پیام تسلیت خودمونی برای همدردی با نزدیکان و افراد صمیمی

پیام تسلیت خودمونی برای همدردی با نزدیکان و افراد صمیمی


منبع: آرگا

129

1400/2/29

13:17


در این مطلب گلچینی از پیام تسلیت خودمونی برای ارسال به نزدیکان و دوستان صمیمی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیامکی زیبا را برای ارسال انتخاب نمایید.

از دست دادن عزیزان شرایط بسیار دشواری را برای هر فردی ایجاد می کند و اگر اطرافیان و دوستان شما به تازگی عزیزی را از دست داده اند بهتر است با ارسال پیام تسلیت خودمونی در غم آن ها شریک شوید.

پیام تسلیت خودمونی با مضامین پرمحتوا

پیامک های تسلیت در انواع مضامین صمیمی و رسمی و … نوشته شده اند و بهتر است شما برای ابراز همدردی این پیام ها را به فرد داغدیده ارسال کنید و در غم وی شریک شوید.

پیام تسلیت خودمونی

جمله های تسلیت خودمونی

من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش این جا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان.

************

از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگم. لحظه لحظه‌های‌ از دست دادن پدرت / مادرت را درک میکنم. خدا بهتون صبر بدهد.

************

می دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ما از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثریم و همه ما در کنارتیم.

جملات خودمونی برای تسلیت رفیق

متن تسلیت دوستانه

ز هجران تو پرپر می زند دل ، ز دل تنگی به هر در می زند دل ، چو بلبل در فراق رویت ای گل ، به دیوار قفس سرمیزند دل
تسلیت من را پذیرا باش عزیز

************

همسفر در راه ماند

زندگی سخت است

لیک در سفر باید بود

همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه

سختی راه را می‌نماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.

ترک یارتان بر شما تسلیت باد.

************

از صمیم قلب تسلیت میگم. ما رو در غم خودت شریک بدون.

************

خیلی غمگینم عزیزم و واقعاً نمی‌دونم چی باید بگم. خیلی متأسفم. ان شاء الله که الان غرق در رحمت هستند.

اس ام اس تسلیت خودمونی

پیامک تسلیت خودمونی

دوست عزیزم، بسیار تسلیت می‌گویم.

************

بعضی دردا به قدر تلخ‌اند که دلت نمی‌خواد با هیچ کس به اشتراکشون بذاری؛ و گاهی ترجیح میدی از پیله تنهایی خودت بیرون نیای؛ غم درگذشت پدر / مادر / … از اون دردای تلخه… می‌دانم تسلیت واژه ناچیزیست نسبت به غمی که در دلت جای گرفته، اما بپذیر. روزهایی پراز صبر را برایتان آرزو می‌کنم. خدایش رحمت کند.

************

وقتی خود را جای تو حس می‌کنم، بدنم به لرزه می‌افتد، امیدوارم خداوند صبر عظیمی به تو و خانواده محترم عطا کند، روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد. ما را در غم خود شریک بدان.

پیام تسلیت خودمونی و پرمحتوا

جمله های تسلیت خودمونی

می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی‌نهایت سخت است… می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …! اما او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی میکند… از خدا میخواهیم وی را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا سازد.

************

 من رو هم در غم خودتون شریک بدان، می‌دونم که با صبری که داری می‌تونی از عهده این غم بزرگ برآیی.

************

دوست عزیزم

دلم از درد درگذشت …

عزیزت شکست. تسلیت مرا پذیرا باش

و مرا در غم خودت شریک بدان.

متن تسلیت خودمونی و زیبا

جمله های تسلیت خودمونی

از دست دادن …

واقعا سخته.

تسلیت میگم.

خدا بهت صبر بده.

************

کسی که این دنیا رو ترک می کنه در حقیقت از اینجا نرفته، او هنوز در دل(قلب) و خاطر ما زنده است، و یه حیات خودش ادامه میده. خواهشا تسلیت ما را بپذیرید، او هرگز فراموش نخواهد شد.

************

روحش شاد باشه، من قویا اعتقاد دارم که بخاطر تمام کارهای خوبی که او در این دنیا انجام داده بود خداوند او را حتما با آغوش باز می پذیره.

جمله های تسلیت خودمونی

در این مطلب گلچینی از پیام تسلیت خودمونی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این پیامک ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو