10 کرم ضد لک قوی برای از بین بردن لک های پوستی مناسب پوست های حساس

10 کرم ضد لک قوی برای از بین بردن لک های پوستی مناسب پوست های حساس


منبع: دلگرم

249

1400/2/27

12:49


10 کرم ضد لک قوی برای از بین بردن لک های پوستی مناسب پوست های حساس

10 مارک بهترین کرم ضد لک برای رفع لک‌های پوست

1. کرم روز ضد لک کیوی برنارد کسیر

کرم روز ضد لک کیوی برنارد کسیر

کرم ضد لک کیوی فوق این مهم را برای شما فراهم می کند که سه نوع لکه تیره، روشن و متوسط را از روی سطح پوست خود پاک کنید. حتی این کرم این قابلیت را دارد که لکه های مایل به خاکستری و یا حتی سیاه را از روی پوست شما پاک کند. از بین رفتن کک و مک، انواع خال، لک های ناشی از حاملگی، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه های ایجاد شده به دلیل ضایعات پوستی و یا لکه های که به دلیل سرطان پوست روی صورت حاصل می شود با استفاده از این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع می شود.

پیشگیری و از بین بردن لک های پوستی به دلیل فیلترهای ضد پوستی در این کرم فراهم شده است. این محصول از عصاره کیوی که ضد لک است و ویتامین c بهره گرفته است و سبب نرمی و استحکام پوست شما می شود همچنین روشنی صورت شما را این محصول آبرسان به راحتی فراهم می کند. صبح ها کرم فوق را روی پوست تمیز خود ماساژ دهید و تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد از بین رفتن لکه های پوستی خود باشید.

separator line

2. کرم ضد لک دپیدرم اوریاژ +SPF50

. کرم ضد لک دپیدرم اوریاژ +SPF50

کرم ضد لک دپیدرم اوریاژ برای انواع پوست خشک، چرب و معمولی قابلیت استفاده دارد. این محصول حاوی آنتی اکسیدان است و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. از همین رو آلاینده های طبیعی این قابلیت را ندارند که در زمان استفاده از این کرم به پوست شما آسیب برسانند. پیشگیری از لکه های تیره و بیشتر شدن لکه ها از مولفه اصلی این محصول به شمار می آید. همچنین خالی از لطف نیست که بدانید فاقد عطر و مواد نگهدارنده و همچنین پارابن است از همین رو می توانید سلامت پوست خود را تضمین کنید.

کرم فوق در رده محصولاتی قرار دارد که از ترکیب آب معدنی اوریاژ در فرمولاسیون آن به منظور نرم کنندگی بیشتر پوست بهره گرفته شده است. کرم ضد لک، ضد آفتاب، روشن کننده پوست، از بین بردن لک های جدید پوستی، مرطوب کننده و محافظت کننده با صد ها خاصیت دیگر برای شما فراهم شده است تا با یک تیر صد نشانه را به هدف بزنید.

در این محصول از عصاره نخود سبز به منظور کلاژن سازی پوست، از ویتامین سی برای عملکرد بهتر سلولهای آسیب دیده، از ویتامین e برای درمان لکه های پوستی و از گلیسیرین به منظور رطوبت و آب‌رسانی پوست استفاده شده است. اگر می خواهید علائم خستگی را از روی پوست خود بردارید و به یک پوست شاداب و یک دست برسید خرید این کرم را به شما پیشنهاد می کنیم.

separator line

3. کرم ضد لک قوی تریو دی نوروا

کرم ضد لک قوی تریو دی نوروا

اگر می خواهید لکه های که روی پوست شما به دلیل کهولت سن به وجود آمده است را از بین ببرید قطعا این محصول ایده ال ترین انتخاب برای شما محسوب می شود. حال اگر در معرض نور آفتاب قرار دارید و یا اینکه بارداری سبب بروز لک روی پوست شما شده است جایی برای نگرانی نیست با استفاده کرم ضد لک فوق به راحتی می توانید مشکلات پوستی خود را مرتفع کنید. فرمولاسیون این کرم سبب می شود رنگ دانه های که سبب بروز لک روی پوست شما شده اند به مرور زمان رنگ پریده شوند و از روی پوست شما محو شوند.

از سوی دیگر با استفاده از این محصول می توانید به یک آبرسان قوی برای پوست خود دست پیدا کنید و شادابی سلامت پوستتان را در کنار از بین بردن لکه های پوستی مرتفع کنید. خاصیت از بین بردن لکه های پوستی، درمان لکه های ناشی از مصرف داروهای هورمونی و معالجه بیماری های پوستی و جوش دار با استفاده از این کرم برای شما فراهم می شود.

همچنین خاصیت لایه برداری این کرم به دلیل مرطوب کنندگی پوست در کنار شفاف تر شدن پوست صورت نیز با استفاده از کرم فوق از آن شما است. این را به یاد داشته باشید که وجود ویتامین سی در فرمولاسیون این کرم خاصیت ضد رادیکال های آزاد را نیز برای شما فراهم کرده است.

separator line

4. کرم ضد لک قوی اورین بیوتک

کرم ضد لک قوی اورین بیوتک

کرم ضد لک و روشن‌کننده اورین بیوتک حاوی عصاره آلوئه‌ورا، عصاره گل تروپالوم و عصاره پالمار بوده که هر کدام نقش بسیار مهمی را در داشتن پوستی صاف و بدون لک ایفا می‌کنند.

این کرم نه تنها لک‌های پوستی شما را از بین می‌برد بلکه از ایجاد دوباره‌ی آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. به این ترتیب پوستی صاف و یک دست به شما هدیه می‌کند.این کرم دارای بافتی بسیار سبک است که به راحتی به خورد پوست می‌رود. شما می‌توانید علاوه‌بر پوست صورت بر روی پوست بدنتان نیز از آن استفاده کنید.

separator line

5. هربکس یک کرم ضد لک قوی

 هربکس یک کرم ضد لک قوی

کرم ضد لک گیاهی هربکس با استفاده از عصاره‌های گیاهی موجود در این کرم به کاهش تولید بیش از اندازه‌ی رنگ دانه‌ها کمک می‌کند. در نتیجه لک‌های پوستی از بین رفته و و پوست شما روشن و صاف خواهد شد. ویتامین C موجود در این کرم از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کرده و آسیب‌های ناشی از آن را به حداقل می‌رساند.

این کرم گیاهی فاقد چربی اضافی بوده و پوست شما را چرب نخواهد کرد. همچنین هربکس را می‌توانید در دوران بارداری و شیردهی نیز استفاده کنید. طرز استفاده از این کرم به این صورت است که در چهار ماه اول روزی ۳ بار و پس از گذشت چهار ماه روزی دو بار باید از آن استفاده کنید.

separator line

6. کرم ضد لک قوی تینولا

کرم ضد لک قوی تینولا

ضد لک و روشن‌کننده تینولا با منشاء گیاهی یکی از بهترین و موثرترین محصولات برای از بین بردن لک‌های صورت است. این کرم هر نوع لکی را از روی پوست شما به سادگی پاک خواهد کرد. شروع تغییرات این محصول را می‌توانید بعد از دو ماه به راحتی مشاهده کنید و پس از شش ماه نیز دوره‌ی درمان شما تکمیل خواهد شد.

شاید شما هم درگیر لک‌های پوستی هستید که به درمان مقاومت نشان داده‌اند و به سختی حتی کم رنگ می‌شوند؛ این کرم با فرمولاسیون قوی خود همان چیزی است که می‌تواند به کمک شما بیاید. در طول دوره‌ی درمان روزی یک مرتبه کرم را بر روی پوست تمیز خود به آرامی ماساژ داده و از ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

separator line

7. کرم ضد لک قوی لیراک

کرم ضد لک قوی لیراک

نام محصولات پوستی لیراک را حتما تا به حال بارها شنیده‌اید. این بار این برند با یک کرم بسیار موثر در از بین بردن قرمزی و لک پوست خودش را بیشتر در دل مشتریانش باز کرده است. کرم لیراک برای پوست‌های حساس که به سادگی قرمز می‌شوند بسیار مناسب است و می‌تواند این لک‌ها و قرمزی ها را به راحتی از بین ببرد.

لیراک با استفاده از کرم شی که در این کرم استفاده شده است مقاومت پوست شما را بالا تر برده و قدرت پوست شما را در دفاع از عوامل آسیب‌زا بالا تر می‌برد.

separator line

8. دوکری یک کرم ضد لک قوی

دوکری یک کرم ضد لک قوی

کرمی که در آخر می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، یک کرم ضد لک مخصوص صورت، گردن و حتی دستان شماست. کرم ضد لک دوکری دارای ویتامین E بوده که با استفاده از آن می‌تواند مقاومت پوست شما را بالا ببرد و قسمت‌های آسیب دیده را به راحتی درمان کند.

این کرم حاوی گلیکولیک اسید و آزلائیک اسید است که در درمان لک‌های پوستی نقش بسیار مهمی دارند. کرم دوکری نه تنها لک‌های پوستی شما را از بین می‌برد بلکه از ایجاد لک‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند.

separator line

9. کرم ضد لک قوی وایت اکتیو ژاک آندرل

کرم ضد لک قوی وایت اکتیو ژاک آندرل

اگر می خواهید در کنار از بین بردن لکه های صورت خود به شفاف تر کردن پوستتان هم بپردازید به شما توصیه می کنم این محصول فرانسوی را در لیست خرید خود قرار دهید. به هیچ عنوان در حین ساخت این کرم از محصولات شیمیایی استفاده نشده است و به دلیل استفاده از مواد طبیعی خاصیت آلرژی زا بودن این محصول از شما دور شده است.

استفاده از شی باتر و ویتامین E سبب می شود اثرات جانبی نور خورشید هم از روی پوست شما دور شود و شبیه یک سد دفاعی از پوست و زیبایی شما محافظت کند. پیشگیری از پیری زود رس قطعا جوان سازی پوست شما را به طرز شگفت انگیزی با استفاده از این محصول فراهم کرده است.

به سرعت این کرم در پوست شما جذب می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد از بین رفت لکه های تیره و عمیق پوستی خواهید بود. اگر می خواهید بعد از لیزر کردن پوست خود از یک کرم ضد لک ایده ال بهره بگیرید قطعا این محصول انتخاب موثری برای شما خواهد بود. خانم های باردار با استفاده از این محصول می تواند ایمنی نوزاد خود را فراهم کنند و از شر لکه های ناشی از بارداری هم رها شوند.

separator line

10. کرم ضد لک و روشن کننده سینره

کرم ضد لک و روشن کننده سینره

بهره گیری از کمپلکس مواد روشن کننده جهت از بین بردن هر نوع لک و تیرگی : حاوی کمپلکس مواد روشن کننده (عصاره بیربری، عصاره شیرین بیان، اکتادسن دی اوئیک اسید) جهت کاهش رنگدانه سازی و روشن تر نمودن پوست و بهبود تیرگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید .

پیشگیری و رفع انواع لک از جمله لک های ناشی از بارداری و افزایش سن . حاوی AHA، ویتامین های A وC جهت نوسازی پوست و دارای مواد آنتی اکسیدان طبیعی جهت حذف رادیکالهای آزاد و حاوی امگا3، امگا 6 و مواد مغذی جهت افزایش مقاومت پوست و فاقد هیدروکینون است.

separator line

درمان لکه های تیره صورت بعد از زایمان

با این ۱۰ ماسک خانگی برای همیشه با لک های صورت خداحافظی کنید


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو