چرا از ضد عرق شب ها باید استفاده کرد؟

چرا از ضد عرق شب ها باید استفاده کرد؟


منبع: روزیاتو

123

1400/2/27

19:14


پوست شما شب ها خشک تر است و دمای بدن تان هم پایین تر. شاید خودتان ندانید اما همین دو عامل میزان تأثیرگذاری ضد عرق ها را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. ضد عرق اینگونه بهتر به درون پوست نفوذ می کند و اثر ماندگارتری دارد.

در ادامه می خواهیم ببینیم چرا بهتر است شب ها از ضد عرق استفاده کنیم.

صبح ها زیاد اثر ندارد

برخلاف شب ها، غدد عرق صبح ها فعال ترند، به همین خاطر وقتی صبح ها از ضد عرق استفاده می کنید، سخت تر می تواند به درون جایی که باید، یعنی منافذ پوست، نفوذ کند.

بعد از حمام خوب در پوست نفوذ نمی کند

اگر بلافاصله بعد از حمام ضد عرق بزنید، آن واکنشی که باید در برابر ضد عرق رخ دهد احتمالاً بر روی لایه های بیرونی پوست اتفاق می افتد و ممکن است ضد عرق بی تأثیر شود. این اتفاق باید در لایه های عمیق تر پوست رخ دهد، یعنی همان جایی که ضد عرق باید عمل کند تا واقعاً مانع از عرق کردن شما شود.

شب ها اثرش بیشتر است

شب ها دمای بدن معمولاً افت می کند که امری طبیعی است. به همین دلیل کمتر عرق می کنید، بنابراین اگر پیشواز بروید و ضد عرق را درست پیش از رفتن به رختخواب بزنید، غدد عرق تان بهتر می توانند ضد عرق را جذب کنند. علاوه بر این، بهتر است ضد عرق را به پوست خشک بزنید چون اینگونه عمیق تر به پوست نفوذ می کند.

از آنجایی که اغلب ضد عرق ها معمولاً ۲۴ ساعت دوام دارند، تا صبح و تا حتی بعد از حمام هم فعال باقی خواهند ماند. برای آنکه پوست تان بیشتر خشک باشد می توانید قبل از زدن ضد عرق، زیر بغل تان را با یک حوله پاک کنید.

اگر نیاز بود صبح هم بزنید

اگر تصمیم گرفتید پیشواز بروید و قبل از خواب ضد عرق بزنید، می توانید صبح آن را تجدید کنید تا تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد. گرچه ضدعرق بیشتر کارش را تا آن وقت انجام داده اما اگر صبح هم تجدیدش کنید، این کار مثل یک حمله ی مجدد به غدد عرق عمل می کند.

 

بیشتر بخوانید:

۱۰ اشتباه رایج در استفاده از مام زیربغل و اسپری بدن

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو