روش زدن واکس مو و نکاتی برای استفاده از واکس موهای رنگی

روش زدن واکس مو و نکاتی برای استفاده از واکس موهای رنگی


منبع: آرگا

223

1400/2/28

23:09


در این بخش از آرایش مو مجله آرگا آموزش روش زدن واکس مو بدون رنگ و رنگی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در زمینه نحوه استفاده از واکس برای موهای بلند و کوتاه بدست آورید.

واکس مو یکی از کاربردی ترین حالت دهنده های مو برای آقایان و خانم ها به شمار می رود. از واکس مو برای حالت دهی و استحکام فرم مو استفاده می شود و علاوه بر این واکس مو مانند ژل باعث خشک شدن موها نمی شود و به آن ها حجم بی نظیری را می بخشد همچنین این محصول قادر است که برای مدت طولانی موها را خوش فرم و براق نگه دارد. روش زدن واکس مو به صورت اصولی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشید.

روش زدن واکس مو روی موهای بلند و کوتاه

اگر شما بین استفاده از ژل مو و واکس مو مردد مانده اید بهتر است از واکس مو استفاده نمایید زیرا واکس مو نسبت به ژل دارای مزایای بیشتری دارد و علاوه بر این به موها فرم و حالت بی نظیری را می بخشد. واکس موها در انواع مدل های مختلف رنگی و بدون رنگ موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها واکس مویی کاربردی را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر مدل موی فر دارید می توانید به کمک واکس به فر موهای خود حالت بدهید و آن ها را مرتب نمایید.

نحوه استفاده از واکس مو

روش استفاده از واکس موی بدون رنگ

۱.ابتدا به کمک شانه یا برس موهای خود را شانه بزنید سپس به موها فرم دلخواه خود را بدهید.

۲. توجه داشته باشید که باید واکس را به گونه ای روی موهای خود بزنید که موهای شما مقداری پف کنند همچنین از فشار دادن موها باید خودداری نمایید تا موهایتان پرپشت تر به نظر برسند.

۳. به کمک نوک انگشت مقداری واکس را در کف دست های خود قرار بدهید و کف دست هایتان را به آرامی به یکدیگر بمالید سپس کف دست ها را که حاوی واکس می باشند به سطح موهای خود بمالید در این مرحله باید همه سطح موها به واکس آغشته شوند. بهتر است واکس مو را به لایه ای از مو بزنید تا موهایتان فرم بهتری به خود بگیرند.

زدن واکس مو

۵. بعد از اینکه موهای خود را به فرم دلخواهتان درآورید می توانید از سشوار استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای کشیدن سشوار باید آن را روی حرارت ملایم و شدت باد ملایم تنظیم نمایید سپس با فاصله موهایتان را سشوار بزنید با این کار حالت موها برای مدت زمان بیشتری ثابت می ماند.

۶. توجه داشته باشید که در زمان استفاده از واکس مو باید موهایتان را به خوبی خشک نمایید و اگر بعد از حمام از واکس مو استفاده می کنید باید موهایتان را به کمک سشوار خشک نمایید.

زدن واکس روی موها

نحوه استفاده از واکس موی رنگی

برخی از واکس موها علاوه بر اینکه باعث فرم دهی به موها می شوند قادر هستند که به موهای شما رنگ زیبایی را ببخشند. البته این رنگ موقت می باشد و با یک بار شست و شو به صورت کامل از بین می رود. برای استفاده از واکس موی رنگی باید مراحل زیر را طی کنید.

واکس موی رنگی

۱.ابتدا دستکش و روپوش کهنه ای را به تن کنید تا از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری شود.

۲. موهایتان را به کمک شامپوی حجم دهنده بشویید سپس موها را خشک کنید.

۳. مقداری از واکس موی رنگی را بردارید و به آرامی روی قسمت هایی از مو که تمایل دارید رنگ بگیرند بزنید . برای خشک شدن واکس روی سطح موها ۲۰ دقیقه صبر کنید و اگر تمایل دارید که موهایتان پر رنگ تر شوند بهتر است بعد از گذشت ۲۰ دقیقه یک لایه دیگر از واکس را روی سطح موهای خود بزنید.

روش زدن واکس مو رنگی

۴. توجه داشته باشید که این واکس موها موقت هستند و به صورت معمول دو روز روی سطح موها باقی می مانند ولی اگر شما به صورت مرتب موهای خود را لمس می کنید زمان ماندگاری واکس روی موها کمتر می باشد از این رو بهتر است از محصول دیگری استفاده نمایید.

۵.برای شستشوی واکس رنگی از روی موها می توانید از شامپو و نرم کننده استفاده نمایید و بعد از اینکه موهایتان را به کمک شامپو شستید بهتر است از نرم کننده استفاده کنید.

2 روش زدن واکس مو

در این مطلب با روش صحیح زدن واکس مو آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و بتوانید از واکس مو بدرستی استفاده نمایید و به موهای خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو