انتقام گیری اینستاگرامی بعد از قطع رابطه با یک دختر

63

1400/2/28

11:32


انتقام گیری اینستاگرامی بعد از قطع رابطه با یک دختر

سلامت نیوز: رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی که در اینستاگرام ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، سرهنگ سیدنظام موسوی گفت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و در اظهارات خود عنوان کرد: چند روز پیش فردی که قبلا با یکدیگر به‌ صورت اینترنتی آشنا شده بودیم و پس از مدتی به مشکل برخوردیم، برایم ایجاد مزاحمت کرد.

رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های صورت‌گرفته و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری‌شده و با بررسی اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی متهم در یکی از روستاهای رباط‌کریم شدند و درنهایت در اقدامی پلیسی و هماهنگی با مرجع قضائی، متهم را دستگیر و اظهارات او را ثبت کردند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: متهم در ابتدا منکر جرمش شده بود که پس از روبه‌روشدن با مستندات ادله دیجیتال جرم، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در اظهارات خود عنوان کرد بله قبول دارم من به ‌علت دوستی صمیمی که با این دختر داشتم از کلیه اطلاعات شخصی او باخبر بودم و زمانی که با یکدیگر به مشکل برخوردیم اقدام به گذاشتن اطلاعات شخصی‌اش در فضای مجازی کردم.

او در ادامه افزود: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی خود اظهار پشیمانی کرد و درنهایت پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو