همکاری هیجان‌انگیز جان تراولتا و بروس ویلیس پس از ۲۷ سال

منبع: ایران آرت

79

1400/2/28

14:43


در این فیلم ویلیس ۶۶ ساله نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر به نام رایان سوان را بازی می‌کند که می‌خواهد از سردسته مجرمان هاوایی (با بازی تراولتا) به جرم به قتل رساندن پدرش انتقام بگیرد.

ایران آرت: ۲۷ سال پیش جان تراولتا و بروس ویلیس با فیلم داستان عامه‌پسند در کاخ جشنواره کن حاضر شدند و چند روز بعد نخل طلایی جشنواره از سوی هیات داوران به کوانتین تارانتینو کارگردان این فیلم اهدا شد. امروز این دو بازیگر معروف آمریکایی پس از مدتها در فیلمی به کارگردانی چاک راسل، کارگردان فیلم معروف ماسک، بار دیگر با هم جلوی دوربین می‌روند.

این فیلم شهر بهشت (Paradise City) نام دارد و فیلمبرداری آن از دیروز (دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت) در هاوایی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این فیلم هیجانی که بر اساس فیلمنامه‌ای از جان دریک و کوری لارج ساخته می‌شود، ویلیس ۶۶ ساله نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر به نام رایان سوان را بازی می‌کند که می‌خواهد از سردسته مجرمان هاوایی (با بازی تراولتا) به جرم به قتل رساندن پدرش انتقام بگیرد.

پرایا لاندبرگ بازیگر تایلندی و اولین سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جنوب شرق آسیا، نیز بازیگر نقش اول زن در این فیلم خواهد بود.

شهر بهشت چهارمین پروژه مشترک ویلیس و تراولتاست؛ این دو ستاره هالیوودی پیش‌تر در کمدی ببین چه کسی حرف می‌زند (۱۹۸۹) و دنباله آن (۱۹۹۰) با هم همکار بودند اما در این دو پروژه ویلیس تنها صداگذاری شخصیت نوزاد فیلم (مایکی) را برعهده داشت بنابراین این دومین بار است که این دو ستاره در طول فعالیت هنری خود با هم جلوی دوربین حاضر می‌شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو