نکات مهم خرید لوازم آشپزخانه ارزان قیمت

منبع: دلگرم

77

1400/2/30

12:10


نکات مهم خرید لوازم آشپزخانه ارزان قیمت

اغلب خانم‌های خانه‌دار که پخت غذای خانگی و سالم را به غذاهای رستورانی ترجیح می‌دهند می‌دانند که لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیت می‌تواند خیلی بر سرعت پخت و پز و کیفیت غذا تأثیرگذار باشد. لوازم آشپزخانه لوکس و گران‌قیمت برای استفاده روزانه مقرون به صرفه نیستند پس چه بهتر که در کنار این کالاهای لوکس لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیتی نظیر سرویس قابلمه گرانیتی، لوازم آشپزخانه پلاستیکی و نظیر این محصولات را نیز در لیست لوازم ضروری آشپزخانه داشته باشیم. خرید لوازم آشپزخانه ارزان باعث می‌شود که صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای را در هزینه‌های زندگی داشته باشیم و مقدار پول بیشتری را برای انجام کارهای بزرگ‌تر ذخیره کنیم. مثلاً با خرید ترازو آشپزخانه ارزان اما با کیفیت و استفاده از آن متوجه خواهید شد که این وسیله همان کارایی و دقتی را دارد که یک ترازوی آشپزخانه گران‌قیمت با مارک معروف می‌تواند داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی تنوع محصولات آشپزخانه نیز بسیار زیادتر از قبل شده و این تنوع باعث شده است که انتخاب و خرید این محصولات برای خانم‌ها به خصوص عروس خانم‌ها کاری پر چالش و وقت‌گیر باشد. وجود جنس‌های مختلف، مارک‌های متنوع، رنگ‌های گوناگون، وسیله‌های متنوع کاربردی و فانتزی با تکنولوژی‌های متفاوت همگی کار انتخاب و خرید را برای مصرف‌کنندگان دشوار کرده است. وقتی یک عروس خانم برای خرید جهیزیه به مرکز فروش لوازم آشپزخانه مراجعه می‌کند علاوه بر کیفیت بالای محصول به قیمت لوازم نیز توجه می‌کند و دنبال لوازم آشپزخانه ارزان و مقرون به صرفه هستند تا بتوانند با بودجه‌ای که در دست دارند تنوع بالاتری از لوازم ضروری را برای آشپزخانه خود تهیه کنند.

در فروشگاه‌های سطح شهر امکان بازدید همه محصولات و مقایسه آنها با هم وجود ندارد، زیرا این کار هم بسیار زمان‌بر است و هم ممکن است یک فروشگاه تمامی اجناس را در ویترین خود موجود نداشته باشد. برای اینکه بتوانید خریدی آسان و شیرینی را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم لوازم آشپزخانه ارزان و لوکس خود را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور تهیه نمایید، زیرا علاوه بر امکان مقایسه محصولات، می‌توانید قیمت این محصولات را هم مقایسه کرده و با توجه به کیفیت و جنس محصول کالای مد نظر خود را تهیه کنید.

ااین فروشگاه‌ها برای جذب مشتری معمولاً برای کالاهای خود تخفیف در نظر گرفته‌اند و همچنین بخاطر نبود واسطه و حذف هزینه‌های بالای اجاره مغازه و ... این امکان برای فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد که لوازم آشپزخانه خود را زیر قیمت بازار به فروش برسانند تا هم مشتری از خرید خود راضی باشد و هم فروشنده ضرری را متحمل نشده باشد.

برای خرید لوازم آشپزخانه ارزان اعم از خرید سرویس قابلمه گرانیتی، لوازم آشپزخانه پلاستیکی و یا حتی خرید ترازو آشپزخانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا علاوه بر خرید ارزان و مقرون به صرفه، لوازم با کیفیتی را نیز خریداری کرده باشید. در ادامه به معرفی برخی از این لوازم آشپزخانه ارزان خواهیم پرداخت و نکات کلیدی خرید هر کدام از این محصولات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

لوازم آشپزخانه پلاستیکی

نکات مهم خرید لوازم آشپزخانه ارزان قیمت

یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین لوازم آشپزخانه ارزان، لوازم آشپزخانه پلاستیکی می‌باشد. خرید این لوازم باید با وسواس و دقت خاصی صورت گیرد زیرا ممکن است از جنس‌های نامرغوب تولید شده باشند که به سلامت افراد لطمه وارد می‌کند. به طور کل می‌توان گفت چون لوازم آشپزخانه مستقیماً با سلامت شما و اعضای خانواده تان در ارتباط است قبل از هر چیزی باید به نوع جنس کالا دقت کنید و از بهداشتی بودن جنس آن اطمینان حاصل نمایید. برای خرید لوازم آشپزخانه پلاستیکی مرغوب و با کیفیت بهتر است قبل از خرید آن را بو کنید اگر بوی نامطبوعی داشته باشد بدانید که از پلاستیک کهنه و بازیافتی جهت تهیه لوازم استفاده شده است. ظروف پلاستیکی نازکی که دارای رگه‌های مختلف و مات هستند مناسب خرید نیستند، حتماً برای تهیه لوازم آشپزخانه پلاستیکی، نوع ضخیم و روشن آن را انتخاب و خریداری کنید.

سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با دیگر لوازم آشپزخانه‌تان سِت باشد و ملزوماتی را تهیه کنید که واقعاً به آنها نیاز دارید و از خرید مضاعف که فقط محیط آشپزخانه را شلوغ می‌کند خودداری کنید. لوازم آشپزخانه پلاستیکی یکی از لوازم آشپزخانه ارزان به شمار می‌آید. پس بخاطر ارزان بودن، هر چیزی که می‌بینید را نخرید. فقط لوازم ضروری و مورد نیاز خود را از بهترین جنس و کیفیت خریداری کنید تا بودجه‌ای را که صرفه‌جویی کردید برای خرید سایر لوازم آشپزخانه مصرف نمایید.

سرویس قابلمه گرانیتی

یکی دیگر از لوازم آشپزخانه ارزان و باکیفیت که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد سرویس قابلمه گرانیتی است. خرید سرویس قابلمه گرانیتی همانند خرید لوازم آشپزخانه پلاستیکی و یا خرید ترازو آشپزخانه و... جزو خرید لوازم آشپزخانه ارزان محسوب می‌گردد. تهیه یک سرویس قابلمه با جنس مرغوب و بهداشتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید لوازم آشپزخانه ارزان به شمار می‌آید زیرا این لوازم جزو ملزوماتی هستند که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند و ارتباط مستقیم با غذای افراد منزل دارند، پس خانم‌ها علاوه بر قیمت محصول باید به کیفیت و نوع جنس آن نیز توجه کنند تا خدای نکرده کالای نامرغوب و غیربهداشتی را خریداری نکنند.

بهترین جنس قابلمه موجود در بازار جنس گرانیتی است که علاوه بر ایمن بودن، بسیار بهداشتی، سبک و کاربردی تولید شده‌اند. کار با قابلمه‌های تفلون، آلومینیومی، سرامیکی، چودن، استیل و... هر کدام مزیت‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارند. علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز برخی از این اجناس سلامت افراد را تحت شعاع قرار می‌دهند و موجب بیماری و عوارض در دراز مدت در بدن مصرف‌کنندگان می‌شوند. به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه اقدام به تولید قابلمه‌های گرانیتی با پوششی مقاوم و فاقد PFOA و PTFE کردند تا هم به حفظ سلامت افراد جامعه کمک کرده باشند و هم ابزاری بسیار راحت، کاربردی و سبک را در اختیار خانم‌های خانه‌دار قرار دهند. این لوازم با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارند جزو لوازم آشپزخانه ارزان محسوب می‌شوند.

این ظروف متشکل از هسته آلومینیومی و روکشی شیشه‌ای شکل می‌باشند که فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر هستند. در واقع تلفیقی از سرامیک و تفلون هستند ولی بسیار کاربردی‌تر و سالم‌تر. گرما در تمام قسمت‌های قابلمه به یک اندازه هدایت می‌شود، به همین دلیل پخت غذا در آن بسیار آسان است. همچنین این جنس نچسب بوده و حتی بدون روغن نیز می‌توان مواد غذایی را در آن سرخ کرد. برای تهیه لوازم آشپزخانه ارزان اما با کیفیت باید نکاتی را همیشه مد نظر داشته باشید. این نکات شامل انتخاب سرویس قابلمه گرانیتی نیز می‌باشد.

نکات مهم خرید لوازم آشپزخانه ارزان قیمت

سرویس قابلمه گرانیتی اصل معمولاً از جنس تفلون و از دیگر قابلمه‌های مشابه کمی سنگین‌تر است و همچنین درب این قابلمه‌های گرانیتی از نوع پیرکس بوده و در برابر حرارت مقاوم هستند. این شیشه‌ها از شیشه‌های معمولی سنگین‌تر هستند دقت کنید در بدنه قابلمه نقص و خطایی در رنگ وجود نداشته باشد و برند قابلمه بر روی خود آن حک شده باشد. نوع اصل این قابلمه‌ها ضدخش و نچسب هستند و طعمی خاص و بدی را به غذا نمی‌دهند. همچنین در برابر حرارت بدنه آنها تغییر رنگ و فرم نمی‌دهند. علاوه بر خرید سرویس قابلمه گرانیتی و لوازم آشپزخانه پلاستیکی برای خرید سایر لوازم آشپزخانه ارزان نظیر خرید ترازو آشپزخانه و یا هر وسیله‌ی دیگری باید علاوه بر قیمت، کیفیت و کارایی محصول را نیز بسنجید و سپس اقدام به خرید محصول نمایید.

حتماً این نکته را هنگام خرید در نظر داشته باشید که هر برند معروفی با کیفیت نیست و هر لوازم آشپزخانه ارزانی بی‌کیفیت و نامرغوب نیست. پس قبل از تهیه هر نوع لوازم آشپزخانه‌ای آن را مورد بررسی و سنجش قرار دهید تا علاوه بر خرید لوازم آشپزخانه ارزان، بهترین و با کیفیت‌ترین نوع آنها را نیز تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی بخشی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم خانه و آشپزخانه اینترنتی ایران است که تنوع بالایی از محصولات آشپزخانه ارزان قیمت، مدرن و لوکس را در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. برای مشاهده همه اجناس این فروشگاه می‌توانید به سایت فروشگاه بخشی به آدرس www.Bakh6i.com مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی محصولات، از راهنمایی‌های مشاورین این فروشگاه نیز بهرمند شوید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو