جدیدترین جزئیات قتل بابک خرمدین از زبان رئیس پلیس پایتخت

منبع: پرشین وی

73

1400/2/28

18:14


در این ویدئو جزئیات قتل بابک خرمدین را مشاهده می کنید

جدیدترین جزئیات قتل بابک خرمدین از زبان رئیس پلیس پایتخت

روز گذشته خبر قتل بابک خرمدین در خبرگزاری ها منتشر شد که با واکنش های زیادی روبرو شد. او توسط پدر و مادرش به قتل رسید و جسدش به شکل هولناکی تکه تکه شد. امروز در پرشین وی می خواهیم آخرین جزئیات قتل بابک خرمدین را برای شما بازگو کنیم

جزئیات قتل بابک خرمدین

سردار حسین رحیمی گفت: با بدن تکه تکه شده بدون سر رو به رو بودیم
و کمتر از ۶ ساعت کار را شروع کردیم و هویت آن فرد را تشخیص دادیم
جزئیات قتل بابک خرمدین را ببینید

ویدئو جزئیات قتل کارگردان معروف

بد نیست درباره مرگ بابک خرمدین بیشتر بدانید

پدر و مادر بابک خرمدین، کارگردان سینما، که در جریان یکی از هولناک‌ترین جنایت‌ها او را در خانه به قتل رسانده و بقایای جسد مثله‌شده‌اش را در سه‌سطل زباله در شهر رها کرده‌اند در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی ضمن بازگوکردن انگیزه‌شان از این جنایت گفتند از قتل پسرشان پشیمان نیستند. اما این جنایت هولناک چگونه اتفاق افتاد و پلیس چطور توانست قاتلان را شناسایی کند؟

قتل بابک خرمدین

جزئیات قتل بابک خرمدین

پدر بابک در اعترافاتش گفت: ما با پسرم اختلاف عقیده داشتیم و با اینکه او کارگردان و مدرس بازیگری بود، در سال‌های اخیر او مدام با ما بدرفتاری می‌کرد و حتی گاهی من و مادرش را کتک می‌زد. او ادامه داد: وقتی که بیماری کرونا در ایران شایع شد، من و همسرم برای چندماه به شمال کشور رفتیم تا در امان بمانیم. در این مدت از آنچه در خانه‌مان می‌گذشت اطلاعی نداشتیم اما وقتی برگشتیم فهمیدیم که بابک مدام هنرجویانش را که همه‌شان دخترهای جوان بودند به خانه می‌آورد.

قتل بابک خرمدین

قتل بابک خرمدین توسط پدر و مادرش

پدر بابک درباره جزئیات قتل فرزندش گفت: جمعه‌شب بود که مادرش غذای مرغ
درست کرد و داخل آن داروی بیهوشی ریختیم. وقتی غذا را جلوی بابک
گذاشتیم او نخورد و به اتاقش رفت و خوابید و غذا را در یخچال گذاشتیم.

فردای آن روز حوالی ظهر از خواب بیدار شد و همان غذا را دوباره به او دادیم. این بار مرغ را خورد و به‌خاطر داروی بیهوشی کمی گیج شد. او بی‌حال روی صندلی نشسته بود که من با بند کتانی پاهایش را بستم و سپس یک بست پلاستیکی به گردنش انداختم و با چاقو چند ضربه به او زدم و او را به قتل رساندم. همسرم در قتل بابک هیچ نقشی نداشت.

برنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو