شبکه پای نتورک یا ارز دیجیتال پای چیست؟ آیا این ارز قابل اعتماد است؟

منبع: تالاب

70

1400/3/2

03:04


شبکه پای نتورک یا ارز دیجیتال پای چیست؟ آیا این ارز قابل اعتماد است؟

در این مقاله قصد داریم شما را با ارز دیجیتال پی آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این زمینه به شما ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنیای ارز های رمز پایه علاقه مندید در ادامه با خانه بورس ایران – ایتسکا همراه باشید.

شبکه پای نتورک یا ارز دیجیتال پای چیست؟ آیا این ارز قابل اعتماد است؟


 

ارز دیجیتال پی چیست؟

ارز دیجیتال پی(Pi Network) یک ارز رمزنگاری شده جدید برای افراد عادی است. شما می توانید از طریق گوشی موبایل با نصب اپلیکیشن بدون مصرف برق و اینترنت آن را تهیه کنید و هر 24 ساعت یک دکمه را فشار دهید تا استخراج شروع شود.  با نصب این اپلیکیشن به هر فرد یک کد می دهد که اگر فرد دیگری این کد شما را به عنوان معرف ذخیره کند، نرخ ارز دیجیتال پی برای شما اضافه می شود.

 

در نظر داشته باشید که میتوانید برای استفاده از بهترین صرافی ارز دیجیتال مناسب ایرانیان، وارد سایت خانه بورس ایران شوید و لیست تهیه شده توسط این مجموعه را بررسی نمایید.

 

مراحل ثبت نام در شبکه pi؟

–  برنامه Pi Network را بارگیری کنید

–  مشخصات شخصی خود را وارد کنید

–  اکانت خود را تائید کنید

–  کد معرف خود را وارد کنید

و در نهایت  استخراج Pi  را شروع کنید

می بینیم که در پایان، روند کار اصلا پیچیده نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک گوشی هوشمند و چند دقیقه وقت آزاد است.

در اینجا مراحل ثبت نام در شبکه پی را شرح خواهیم داد:

 

1- برنامه Pi Network را بارگیری کنید

بدیهی است که ابتدا باید Pi را بارگیری کنید. می توانید آن را از App Store برای iOS یا از Google Play Store  برای Android دریافت کنید.

 

برای بارگیری برنامه Pi Network در تلفن همراه خود، فقط روی Install کلیک کنید.

 

2- اطلاعات شخصی خود را وارد کنید

برای شروع شما باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. شما باید به Pi Network نام، آدرس ایمیل و گذر واژه خود را بدهید.

 

3- حساب خود را اعتبار سنجی کنید

 این کار را از طریق شماره تلفن هوشمندی که استفاده می کنید انجام می دهید، یا اکنون می توانید با استفاده از حساب Facebook خود به این اعتبار سنجی ادامه دهید.

 

4- کد دعوت خود را وارد کنید

این یک مرحله اساسی است برای دسترسی به استخراج، باید دعوت شوید. شبکه Pi از این سیستم برای اطمینان از امنیت سیستم عامل خود استفاده می کند. با ثبت نام، به شبکه شخص دیگری خواهید پیوست.

 

ما به شما توصیه می کنیم که از کد هرکسی استفاده نکنید. شما باید اسپانسر خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا اگر او شخصی غیرفعال باشد پتانسیل درآمد شما پایین خواهد بود.

کشورهای بسیاری توسط  ارز دیجیتال پی پشتیبانی می شوند، تاکنون پروژه Pi میلیون ها مشتری در سراسر جهان دارد. این سکوی استخراج در180  کشور در 4 قاره جهان در دسترس است:

آفریقا

آمریکا

آسیا

اروپا

 

 

ارز دیجیتال پی چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال پی یک برنامه است که در آن کاربران بسیاری هستند. برای استفاده از آن کافی است مراحل زیر را طی کنید:

–  هر روز وارد سیستم شوید و برای دریافت ارز دیجیتال روی یک دکمه کلیک کنید. 

–  با دعوت از کاربران بیشتر به سیستم عامل، سطح خود را بالا ببرید. این باعث می شود که روزانه ارز دیجیتال بیشتری کسب کنید.

 

چرا اعضای اولیه با سرعت بالاتری ارز را استخراج می کنند؟

اعضای اولیه از نرخ بالاتری برای مشارکت در شبکه pi استفاده می کنند. ارز دیجیتال پی قصد دارد پرکاربرد ترین ارز رمزنگاری جهان باشد. برای دستیابی به این هدف، Pi اعضای اولیه خود را تشویق می کند که مشارکت هایی را انجام دهند که موفقیت آن را تضمین می کند (به عنوان مثال، امنیت و گسترش شبکه). برای انعکاس اهمیت مشارکت های اولیه، با ورود هرچه بیشتر افراد به شبکه، نرخ تسویه حساب کاهش می یابد.

 

آیا باید برنامه را باز بگذارم؟ آیا برنامه باتری موبایل من را خالی می کند؟

نیازی نیست برنامه را باز بگذارید. Pi بر عملکرد تلفن شما، تخلیه باتری یا استفاده از داده در شبکه تأثیر نمی گذارد.

پی یک شبکه است که دارای “محافل ایمنی” تو در تو است که تعیین می کند چه کسی می تواند معاملات را انجام دهد. این رویکرد نوآورانه امکان استخراج ارز رمزنگاری شده بر روی تلفن شما را با استفاده از ارتباطات اجتماعی موجود، بدون هیچ گونه هزینه مالی و بدون تخلیه باتری فراهم می کند.

شبکه پای نتورک یا ارز دیجیتال پای چیست؟ آیا این ارز قابل اعتماد است؟

تفاوت بین ارز دیجیتال پی و ارزهای دیگر

ارزهای دیجیتالی زیادی وجود دارد که به عنوان ارزهای مجازی برای تجارت از طریق اینترنت استفاده می شود و این ارزها از نظر نقدینگی موجود ، سهولت استخراج ، تعداد کاربران و محبوبیت آنها در بین مردم با یکدیگر تفاوت دارند. از مشهورترین ارزهای دیجیتال می توان به:  بیت کوین، اتریوم، ریپل، EOS و … اشاره کرد.

 

علی رغم تفاوت زیاد بین این ارزها با یکدیگر، نحوه استخراج یا استفاده از آنها تقریباً یکسان است، هر یک از آنها برای استخراج به یک فرآیند پیچیده حل معاملات ریاضی احتیاج دارند.

 

برعکس، ارز دیجیتال پی به هیچ یک از این شرایط نیاز ندارد. همانطور که در بالا ذکر شد، ارز پی سعی می کند چیزی متفاوت از ارزهای دیگر ارائه دهد. هر شخصی فقط از طریق تلفن همراه خود و بدون نیاز به حل معادلات ریاضی یا پیچیده می تواند آن را استخراج کند. فرآیند استخراج ارز دیجیتال پی به روشی ساده انجام می شود.

 

 ارز دیجیتال پی در فرآیند ثبت معاملات با ارزهای دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، در حالی که روند ثبت معامله جدید با ارز بیت کوین یک ساعت طول می کشد تا از قابلیت اطمینان تراکنش اطمینان حاصل کند و در نهایت آن را در سیستم ثبت می کند ولی ثبت نام  ارز دیجیتال پی فقط پنج ثانیه طول می کشد.

 

آیا شبکه Pi کلاهبرداری است؟

در خصوص کلاهبردار بودن و یا نبودن این شبکه ها، نیاز داریم که به وایت پیپر آنها مراجعه کنیم. میتوانید از طریق وبسایت این مجموعه، اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص شرایط و مسائل مربوط به این ارز بدست بیاوردی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو