چه لباس عروسی انتخاب کنیم؟ (خرید لباس عروس مناسب)

منبع: تالاب

234

1400/3/2

03:04


چه لباس عروسی انتخاب کنیم؟ (خرید لباس عروس مناسب)

چطور لباس عروس انتخاب کنیم؟

چگونه لباس عروس مناسبی انتخاب کنیم؟ بدون شک انتخاب لباس عروس یکی از خاطره انگیزترین و چالش برانگیزترین انتخاب ها برای مراسم عروسی است. نوعروسان در این انتخاب شیک ترین لباس عروس 2021 وسواس گونه عمل کرده و باید دقت و صبر زیادی را به خرج دهند.

به دلیل تنوع بسیار بالای لباس عروس، ممکن است در زمان خرید سردرگم شده و ندانید کدام لباس عروس مناسب استایل شماست. در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم که چه لباس عروسی انتخاب کنیم. در ادامه شما را با راهنمای خرید لباس عروس آشنا می کنیم.

 

به نقل از ویکی پدیا، در رابطه با لباس عروس:

لباس عروس لباسی است که عروس در مهمانی عروسی یا در هنگام سفره عقد به تن می‌کند. رنگ و مدل لباس عروس به فرهنگ و رسوم قومیتی بستگی دارد

 

شناختن فرم اندام

شما در اولین مرحله باید بدانید که فرم بدن شما چگونه است. شناسایی نقاط قوت و ضعف اندام تان کمک زیادی به شما می کند تا این که با انتخاب لباسی مناسب زیبایی اندام خود را بیشتر جلوه دهید. به طور کلی 5 دسته فرم اندام داریم:

 

ساعت شنی یا کمر باریک

این عرسو خانم ها توانسته اند با تغذیه و وزش مناسب به این اندام برسند؛ از این رو در انتخاب لباس عروس خود محدودیتی ندارند و تمامی مدل ها برای آن ها مناسب است.

 

فرم بدن مستطیل یا راسته

در این فرم اندام تمامی بخش های بدن دارای عرضی نزدیک به هم هستند و جدای از لباس عروس مدل ماهی می توانند تمامی مدل ها را انتخاب کنند.

 

فرم بدن مثلثی یا گلابی

در این نوع، اندازه باسن نسبت به سینه و عرض شانه بزرگ تر می باشد. عروس خانم ها در این فرم بدنی باید لباسی را انتخاب کنند که بالاتنه آن ها را برجسته تر کرده و پایین تنه آن ها دارای دامنی پهن باشد. از این رو ما به این گونه افراد لباس عروس پفی یا پرنسسی و لباس عروس ساده A line را پیشنهاد می کنیم.

 

فرم بدن مثلث برعکس

شانه و سینه این افراد نسبت به باشن شان بزرگ تر است. از این رو به جز لباس عروس مدل راسته، بقیه مدل ها را بدون هیچ دغدغه ای می توانند، انتخاب کنند.

 

فرم بدن دایره ای یا سیب

این گروه اندامی جز عروس خانم های چاق هستند و می توانند لباس عروس پرنسسی یا A line را انتخاب کنند. لباس عروس مناسب برای بازوهای چاق، لباس عروس آستین دار با بالاتنه بسته تر است.

 

چه لباس عروسی انتخاب کنیم؟ (خرید لباس عروس مناسب)

موکول نکردن خرید لباس عروس به لحظه آخر

به طور معمول مدت زمان لازم برای انتخاب و خرید لباس عروس شش ماه است. شما با داشتن فرصت کافی می توانید زیباترین و شیک ترین لباس عروس 2021 را انتخاب کنید.

 

در نظر گرفتن هزینه های جانبی

شما باید بدانید که قیمت لباس عروس لزوما قیمت تمام شده آن نیست و احتمال این که شما بخوایهد جزئیاتی به آن اضافه کنید یا این که آن را ترمیم کنید، می باشد.

 

مشاهده کردن مدل های مختلف لباس عروس

قبل از رفتن به خرید لباس عروس، حتما مدل های متنوع لباس عروس جدید را مشاهده کرده و با داشتن ایده به بازار بروید. در این میان فروشگاه های اینترنتی خرید لباس عروس  مانند مزون آنلاین دریمیس به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش لباس عروس بیش از 800 مدل لباس عروس در انواع مدل های گوناگون را در مجموعه خود گردآوری کرده است. شما با دیدن مدل های گوناگون می توانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. همچنین می توانید در بخش وبلاگ دریمیس، تمامی مقالات مربوط به مدل لباس عروس را نیز مشاهده کنید.

 

کم بودن تعداد همراهان تان

برای این خرید به یک یا دو همراه بیشتر نیاز ندارید. تعداد زیاد همراهان موجب ایجاد اختلاف سلیقه ها می شود و شما را بیشتر سردرگم می کند.

انتخاب راحت ترین لباس عروس در عین شیک بودن

شاید خیلی از افراد در زمان انتخاب لباس عروس به زیبایی آن توجه کنند؛ اما لازم به ذکر است که شما قرار است این لباس را در مدت زمان طولانی به تن داشته باشید، پس باید حتما در آن راحت باشد. برای اطمینان داشتن از راحتی لباس عروس، باید بعد از انتخاب، با آن راه بروید و چندین بار بنشینید و بلند شوید و دست تان خود را تکان دهید.

 

انتخاب نکردن لباس عروس فقط به دلیل مد سال بودن

لباس های که مد می شوند فقط در طول چند سال فقط جذاب باشند و بعد از گذشت چندین سال ممکن است زیبایی خود را از دست دهند و شما د زمان مشاهده عکس های عروسی از انتخاب خود پشیمان شوید. در این میان لباس عروس های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند.

 

پرو کردن مدل های مختلف لباس عروس

شما در زمان خرید لباس عروس که با این سوال روبرو هستید که چه لباس عروسی انتخاب کنیم؛ بهتر است مدل های که به نظرتان در اندام شما زیبا است را به تن کنید. مزون های معتبر مانند مزون آنلاین دریمیس دارای مشاوران خبره هستند که با شناسایی فرم اندام و هزینه شما شیک ترین و جدیدترین لباس عروس را به شما معرفی می کنند.

 

شناسایی جنس لباس عروس

بیشتر عروس خانم ها در زمان انتخاب لباس عروس ممکن است اینقدر درگیر مدل های گوناگون شوند که از جنس پارچه آن غافل شوند. اما پارچه لباس عروس در راحتی شما بسیار موثر است. بعضی از پارچه ها سنگین هستند و در ساعات طولانی شما را اذیت می کنند.

 

عکس گرفتن از خودتان با لباس عروس

خیلی از لباس ها در عکس آن طور که باید نیستند و جلوه ای زیبایی ندارند. پس بعد از پوشیدن لباس با آن عکس بگیرید تا از انتخاب خود مطمئن تر شوید.

 

در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید لباس عروس

در حالت کلی برای این خریدنم یتوان هزینه معینی را مد نظر گرفت و بهتر است شما مبلغی را در نظر بگیرید که زیاد شما را تحت فشار قرار ندهد. اما شما نباید فکر کنید که به دلیل این که بودجه کمی دارید، پس در انتخاب خود محدود هستید.

 شما می توانید مدلی را انتخاب کنید ولی توسط مشاوره با طراحان لباس آن را با پارچه سبک تر و مقدار کار کمتر بدوزید. شما از طریق یک طراح لباس ماهر می توانید هزینه خود را با مدل و دوخت لباس عروس هماهنگ کنید.

 

در نظر گرفتن عقاید متفاوت درزمان خرید

عروس خانم ها باید در زمان خرید لباس عروس به عقاید مذهبی و فرهنگی خود و همسرشان توجه کنند. شما بدون در نظر گرفتن این پارامتر ممکن است لباسی را انتخاب کنید که در آن مراسم احساس بدی به آن داشته باشید.

 

انتخاب رنگ مناسب لباس عروس

پوشیدن لباس عروس سفید یک امر رایج است، اما انتخاب و خرید لباس عروس رنگی اشکالی ندارد و کاملا سلیقه ای است. البته لازم به ذکر است که باید رنگ لباس تان را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

چه لباس عروسی انتخاب کنیم؟ (خرید لباس عروس مناسب)

انتخاب لباس عروس مناسب با فصل

شما برای داشتن احساس آسایش و راحتی بیشتر، بهتر است لباس عروس را متناسب با فصل سال انتخاب کنید. به طور کلی مدل های باز و خنک برای فصل تابستان و لباس عروس های پوشیده برای فصل سرد سال مناسب است.

البته لباس عروس های دنباله دار در فصل پاییز و زمستان که احتمال بارش وجود دارد، مناسب نیست؛ زیرا ممکن است دنباله لباس کثیف شود. در فصل زمستان باید به دنبال لباس عروسی باشید که جنس پارچه آن نخیو خنک باشد و پارچه های ابریشمی که موجب تعرق می شود، مناسب نیستند.

 

انتخاب لباس عروس متناسب با مکان برگزاری جشن

شما قبل از خرید لباس عروس باید ابتدا محل برگزاری جشن خود را تعیین کنید. به عنوان نمونه اگر مهمانی شما در فضای باز می باشد لباس عروس شاین دار که دارای زرق و برق است، انتخاب مناسبی است؛ همچنین اگر مراسم شکا در تالار است بهتر است از لباس عروس ساده استفاده کنید.

 

انتخاب لباس عروس از بزرگ ترین مرجع مزون اینترنتی کشور

در این مطلب شما را با این معیارها آشنا کردیم که چه لباس عروسی انتخاب کنیم. حال این سوال پیش می آید که بهترین مرکز خرید لباس عروس کجاست. در این میان ما به شما مزون آنلاین دریمیس به عنوان ” مرجع مزون های آنلاین” را معرفی می کنیم. در ضمن شما از طریق این مجموعه می توانید اقدام به خرید و فروش لباس های دست دوم کنید.

 

این مجموعه که توسط تیمی جوان اداره می شود، کار خرید لباس عروس را با اپلیکیشن و وبسایت خود به نشانی  www.dreamiss.ir برای شما آسان تر کرده است. از امکانات دریمیس می توان به پشتیبانی، ارسال لباس در تهران و 24 ساعت ضمانت بازگشت وجه در صورت خرید اینترنتی لباس عروس از دریمیس اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو