano X را به تلفن های هوشمند گلکسی خود اضافه کرده است.

طبق اطلاعیه ای که این شرکت منتشر کرد، تلفن های هوشمند از کیف پول Blockchain سامسونگ پشتیبانی می‌کنند – که در فروشگاه Samsung Galaxy موجود است – اکنون این گوشی های هوشمند می توانند با کیف پول های سخت افزاری رمزارزها هم ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy S10 در فوریه سال ۲۰۱۹، پشتیبانی از رمز ارزها را به تلفن های هوشمند خود اضافه کرد. این قابلیت از طریق کیف پول Blockchain سامسونگ انجام می شود که در حال حاضر از رمزهای BTC ، ETH ، TRX ، ERC-20 و TRC-20 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ همچنین اخیراً با صرافی امریکایی Gemini که توسط دوقلوهای Winklevoss تاسیس شده است، ادغام شده است. پشتیبانی آن از کیف پول های سخت افزاری با Ledger Nano S و Nano X آغاز می شود، اما این شرکت قصد دارد خدمات خود را به سایر کیف پول های سرد نیز گسترش دهد.

طبق گزارش CoinDesk رئیس بلاکچین سامسونگ Woong Ah Yoon بیان کرده است که کاربرهای فعال اکوسیستم بلاکچین Galaxy خود در طی هفت ماه گذشته دو برابر شده‌اند و رمزارزهای نگهداری شده در کیف پول های Blockchain سامسونگ صدها میلیون ارزش دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو