استفاده از موشک «قاسم» در نبرد با اسرائیل

منبع: برترین ها

39

1400/2/26

16:39


«ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت، در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک‌های جدید و پیشرفته از جمله موشک "قاسم" استفاده شده است.

ایرنا: «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت، در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک‌های جدید و پیشرفته از جمله موشک "قاسم" استفاده شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، وی افزود، از جمله این موشک‌ها، موشک پیشرفته «قاسم» است که از آن در حمله موشکی شنبه (دیروز - ۱۵ می) استفاده شده است.

استفاده از موشک «قاسم» در نبرد با اسرائیل

ابوحمزه ضمن اعلام اینکه شعاع موشکی امروز مقاومت فلسطین به تل‌آویو، اشدود، عسقلان، سدیروت و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی می ‎رسد، تصریح کرد: هنوز برنامه های زیادی داریم که دشمن را غافلگیر خواهد کرد. به نتانیاهوی احمق و فرماندهی ارتش احمقش می‌گوییم که منتظر ورود نیروهای زمینی شما به داخل نوار غزه هستیم تا بخشی از خشم خود را به شما نشان دهیم.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با گذاشتن پست‌هایی از بکارگیری این موشک که به یاد سپهپد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام قاسم مزین شده، استقبال کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو