تاریخ پخش سریال جدید نیکول کیدمن اعلام شد/ ستاره هالیوود در نقش زن روسی

منبع: ایران آرت

149

1400/2/29

17:24


نیکول کیدمن در این سریال نقش زنی با نام ماشا را بازی می‌کند که نُه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را نزد او بهبود ببخشند.

ایران آرت: شبکه هولو تاریخ پخش سریال "نه غریبه کامل" (Nine Perfect Strangers) با بازی "نیکل کیدمن" و "ملیسا مک‌کارتی" را با انتشار تریلر جدید فاش کرد. پخش هفتگی این سریال از هولو از ماه آگست امسال آغاز خواهد شد. دیگر بازیگران سریال "لوک اوانز"، "مایکل شنان"، "رجینا هال"، "سامارا ویوینگ"، "ملوین گرگ" و "بابی کاناواله" خواهند بود.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: "داستان "نه غریبه کامل" در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند. مأموریت ماشا این است که جسم و جان خسته آنان را احیا کند. اما این نه غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظارشان است."

به گزارش 30نما، کیدمن همچون سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی جدید خواهد بود. کلی فیلمنامه این پروژه را با همکاری "جان هنری باتروورث" به نگارش درآورده است. کلی و کیدمن اخیراً در سریال "درماندگی" (The Undoing) شبکه اچ‌بی‌او نیز مشارکت کرده بودند.

قسمت اول سریال "نه غریبه کامل" ۱۸ آگست پخش خواهد شد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو