همه چیز درباره لیفت سینه با نخ | هزینه + مزایا + عوارض

منبع: زیبامون

177

1400/2/27

15:42


در این بخش از زیبامون با تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با هزینه ، مزایا و عوارض لیفت سینه با نخ بدانید ، آشنا خواهید شد.

همه چیز درباره لیفت سینه با نخ | هزینه + مزایا + عوارض

از انجایی که لیفت و بالا کشیدن سینه از جمله عمل های زیبایی رایج در بین خانم هاست ، گزینه های درمانی مختلفی هم برای ان وجود داره و در این بین روش های غیر جراحی مثل لیفت سینه با لیزر و لیفت سینه با نخ جز روش های پرطرفدار و تقریبا کم تهاجمی هست و نتایج خوبی رو هم به همراه داره.

اگه قصد دارید برای برطرف کردن افتادگی سینه و یا ایجاد شکل و ظاهر زیباتر برای سینه ها از روش درمانی لیفت سینه با نخ استفاده کنید ، بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا اطلاعات دقیق و کاملی رو در رابطه با این روش کسب کنید و بعد تصمیم نهایی خودتون رو بگیرید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با هزینه ، مزایا و عوارض لیفت سینه با نخ افزایش بدید.

 

عمل لیفت سینه با نخ | بالا کشیدن سینه ها بدون جراحی

لیفت سینه با استفاده از نخ یکی از روش های درمانی بدون جراحی هست که برای تقویت سینه مورد استفاده قرار میگیره و کمک میکنه تا پوست و بافت پستان بالا کشیده بشه و ظاهری جوان تر و زیباتر پیدا کنه.

لیفت سینه با نخ رو هم میشه به طور مستقل انجام داد و هم به عنوان بخشی از سایر روش های درمانی مثل کاهش یا افزایش حجم سینه ها ، مورد استفاده قرار داد. 

لیفت سینه با نخ با استفاده از نخ های مخصوصی به نام pideal انجام میگیره که معمولا با نام نخ PDO شناخته شده هستند. بالا کشیدن سینه ها با نخ PDO یکی از روش های بدون جراحی و کم تهاجمی هست که برای این منظور مورد استفاده قرار میگیره.

برای انجام عمل لیفت سینه با نخ ، جراح بعد از معاینه سینه ها و بی حس کردن سینه ، محل های مورد نظر رو علامت گذاری میکنه سپس سوراخ های ریزی در این محل ها ایجاد میشه و نخ مخصوص لیفت سینه با استفاده از سوزن های مخصوص از این سوراخ ها وارد بافت سینه شده و بعد از محکم شدن نخن ها در جای مناسب ، نخ ها به سمت استخوان ترقوه کشیده میشن و از این طریق لیفت سینه با نخ انجام میگیره و شکل و ظاهری طبیعی و زیبا برای سینه ها به وجود میاد.

نخ های PDO مورد استفاده برای لیفت سینه معمولا از جنس پلی دیوکسانون (polydioxanone) هستند که در جراحی های قلب و عروق هم استفاده میشه و با بافت درونی بدن سازگار هست و با گذشت زمان توسط بدن جذب میشن.

 

لیفت سینه با نخ

 

حتما بخوانید : چطور از شر افتادگی سینه های خود خلاص شویم؟

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت سینه با نخ هستند؟

لیفت سینه با نخ یکی از روش های درمانی بسیار مناسب برای خانم هایی هست که تمایلی به جراحی سینه ندارند و قصد دارند با یک روش کم خطر و کم تهاجمی شکل و ظاهر طبیعی تری برای سینه های خود ایجاد کنند. به طور کلی افرادی که دارای ویژگی زیر باشند کاندید مناسبی برای لیفت سینه با نخ هستند:

 

  • خانم هایی که تمایل دارند ظاهر کلی سینه های خود را بهبود ببخشند
  • خانم هایی که قصد دارند بافت سینه های خود را سفت و محکم کنند
  • خانم هایی که دارای سینه های شل و افتاده هستند و قصد بالا کشیدن سینه ها را دارند
  • خانم هایی که تمایل دارند ظاهری جوان تر و جذاب تر داشته باشند

 

مزایای لیفت سینه با نخ چیست؟

 

  • نتیجه حاصل از لیفت سینه با نخ فورا قابل مشاهده هست و تقریبا به مدت 2 تا 3 سال هم ماندگاری داره
  • در اثر لیفت سینه با نخ ، کلاژن سازی در بافت و پوست سینه تحریک میشه و از این طریق انعطاف پذیری بافت سینه هم بهبود پیدا میکنه
  • این روش کمترین میزان ناراحتی ، درد و جای زخم رو به همراه داره و دارای دوره بهبودی بسیار کوتاهی نیز هست

 

بالا کشیدن سینه با نخ

 

حتما بخوانید : جراحی پروتز سینه | مزایا + عوارض + هزینه

 

عوارض لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ هم مانند تمام روش های درمانی و زیبایی ممکن هست با یک سری عوارض جانبی همراه باشه که در ادامه به برخی از عوارض لیفت سینه با نخ اشاره کردیم:

 

  • خونریزی موقت
  • عفونت
  • درد و ناراحتی در سینه ها
  • قرمزی و التهاب پوست
  • کبودی
  • واکنش آلرژیک به مواد موجود در ماده نخ
  • گودی یا کشیدگی قابل مشاهده در قسمتهایی که نخ ها وارد شدن
  • حرکت ناخواسته نخ ها در داخل بافت سینه

 

مراقبت بعد از لیفت سینه با نخ

دوره بهبودی بعد از لیفت سینه با نخ معمولا بسیار کوتاه هست و خیلی زود میتونید به شرایط عادی و طبیعی برگردید. نتیجه حاصل از لیفت سینه با نخ اگرچه در همان روزهای ابتدایی قابل مشاهد هست اما بعد از گذشت چند هفته و از بین رفتن کبودی و تورم ، نتیجه درمان بهتر دیده می شود.

بهتره تا 2 هفته بعد از لیفت سینه با نخ به پشت و پهلو بخوابید و فشار خیلی زیادی رو به سینه ها وارد نکنید. 

در هفته های اول بعد از لیفت سینه با نخ باید از انجام سونا ، بلند کردن اجسام سنگین و تمرینات با شدت بالا ، خودداری کنید.

 

حتما بخوانید : تزریق چربی به سینه چگونه انجام می شود؟ | مزایا، معایب و عوارض

 

هزینه لیفت سینه با نخ

تعیین هزینه لیفت سینه با نخ به عوامل مختلفی مثل سن بیمار ، مقدار افتادگی سینه ، میزان نخ مورد استفاده برای لیفت سینه ، دستمزد پزشک ، هزینه های کلینیک و سایر هزینه های جانبی بستگی داره و به همین دلیل نمیشه هزینه یکسان و ثابتی رو برای لیفت سینه با نخ تعیین کرد. بهترین کار این هست که بعد از تحقیق و بررسی های لازم ، ابتدا بهترین پزشک برای لیفت سینه با نخ رو انتخاب کنید و یک جلسه برای مشاوره و معاینه به پزشک مراجعه کنید. معمولا در این جلسه هزینه تقریبی لیفت سینه با نخ برای شما تعیین خواهد شد.

 

حتما بخوانید : بهترین روش های بزرگ کردن سینه با ورزش و ماساژ

 

سخن آخر

لیفت سینه با نخ یکی از روش های ایمن ، کم خطر و کم تهاجمی برای بهبود شکل و ظاهر سینه هاست و میتونه تاثیر خوبی در برطرف شدن و درمان افتادگی سینه ها داشته باشه و شکل و ظاهری طبیعی تر ، زیباتر و جوان تر رو برای سینه ها به وجود میاره. این روش درمانی برای افرادی که تمایلی به استفاده از روش جراحی برای بالا کشیدن سینه ندارند ، مناسبه و نتایج قابل قبولی رو هم به همراه داره. البته لازمه برای انجام این درمان حتما به پزشک جراح متخصص و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید تا هم نتیجه کار بی عیب و نقص باشه و هم با عوارض جانبی کمتری مواجه بشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو