فیلم زندگی الهه موسیقی پاپ ساخته می‌شود

منبع: ایران آرت

82

1400/2/30

22:05


یونیورسال در صدد است تا فیلم بیوگرافیکال "شر"، خواننده‌ای که به الهه پاپ معروف است را بسازد.

ایران آرت: شر یک روز پیش از تولد هفتاد و پنج سالگی‌اش تأیید کرد که یک فیلم بیوگرافیکال از زندگی او در دست ساخت است.

این فیلم بدون عنوان با همکاری یونیورسال و "جودی کریمر" و "گری گوتزمن" تهیه‌کنندگان "ماما میا!" تولید خواهد شد. "اریک راث" نویسنده و دیگر تهیه‌کننده این پروژه است.

"شر" در صفحه توییترش تولید این فیلم را تأیید کرده و می‌نویسد: "بسیار خوب، یونیورسال در حال ساخت یک فیلم بیوگرافیکال به همراه دوستانم جودی کریمر، گری گوتزمن تهیه‌کننده است. آن‌ها هر دو فیلم "ماما میا" را ساخته‌اند و "اریک راث" دوست عزیز برنده اسکار من فیلمنامه را می‌نویسد."

به گزارش 30نما، "شر" به همراه کریمر و گوتزمن یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. همان‌گونه که "شر" می‌نویسد، راث برای فیلم "فورست گامپ" (Forrest Gump) در سال ۱۹۹۵ و نیز "ستاره‌ای متولد شده است" (A Star Is Born) با بازی "بردلی کوپر" و "لیدی گاگا" برنده اسکار شده است. راث و "شر" پیش‌تر در فیلم "مظنون" (Suspect) با یکدیگر همکاری کرده بودند. راث به‌تازگی فیلمنامه وسترن "قاتلین ماه گل" (Killers of the Flower Moon) را برای "مارتین اسکورسیزی" به نگارش درآورده و یکی از نویسندگان فیلمنامه "تل‌ماسه" (Dune) "دنی ویلنوو" بوده است.

"شر" شش دهه سابقه فعالیت در زمینه فیلم، تلویزیون و موسیقی را دارد. او در سال ۲۰۰۳ برنده امی، در سال ۲۰۰۰ برنده گرمی، و در سال ۱۹۹۸ برنده اسکار بهترین بازیگری برای "ماه‌زده" (Moonstruck) شده است. "شر" تنها یک جایزه تونی تا رسیدن به EGOT فاصله دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو