حضور نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی و دیگر ستاره‌ها در فیلم شمالی

منبع: ایران آرت

162

1400/2/27

20:46


فیلم تاریخی "شمالی" که داستانی در دوران وایکینگ‌ها را روایت می‌کند با بازی جمعی از ستارگان هالیوود ساخته خواهد شد.

ایران آرت: تاریخ پخش فیلم "شمالی" (The Northman) به نویسندگی و کارگردانی "رابرت اگرز" مشخص شد. این فیلم اثر جدید فیلمساز پس از "فانوس دریایی" (The Lighthouse) و "ساحره" (The Witch) است و ۸ آوریل ۲۰۲۲ توسط فکوس فیوچرز اکران خواهد شد. یونیورسال اکران این فیلم تاریخی که داستانی در دوران وایکینگ‌ها روایت می‌کند را در بازارهای بین‌المللی برعهده گرفته است.

اگرز فیلمنامه‌ی "شمالی" را با همکاری "سیون" رمان‌نویس و شاعر ایسلندی به نگارش درآورده و داستانی در قرن دهم میلادی در ایسلند روایت می‌کند. "رالف اینسون" یکی از بازیگران فیلم به‌تازگی در مصاحبه با NME ادعا کرده است که اثر جدید اگرز "قطعه‌ای از یک شاهکار" است. "الکساندر اسکارزگارد"، "نیکل کیدمن"، "آنیا تیلور-جوی"، "ایتان هاک"، "ویلم دافو"، "بیورک" خواننده و بازیگر ایسلندی، "کلیس بنگ" دانمارکی از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

به گزارش 30نما، اگرز فیلم "شمالی" را بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین فیلم خود تا امروز خوانده است. او بهار گذشته در مصاحبه با "فیلم ایندیپندنت" گفته بود مقیاس پروژه‌ی "شمالی" به قدری عظیم است که او باید در حین فرایند پیش‌تولید برای دستیابی به ظاهر دقیق از گروهی از افراد کمک می‌گرفته است: "لوکیشن‌های زیادی در فیلم وجود دارند، بنابراین ما دائما در حال بررسی و یافتن مکان‌ها یا ارزیابی‌ آن‌ها و طراحی صحنه بودیم. ما قرار است این دنیاها را تماماً طراحی کنیم، روستاها را بسازیم، هزاران لباس و وسیله بسازیم، اسب‌ها را آموزش دهیم تا کارهایی که می‌خواهیم انجام دهند، و نماهای فیلم را طراحی کنیم."

کیدمن نیز در ماه اکتبر به "کلایدر" گفته بود که برای بازی در نقش مکمل خود در "شمالی" تا چند هفته‌ی آینده جلوی دوربین می‌رود. او اضافه کرد که به‌شدت برای بازی در این پروژه "وحشت‌زده‌" است، هرچند ظاهرش آرام به نظر می‌رسد. تیلور-جوی نیز در مصاحبه با "کلایدر" گفته بود افتخار می‌کند که برای بازی در "شمالی" انتخاب شده و اضافه کرده بود: "فکر می‌کنم اثری را به دنیا ارائه خواهیم کرد که واقعاً پیش‌تر نظیرش دیده نشده است."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو