بهترین تبلیغ برای افزایش فروش کدام است ؟

منبع: دلگرم

74

1400/3/2

13:41


بهترین تبلیغ برای افزایش فروش کدام است ؟

راه های زیادی از روش های تبلیغاتی برای افزایش فروش وجود دارد اما تا پایان این مقاله کوتاه با ما همراه باشید تا شما را به یک فرمول طلایی افزایش فروش از طریق چاپ تراکت آشنا کنیم

بی شک اگر فرمول زیر را در کسب و کار خود به نحو احسنت پیاده سازی کنید ، می توانید تاثیر شگفت انگیز این نوع از تبلیغات را در ترازهای مالی خود ، طی 3 ماه مشاهده کنید .

در ابتدا باید به این روش ایمان داشته باشید تا بتوانید تک تک مراحل زیر را با دقت بسیار بالا انجام دهید از این روفرمول طلایی افزایش فروش از روش چاپ اقلام تبلیغاتی را در 4 قدم برای شما بازگو خواهیم کرد .

قدم اول : چاپ یک تراکت خاص و منحصر به فرد

در قدم اول باید شما یک تراکت خاص کنید ، توجه داشته باشید داشتن یک تراکت خاص می تواند اثر گذاری یک کمپین تبلیغاتی را چندین برابر کند ، دلیل این امر این است که در کوچه و بازار تراکت های مختلف چاپ می شود اما تراکتی توجه مخاطب را جلب و جذب می کند که بتواند یک خاص بود را در درون خود داشته باشد

پیشنهاد ما به شما برای چاپ تراکت خاص ، چاپ بروشور از نوع سه لت است . این تراکت جذاب به تراکت بروشوری نیز معروف است ، در این تراکت دو خط تا نیز وجود دارد که باعث می شود در تراکت، 6 وجه مجزا ایجاد شود و شما برای هر بخش بتوانید یک قسمت از خدمات خود را معرفی کنید .

پخش یک تراکت بروشوری در بین عموم باتوجه به اینکه از نظر ساختاری بسیار جذاب است می تواند نظر مخاطب را به برند شما جلب کند ، البته ناگفته نماند که داشتن یک متن حرفه ای برای ترکت یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است که در این مقاله برای شما بازگو خواهیم کرد .

بهترین تبلیغ برای افزایش فروش کدام است ؟

نوع دوم تراکتی که می توانیم روی آن حساب ویژه ای باز کنیم ، چاپ تراکت پشت چسبدار یا همان چاپ لیبل است . پیشنهاد می کنیم برای مناطقی که بسیار پر رفت و آمد هستند همچون میادین اصلی شهر ، نزدیک اماکن خرید و یا ایستگاه های مترو و هر جایی که تردد افراد پیاده در آن منطقه زیاداست از چاپ تراکت پشت چسبدار یا همان چاپ لیبل استفاده کنید . شما می توانید تراکت پشت چسبدار خود را در سایز A5 چاپ کرده و بر روی زمین در مناطق پر رفت آمد نصب کنید .

مزیت اصلی این نوع از تبلیغات ماندگاری نام برند شما در مدت طولانی حدود یک ماه بر روی مناطق شلوغ و پرفت و آمد است . و این یعنی دیده شدن بسیار مخاطب و در نتیجه افزایش فروش خدمات یا محصولات شما .

قدم دوم : انتخاب متن درست برای تراکت

اگر به دنبال تاثیر گذاری یک تراکت بر روی مخاطب و در نتیجه افزایش فروش هستید ، توجه کنید که فقط خاص بودن تراکت کافی نیست و باید تراکت شما از یک متن قوی برخوردار باشد .

سوال اصلی اینجاست که یک متن قوی تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

1-از ادبیات درست و جذاب استفاده شده باشد

2-از کلمات کلیدی همچون (ارسال رایگان ، مشاوره رایگان و ...) برای جذب مخاطب استفده شود

3-مزیت کسب و کار شما نسبت به هم صنفان شما درمتن تراکت برده شود ، بطور مثال اگر دارنده یک کسب و کار آموزشگاه موسیقی هستید می توانید بگویید 50 درصد مبلغ شهریه بعد از اتمام آموزش دریافت می شود و این بعنی ایجاد اعتماد سازی در ذهن مخاطب ، و نتیجه آن افزایش فروش بالاتر

4-استفاده از کلماتی همچون تخفیف ویژه ، آف و ... همیشه برای مخاطب جذاب و تاثیر گذار است

در آخر توجه داشته باشید که ایجاد یک متن قوی و جذاب و چاپ آن برای یک تراکت خاص می تواند یک بمب تبلیغاتی برای کسب و کار شما باشد .

قدم سوم : استمرار در تبلیغات

در همه روش های تبلیغاتی ، استمرار در تبلیغات یک امر اساسی و مهم محسوب می شود . اگر بخواهیم به طور خیییلی خلاصه این موضوع رو توضیح دهیم ، ما توان اینگونه بیان کرد که به طور مثال شما 5000 عدد تراکت را پخش می کنید و در این پارت بخش 50 مشتری را جذب می کنید که ردان 50 مشتری سود خاصی را کسب نکردید و بعد از دو هفته 5000 عدد دیگر پخش کرده و در بین این 50 مشتری ، یک مشتری با سود بالا کسب کرده که باعث می شودهزینه تبلیغات قبل ، جاری و چند پارت اینده در آن مشتری یا مشتری های دیگر در بیاید .

پس تبلیغات باید مستمر باشد ، بعنی این امکان وجود دارد که در پارت اول پخش تراکت شما نتیجه نگیرید و در پارت بعد یک نتیجه چندین برابری برای شما حاصل شود .

قدم چهارم : پخش مویرگی درست

همه موارد بالا که انجام شد باید توجه داشته باشید که تراکت های خود را به یک فرد امین بسپارید تا بتواند به صورت مویرگی و درست تراکت ها را پخش کند ، نظارت بر روی تراکت پخش کن را به صورت لحظه داشته باشید و از او گزارش گیری انجام دهید .

توجه داشته باشید که اگر تمام موارد بالا را انجام دهید و خش تراکت به درستی صورت نگیرید ، محکوم به شکست هستید .

انجام 4 قدم بالا بصورت همزمان ، راز نهایی دستیابی به افزایش فروش

حتی اگر یک عدد از قدم های بالا را به درستی انجام ندهید ، کمپین تبلیغاتی شما تاثیر گذاری خود را نخواهد داشت ، از این رو می بایست در انجام قدم های بالا به دقت عمل کرده تا بتوانید هزینه که برای تبلیغات می کنید اثر بخش باشد .

بهترین تبلیغ برای افزایش فروش کدام است ؟

معرفی یک چاپخانه حرفه ای در حوزه چاپ تراکت

حال که با ایجاد یک تراکت تبلیغاتی موثر آشنا شدید به شما مجموعه چاپ "تیم گرافیک" را معر فی می کنیم ، این مجموعه یک مزیت منحصر به فرد برای خود دارد و آن این است که محصولات را با ضانت کمترین قیمت چاپ در ایران ارائه می کند .

شما می توانید برای ثبت سفارش در این مجموعه به سایت teamgraphic.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 02144044881-02144044827-02144055992 تماس حاصل فرمائید .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو