مجری‌هایی که بازیگر شدند/ از رضا رشیدپور تا آزاده نامداری و فرزاد حسنی

مجری‌هایی که بازیگر شدند/ از رضا رشیدپور تا آزاده نامداری و فرزاد حسنی


منبع: ایران آرت

175

1400/2/29

10:20


ایران آرت: خراسان نوشت: همان طور که بازیگران وارد عرصه اجرا می‌شوند و به واسطه برنامه‌های اینترنتی یا تلویزیونی، تجربه‌ای در این زمینه به دست می‌آورند، گاهی مجریان نیز وارد عرصه بازیگری می‌شوند و در فیلم ها و سریال‌ها بازی می‌کنند. دیروز هم خبر رسید باربد بابایی در سریال جدید علیرضا بذرافشان ایفای نقش می‌کند. اواخر سال گذشته نیز شهرام شکیبا با سریال کمدی "باخانمان" در تلویزیون به عنوان بازیگر دیده شد. کدام مجریان تلویزیون تجربه بازیگری داشته‌اند و آیا در این زمینه موفقیتی به دست آورده اند؟

باربد بابایی

"شب‌کوک" مشهورترین برنامه‌ای است که باربد بابایی با آن شناخته می‌شود. او تجربه اجرای "گپ کوک"، "تب تاب" و "زوجی‌نو" را هم داشته است و به عنوان مجری شناخته می‌شود. او به  جز تله‌فیلم "بی‌خوابی اسب‌ها" تجربه جدی و مهمی در زمینه بازیگری ندارد. بابایی در سریال "خودخواسته" اثر علیرضا بذرافشان که در مرحله تصویربرداری است، بازی کرده و در این مجموعه با علیرضا آرا، ثریا قاسمی، حسین پاکدل و بهزاد رحیم‌خانی همبازی شده است.

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا که به عنوان نویسنده و مجری مشهور است، سال ۹۰ در فیلم "یک سطر واقعیت" به کارگردانی علی وزیریان بازی کرد. او سال گذشته هم در تجربه جدید خود در زمینه بازیگری، برای بازی در سریال "باخانمان" ساخته برزو نیک‌نژاد جلوی دوربین رفت و نقش رئیس یک دانشگاه را بازی کرد. برخلاف توقع، او بازی خوبی در این سریال داشت و حضورش در این مجموعه مورد توجه قرار گرفت.

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی به عنوان یکی از مجری‌های شاخص تلویزیون، چهره محبوبی نزد مخاطبان است و در زمینه اجرا موفق بوده، اما بازیگری باعث نشده اتفاق ویژه‌ای در کارنامه این مجری رخ بدهد. او بیشتر با سریال "مسافری از هند" و "مسیر انحرافی" در یادها مانده است و سریال‌هایی مانند "سال‌های ابری"، "کمکم کن" و "برای آخرین بار" را نیز در کارنامه دارد که نقش چندان ویژه و مهمی را در آن‌ها بازی نکرده است.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در طول سال‌های فعالیت اش، در چند فیلم سینمایی نقش‌های فرعی و نقش خودش را بازی کرده است، اما او نیز مانند دیگر مجریانی که نام بردیم، موفق نشده به عنوان بازیگر حضور پررنگ و موثری در فیلم ها و سریال‌ها داشته باشد. او در سال‌های گذشته فعالیتی در زمینه بازیگری نداشته و سال ۹۸ اعلام کرد قصد دارد فیلم "در رادار بمانید" را با محوریت یک خلبان بسازد، اما تاکنون خبری از ساخت این فیلم نشده است.

امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس در چند فیلم و سریال بازی کرده است، اما به استثنای سریال "یوسف پیامبر(ع)" دیگر آثار او در ذهن مخاطب نمانده و جایگاهش به عنوان بازیگر در کنار مجری تثبیت نشده است، بنابراین مدرس همچنان به عنوان مجری نزد مردم شناخته می‌شود. آخرین تجربه بازیگری امیرحسین مدرس مربوط به فیلم "نرگس مست" به کارگردانی سیدجلال الدین دری است که سال ۹۵ ساخته شده و او در آن نقش یک شخصیت روحانی را بازی کرده است.

آزاده نامداری

آزاده نامداری

زنده‌یاد آزاده نامداری پیش از بازی در فیلم "مالاریا" به کارگردانی پرویز شهبازی و محصول سال ۹۴، هیچ تجربه‌ای در زمینه بازیگری نداشت. او پس از ممنوع‌الفعالیت شدن در تلویزیون و دوری از اجرا، در فیلم شهبازی برای اولین بار به عنوان بازیگر دیده شد و نقش کوتاهی در این فیلم داشت. حضور او در این فیلم به اولین و آخرین تجربه بازیگری این مجری تبدیل شد و البته حاشیه‌هایی نیز داشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو