راهنمای ست‌ کردن رنگ لباس مردانه

منبع: زیبامون

173

1400/2/29

15:30


راهنمای کامل و کاربردی ست کردن رنگ ها در لباس آقایان رو در این بخش از زیبامون ببینید و ایده بگیرید.

راهنمای ست‌ کردن رنگ لباس مردانه

نحوه استفاده از رنگ ها در استایل و لباس آقایان میتونه تاثیر خیلی زیادی در خوشتیپ شدن آنها داشته باشه و اگه رنگ های مختلف لباس به خوبی در کنار هم قرار بگیریند میتونن یک استایل معمولی و ساده رو به یک استایل منحصر به فرد و جذاب تبدیل کنند.

برای اینکه خوشتیپ و خوش استایل باشید نیازی نیست که به سراغ لباس های جدید و گرون قیمت برید. فقط کافیه لباس هایی که در کمد لباس دارید رو به روشی درست و اصولی با هم ست کنید تا بتونید یک استایل کژوال برای موقعیت های روزمره و یا یک استایل رسمی و شیک برای موقعیت های خاص داشته باشید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و راهنمای ست‌ کردن رنگ لباس مردانه برای موقعیت های روزمره رو ببینید و یاد بگیرید و با استفاده از این نکات کاربردی ، استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید.

 

1. ست کردن رنگ لباس مردانه با رنگ های یک رنگ

اگه قصد دارید بعد از لباس پوشیدن قد بلندتر و لاغرتر به نظر برسید بهتره به سراغ لباس های یک رنگ یا لباس هایی که دارای تناژ رنگی یکسان هستند ، برید. این استایل ظاهری بسیار مرتب ، شیک و جذاب رو برای آقایان به وجود میاره و میتونید با استفاده از اکسسوری های مورد علاقه خود مثل کفش ، کمربند ، استایل خودتون رو جذاب تر کنید.

رنگهای خنثی معمولا بهترین انتخاب برای این نوع استایل هستند و میتونن اعتماد به نفس خیلی خوبی رو برای شما به وجود بیارن.

 

ست کردن لباس با لباس های یک رنگ

 

حتما بخوانید : انواع شلوار جین مردانه برای استایل آقایان + عکس

 

2. ست کردن رنگ لباس مردانه با رنگ های نزدیک به هم

برای اینکه استایل کژوال و روزمره شما شکل و ظاهری جذاب و شیک پیدا کنه بهتره در هنگام انتخاب رنگ برای لباس و شلوار خود ، مقدار کمی تفاوت رنگ برای قسمت بالا و پایین استایل خود در نظر بگیرید. مثلا شلوار سورمه ای با پیراهن آبی روشن یک نمونه کلاسیک و شیک از این مدل انتخاب رنگ برای استایل و لباس مردانه هست.

اگرچه گزینه های خیلی زیادی برای این یک استایل مردانه با رنگ های نزدیک به هم وجود داره ، اما جالبه بدونید سایه های خاکستری ظاهر بسیار مدرنی رو برای آقایان ایجاد می کنند.

 

ست کردن رنگ لباس مردانه با رنگ های نزدیک به هم

 

حتما بخوانید: استایل مردانه و پسرانه خاص تابستان 1400 + عکس

 

3. استفاده از رنگ خنثی برای شلوار و رنگ خاص برای لباس در استایل مردانه

برای اینکه بتونید از رنگ های جذاب و شیک در استایل خودتون استفاده کنید ، یک راه حل ساده وجود داره و این راه حل به این صورت هست که لباس و پیراهن رو با رنگهای مورد علاقه خودتون انتخاب کنید و با یک شلوار که دارای رنگ خنثی مثل کرمی یا توسی روشن هست ، استایل خودتون رو کامل کنید. 

بهتره رنگهای عمیق مثل آبی تیره ، سبز تیره ،  زرشکی و غیره برای این نوع استایل مردانه انتخاب بشن تا ظاهری شیک تر و جذاب تر برای اقایان ایجاد بشه. 

 

استفاده از رنگ خنثی برای شلوار و رنگ خاص برای لباس در استایل مردانه

 

حتما بخوانید: 40 مدل شلوار اسلش مردانه جدید و شیک + نکات ست کردن شلوار اسلش

 

4. استفاده از رنگ خاص برای شلوار و رنگ خنثی برای لباس در استایل آقایان

در این مدل از استایل مردانه از شلوارهایی که دارای رنگ خاص و جذاب هستند در کنار پیراهن سفید یا دارای رنگ خنثی استفاده میشه. شلوار سبز زیتونی معمولا جز بهترین انتخاب ها در این مورد هست و میتونه در کنار پیراهن سفید یا شیری ، استایل منحصر به فردی رو برای آقایان به وجود بیاره. 

بهتره رنگ هایی که برای شلوار انتخاب میشن هم دارای رنگ عمیق باشه تا جذابیت بیشتری رو برای استایل مردانه به وجود بیاره. در این مواقع پیراهن سفید و ساده مردانه بهترین انتخاب خواهد بود.

 

استفاده از رنگ خاص برای شلوار و رنگ خنثی برای لباس در استایل آقایان

 

حتما بخوانید : استایل آقایان، شلوار جین سفید را چگونه ست کنیم؟

 

5. پیراهن طرح دار در استایل مردانه

برای اینکه جذابیت بیشتری برای استایل کژوال و روزمره خودتون به وجود بیارید بهترین پیشنهاد این هست که به سراغ پیراهن هایی که دارای طرح های ریز هستند برید و از این طریق ظاهری متفاوت تر و مدرن تر برای استایل خودتون به وجود بیارید.

پیراهن هایی که دارای رنگ جذاب و طرح های ریز و خال خالی هستند ، جز انتخاب های هوشمندانه در استایل آقایان بوده و همیشه مد روز خواهند بود. 

 

پیراهن طرح دار در استایل مردانه

 

حتما بخوانید : استایل دانشجویی پسرانه + عکس

 

6. استفاده از پیراهن مشکی در استایل اقایان

اگه به رنگ مشکی علاقه مند هستید و تمایل دارید این رنگ رو در استایل روزمره خودتون استفاده کنید بهترین کار این هست که پیراهن مشکی رو با شلوار به رنگ روشن و خنثی بپوشید. زیرا رنگ مشکی معمولا جز رنگهای رسمی دسته بندی میشه و اگه قرار هست این رنگ رو در استایل کژوال و روزمره بپوشید لازمه که با رنگهای روشن ترکیب بشه تا ظاهری جذاب و شیک رو برای استایل روزمره شما به وجود بیاره.

 

استفاده از پیراهن مشکی در استایل اقایان

 

حتما بخوانید : لاکچری و جنتلمن باشیم، آقایان بخوانند

 

7. استفاده از پیراهن سفید در استایل مردانه

پیراهن سفید مردانه هم در دسته بندی لباس های کلاسیک و رسمی قرار داره و به قدری پرطرفدار و جذاب هست که در استایل کژوال و روزمره هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. 

نکته ای که باید در رابطه با پیراهن سفید مردانه بدونید این هست که ست کردن این لباس با شلوار مشکی یک پیشنهاد عالی برای موقعیت های رسمی هست و بهتره در موقعیتهای روزمره و کژوال از این ترکیب رنگ در استایل خودتون استفاده نکنید. (مگر در مواقعی که تیشرت سفید رو با شلوار جین مشکی بپوشید).

بهترین پیشنهاد این هست که پیراهن سفید رو با شلوار هایی که دارای رنگ روشن و خنثی هستند ست کنید و از این طریق استایل شیک تر و روحیه ای شاداب تر برای خود ایجاد کنید. پیراهن سفید با شلوار جین روشن یکی از بهترین پیشنهادها برای یک استایل روزمره و مدرن هست که بهتون پیشنهاد می کنیم حتما این استایل رو امتحان کنید.

 

استفاده از پیراهن سفید در استایل مردانه

 

حتما بخوانید : آقایان برای مصاحبه های شغلی چطور لباس بپوشند ؟

 

سخن آخر

اگرچه انتخاب رنگ لباس در استایل آقایان امری کاملا سلیقه ای هست اما اگه رنگ های موجود در استایل روزمره خودتون رو با توجه به نکاتی که در بالا اشاره کردیم انتخاب کنید ، استایل فوق العاده شیک و جذاب خواهید داشت. نکاتی که در این مطلب برای ست کردن رنگ لباس در استایل آقایان اشاره کردیم به شما کمک میکنند تا بتونید برای تمام موقعیت های پیش روی خود بهترین و مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید و همیشه و در همه جا خوشتیپ به نظر برسید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو