اولین فیلم خواننده پاپ محسن لرستانی بعد از آزادی از زندان!

اولین فیلم خواننده پاپ محسن لرستانی بعد از آزادی از زندان!


منبع: پرشین وی

192

1400/2/28

12:04


محسن لرستانی بعد از آزادی ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد

اولین فیلم خواننده پاپ محسن لرستانی بعد از آزادی از زندان!

محسن لرستانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان چند سال پیش در منزل پدری اش بازداشت شد. در همان ابتدا جرم این خواننده جوان را فساد فی الارض عنوان کردند. چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شد او آزاد شده است. امروز در پرشین وی می خواهیم فیلمی از محسن لرستانی بعد از آزادی را برای شما قرار دهیم که او منتشر کرد

فیلم محسن لرستانی بعد از آزادی

محسن لرستانی خواننده جوانی که بیش از ۲ سال پیش دستگیر و روانه زندان شد. ماجرای دستگیری این خواننده محلی سروصدای زیادی به پا کرد، اما پس از مدتی به حاشیه و فراموشی سپرده شد.

هرچند هرازگاهی یک خبر درباره لرستانی منتشر می‌شد و دوباره نام این فرد به گوش می‌رسید. خبر‌ها حاکی از اتهام فسادفی الارض برای او می‌داد، اما درنهایت خبر آزادی او طرفداران او را خوشحال کرد. حالا او ویدویی برای تشکر از طرفدارانش منتشر کرده است. فیلم محسن لرستانی بعد از آزادی را مشاهده می کنید

خبر آزادی محسن لرستانی صحت داشت و این خواننده جوان با انتشار
فیلم کوتاهی از خود صحت ماجرای آزادی اش را تأیید کرد.

محسن لرستانی بعد از آزادی

محسن لرستانی

او در این ویدیو گفت: طرفدرارانی عزیزم، در این دو سال و نیم به یادم بودیم.

حضور شما باعث قوت قلب من بود.

این ویدیو را برای آن افرادی که نگرانم بودند منتشر کردم. به امید خدا بعد
از این بتوانم با ساخت کار‌ها و موزیک ویدیو‌های جدید محبت شما را جبران کنم.

ویدئویی از محسن لرستانی بعد از آزاد شدن

بد نیست درباره محسن لرستانی بیشتر بدانید

محسن پورمست متولد ۱ آذر ۱۳۶۲ در کرمانشاه که با نام محسن لرستانی
شناخته می‌شود، خواننده پاپ ایرانی است. اصالتا کورد کرمانشاهی هست. به بهانه ویدئو محسن لرستانی بعد از آزادی درباره این خواننده بیشتر صحبت می کنیم.

 

بازداشت و آزادی محسن لرستانی

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد هنگامی که لرستانی در منزل مادرش در سعادت‌آباد تهران به سر می‌برد در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بازداشت شد. او در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با وثیقه ۳ میلیاردی از زندان آزاد شد.

محسن لرستانی بعد از آزادی

محسن لرستانی

لرستانی از سال ۱۳۸۶ با انتشار دو آهنگ زندان و غربت کار حرفه ای خود را آغاز کرده‌است. وی با خواندن آهنگ‌های بچه ننه و بچه قرتی به سبک رپ لکی در کرمانشاه و لرستان طرفداران زیادی پیدا کرد و سبک او علاقه‌مندان بخصوصی دارد.

آزادی خواننده پاپ

آزادی خواننده پاپ

اتهام افساد فی الارض

در مهر ۱۳۹۸ صدای آمریکا با استناد به اطلاعات یک منبع مطلع گزارش داد جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی، روز دوشنبه ۱۵ مهر در شعبهٔ ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شده‌است. در آن زمان رسانه‌های نزدیک به نهادهای امنیتی به نقل از وکیل این خواننده، اعلام کرده بودند که موضوع اتهام لرستانی در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی است که در فضای مجازی منتشر کرده و او شاکی خصوصی ندارد.

پارسینه و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو