دانلود MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum 17.0.0.221 + کرک

دانلود MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum 17.0.0.221 + کرک


منبع: پی سی دی

71

1400/2/27

23:38


دانلود MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum 17.0.0.221 + کرک

VEGAS Movie Studio Platinum یکی از راحتترین و سریعترین نرم افزار ها در زمینه ادیت فیلم و ویدیو می باشد. این نرم افزار با ابزار های متنوع ادیت ،محیطی باز و خلاقانه برای ادیت فیلم ها فراهم میکند .با MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum ادیت در محیطی استاندارد را با رزولوشن متوسط تا 4K ،افکت های ویدیویی و قالب های درخشان برای متن ،تجربه کنید.ابزارهای بصری شامل ابزار های ویرایش پیشرفته و برش، رابط کاربری قابل تنظیم، جلوه های ویدیویی خلاقانه و فیلتر ها ، کامپیوتر شما را تبدیل به یک دستگاه ساخت و ادیت فیلم قدرتمند تبدیل میکند همچنین با 200 اهنگ صوتی و 200 اهنگ ویدیویی تمام نیاز های موسیقایی شما را برآورده میکند و دارای افزونه ای برای اضافه کردن اهنگ های مورد نظر شما به ویدیو و فیلم است.

تعدادی از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار VEGAS Movie Studio Platinum :

استفاده همزمان از چندین دوربین:

در VEGAS Movie Studio میتوانید از چندین دوربین برای تولیدات خود استفاده کنیدو به طور همزمان بین 4 زاویه مختلف از دوربین در حرکت باشید.

پنجره Trimmer :
با استفاده از ابزار Trimmer به راحتی و با یک کلیک موس بهترین فریم برای ویدیو کلیپ خود را پیدا کنید.ابزار پیش نمایش ویدیو ، تندی و یا کندی ویدیو را تنظیم میکند به طوری که شما با یک سرچ بتوانید مکان درست شروع و پایان ویدیو را پیدا کنیدو بخش موردنظر خود را بیابید و سپس با کپی و یا دراگ ، آن بخش از ویدیو را در محیطی آسان و کاربردی ویرایش کنید.

اصلاح رنگ ها و روشنایی:
پلاگین The Primary Color Corrector به شما امکان کنترل کامل سایه های ویدیو روی تن های رنگی متوسط و برجستگی ها را میدهد سپس با استفاده از اصلاح رنگ میتوانید رنگ ها را بدون دست زدن به رنگ های قبلی اضافه کنید .این فیلتر های رنگی کمک میکند که ویدیو شما کمی رنگی تر و پر جنب و جوش تر به نظر برسد.

ادیت آسان فیلم های لحظه ای و سریع :
هنگامی که دوربین خود را بر روی دوچرخه، قایق، سورتمه یا تخته موج سواری قرار دهید ،صحنه های سریع و هیجان انگیز ممکن است لرزان و غیر قابل دیدن باشند اما این بدان معنا نیست که محصول نهایی شما هم باید اینچنین باشد. تثبیت کننده پیشرفته تصاویر که توسط ProDAD که پیشرو در صنعت تکنولوژی تثبیت تصویر است ، قدرت گرفته است، ویدیو های لرزان شما را به صورت اهسته و قابل نمایش تبدیل میکند.

افزونه جدید OFX:
پلاگین جدید OFX امکان برش تصاویر و اضافه کردن دو تصویر بهم به صورت همزمان را فراهم میکند و دارای انیمیشن های جدید برای جذاب کردن ویدیو می باشد.

کاهش زمان render :
نرم افزار VEGAS Movie Studio Platinum با پشتیبانی از اخرین نسل گرافیک NVIDIA وتکنولوژی QSV باعث کاهش زمان پخش و render برای فایل های HEVC و AVC شده است.

انتخاب موزیک روی فیلم:
انتخاب و گذاشتن موزیک روی فیلم برای هر ادیتوری اسان است اما با نرم افزار VEGAS Movie Studio Platinum شما میتوانید موزیک های سفارشی و مخصوص به خود را ایجاد و آن را روی فیلم پخش کنید. با این ابزار میتوانید هیجان و احساسات و یا حتی صدای خود را به صورت حرفه ای به فیلم اضافه کنید.

ایجاد DVD و دیسک های Blu-ray :
با استفاده از VEGAS Movie Studio Platinum میتوانید فیلم خود را با استایل های هالیوودی و بیش از 100 قالب مختلف روی دی وی دی یا دیسک های بلوری به راحتی رایت کنید.

دانلود

نیم بها

دانلود MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی556MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum 17.0.0.221 + کرک

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. فایل های پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو