قائم مقام رادیو جوان خبر داد؛ پشتیبانی از تولید روی موج «جوان» / پویش «بلامانع» کلید خورد

منبع: سینما پرس

61

1400/2/29

11:20


سینماپرس: برنامه‌های رادیویی «سین مثل ساختن»، «پاراگراف»، «جوان آپ» و «جوان ایرانی سلام» برنامه‌های مستمر یا ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی جوان هستند که پیرامون شعار سال ۱۴۰۰ تولید شده اند.

رادیو جوان

سینماپرس: برنامه‌های رادیویی «سین مثل ساختن»، «پاراگراف»، «جوان آپ» و «جوان ایرانی سلام» برنامه‌های مستمر یا ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی جوان هستند که پیرامون شعار سال ۱۴۰۰ تولید شده اند.

به گزارش سینماپرس، حسن ملاصالحی قائم مقام شبکه رادیویی جوان درباره برنامه‌های این شبکه رادیویی با موضوع شعار سال به مهر گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه در چند سال اخیر و جنگ اقتصادی علیه کشور موجب شد تا رهبر انقلاب با تحلیل اوضاع فعلی و ظرفیت‌های اقتصادی کشور و نیازهای واقعی آن سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» بنامند.

وی با توجه به کارکردهای رادیو جوان، نقش بی‌بدیل این رسانه را برای تحقق اهداف شعار سال مهم دانست و افزود: برنامه‌های رادیو جوان به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مخاطبان را درباره مقوله «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» آگاه و آن را به خواست عمومی تبدیل کند؛ از این رو چند ویژه برنامه را روانه آنتن کرده‌ایم تا با تفسیر و تبیین شعار سال ۱۴۰۰ و با زبانی ملموس و ساده، مخاطب جوان را به شناخت صحیح برسانند که در نهایت منجر به تغییر رفتار در راستای تحقق شعار سال شود.

ملاصالحی ادامه داد: «سین مثل ساختن» کاری از گروه اندیشه رادیو جوان، برنامه‌ای گفتگومحور است که با دعوت از کارشناسان و صاحب نظران، کوشیده شعار سال را تعریف و رابطه علت و معلولی سه واژه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی را تحلیل کند تا دانش مخاطبان را درباره موضوع افزایش دهد؛ یکی دیگر از رویکردهای این برنامه این است که جامعه را در طبقات مختلف به ویژه جوانان، هماهنگ و همدل کند.

وی برنامه زنده «جوان آپ» را یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های رادیو جوان در خصوص شعار سال عنوان و تاکید کرد: این برنامه کاری از گروه دانش است که با موضوع شرکت‌های دانش بنیان و تشویق به کارآفرینی و تولید و رفع موانع مرتبط با این مشاغل، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۴۵ پخش می‌شود. مجله اقتصادی «پاراگراف» با زبانی شیوا و جذاب، فرایند فرهنگ پذیری را درباره موضوع سال با تشویق به تولید محقق می‌سازد.

قائم مقام شبکه رادیویی جوان در پایان گفت: «جوان ایرانی سلام»، «خط آزاد» و «اینجا شب نیست» نیز که برنامه‌های شاخص و پرمخاطب رادیو جوان هستند، در سال ۱۴۰۰ یک بخش سه تا پنج دقیقه‌ای از زمان خود را به موضوع شعار سال اختصاص داده‌اند؛ برنامه «جوان ایرانی سلام» که در گروه جامعه تولید می‌شود، «پویش بلامانع» را راه‌اندازی کرده است و هر روز موانع مختلف تولید که در مسیر مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف قرار دارد را بررسی و پیگیری می‌کند؛ همچنین برنامه «خط آزاد» در گروه تفریحات رادیو جوان با نگاه تولید مفید و ماندگار همراه با نوآوری، به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها می‌پردازد.

برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به صورت ۲۴ ساعته روی موج FM ۸۸MHz پخش می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو