تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان

منبع: برترین ها

67

1400/2/27

18:08


نماينده اهواز در مجلس شوراي اسلامي خبرداد: تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان

جهان نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سایپای نوین و عرضه شش خودرو در 2 سال گفت: تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا با رده های مختلف قیمتی و کلاس های متفاوت و متنوع، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان و مصرف کنندگان است.

سید کریم حسینی نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتخاذ سیاست جدید مدیران سایپا برای تولید خودروهای با کیفیت و قابل رقابت با خودروهای خارجی اظهار داشت: اینکه شرکت سایپا به سمت تولید و عرضه خودروهای جدید می رود اقدامی قابل تحسین است و نشان از عزم مدیران این شرکت برای پاسخ به سلایق مختلف و متفاوت مشتریان دارد.

تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان

وی افزود: عرضه شش خودروی جدید در طول مدت 2 سال نشان از نوآوری و خلاقیت مدیران و متخصصان این شرکت خودروساز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اتخاذ سیاست «سایپای نوین» و رفتن به سمت افزایش تولید قطعات خودرو و همکاری سایپا با شرکت های دانش بنیان ایرانی و استارتاپ های زیر نظر نیروهای مسلح را مثبت دانست و تأکید کرد: بومی سازی تولید قطعات در داخل و رهایی از وابستگی به خارج از سوی مدیران فعلی سایپا آغاز شده و ادامه این سیاست، حکایت از صنعت قابل رشد و رقابت خودرو در ایران خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه تولید خودروی شاهین و تامین همه قطعات آن در داخل کشور اقدام مثبت دیگر این شرکت است، افزود: خودروهای متنوع همچون ساینا اس و کوییک اس هم برای پاسخ به مشتریان طراحی و تولید شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز خودروهای جدید این شرکت تولید و روانه بازار می شود، افزود: سایپا امسال هم عرضه 2 خودرو سدان جدید و کراس جدید را خواهد داشت که این خودروهای جدید با امکانات و قابلیت های متفاوت نشان از عزم مدیران این شرکت برای تولید خودروهای با کیفیت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا با رده های مختلف قیمتی و کلاس های متفاوت و متنوع، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان و مصرف کنندگان است و امیدواریم این سیاست با قوت ادامه یابد.

حسینی گفت: در سایپای نوین همچنین شاهد تولید اقتصادی ترین و کم مصرف ترین خودروها در ایران با کم هزینه ترین شیوه نگهداری هستیم.

وی افزود: سایپا آینده خوبی خواهد داشت و امیدواریم با حمایت های لازم شاهد یک صنعت خودروی در شان ملت در کشور باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو