سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 2 کودک خردسال که مسموم شده بودند توسط اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین انتقال می‌شوند، افزود: متاسفانه این دو کودک به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج که بر زمین پراکنده شده بود می شوند، تصریح کرد: با وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد، ظن ماموران به اینکه احتمال قتل در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود، تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز که در نهایت پرده از راز یک قتل هولناک برداشته و مشخص می‌شود که قاتل در کمال ناباوری مادر این دو کودک بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جسد دو کودک خردسال با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل می شود، یاد آور شد: مادر این دو کودک نیز بعد از وقوع قتل مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی بلعیده بود که برای انجام اقدامات پزشکی تحت الحفظ به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه تحقیقات کماکان در این رابطه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی بعد از تکمیل پرونده اعلام خواهد شد.