سریال "انولا هلمز" تمدید شد/ ماجراجویی‌های خواهر بزرگ‌ترین کارآگاه جهان

منبع: ایران آرت

150

1400/2/28

21:18


در فصل دوم این سریال میلی بابی بروان و هنری کویل برای بازی در نقش‌های انولا و شرلوک هلمز بازخواهند گشت.

ایران آرت: تولید دنباله‌ای برای "انولا هلمز" به صورت رسمی توسط نت‌فلیکس تأیید شد. قسمت اول فیلم بر روی خواهر بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا تمرکز کرد و محصول استودیوی لجندری بود. "میلی بابی بروان" و "هنری کویل" برای بازی در نقش‌های انولا و شرلوک هلمز بازخواهند گشت.

براون می‌گوید: "بسیار مشتاقم تا دوباره با خانواده انولا هلمز همکاری کنم. انولا جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد – او قدرتمند، جسور، زیرک و شجاع است. امیدوارم که هواداران ادامه ماجراهای او را ببینند!"

"هری بردبیر" نیز برای کارگردانی دنباله بازمی‌گردد. او با سریال‌های "فلیبگ" (Fleabag) و "کشتن ایو" (Killing Eve) برنده امی و بفتا شده است. "جک تورن" نویسنده برنده بفتا و تونی که سابقه نویسندگی "هری پاتر و کودک نفرین‌شده" (Harry Potter and the Cursed Child) و "هوانوردان" (The Aeronauts) را دارد، فیلمنامه قسمت دوم را به نگارش درمی‌آورد.

به گزارش 30نما، داستان قسمت اول در مورد ناپدید شدن مادر هلمز در روز تولد شانزده‌ سالگی انولا بود. او باید به کمک برادرانش مادرش را پیدا می‌کرد اما به زودی متوجه می‌شد که آن‌ها بیشتر علاقه دارند او را به مدرسه بفرستند. انولا کاری را انجام می‌داد که هر دختر جوان و جسوری در دهه‌ی ۱۸۸۰ می‌کرد – به لندن فرار می‌کرد تا مادرش را بیابد. دیگر بازیگران فیلم "هلنا بونهام کارتر"، "عادل اختر"، "فایونا شا"، "برن گورمن" و "سوزان کوکوما" بودند.

"هلنا بونهام کارتر" سال گذشته در مصاحبه با مجله‌ "اینترتینمنت ویکلی" فاش کرده که چرا از ایده‌ تمرکز بر "خواهر ناشناخته" شرلوک استقبال کرده: "این ایده را بسیار دوست داشتم. جالب است، زیرا خود شرلوک شخصیتی نسبتاً ضدزن است، شرلوک اصلی. بنابراین این فیلم مثل دشنامی بود به او، اما نمی‌توان [مستقیماً] به شرلوک دشنام داد."

"انولا هلمز" از "راتن تومیتوز" امتیاز ۹۱ درصد منتقدین و ۷۱ درصد مخاطبین را دریافت کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو