دانلود فیلم آموزش Getting Started with TinkerCAD

منبع: دانلود ها

116

1400/3/3

02:08


اگر به طراحی اشیا سه بعدی علاقه دارید، می‌توانید با فیلم آموزش Getting Started with TinkerCAD آموزش‌های جالبی را در مورد برنامه تینکرکد دریافت کرده و به‌صورت حرفه‌ای با این برنامه کار کنید. با این دوره می‌توانید روش‌های جدیدی را فرا گرفته و ایده‌های جدیدی برای کار خود داشته باشید. کار با برنامه بسیار ساده بوده و می‌توانید همانند یک متخصص به مدل سازی اشیا سه بعدی پردازنده و پروژه‌های خود را به‌صورت بهتری جلو ببرید. تینکرکد به عنوان یک ابزار قدرتمند برای طراحی و مدل سازی به حساب می‌آید که برای تعداد پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به عنوان یک مبتدی یا استاد از این دوره استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

Udemy – Getting Started with TinkerCAD

شروع کار با TinkerCAD

فیلم-آموزش-Getting-Started-with-TinkerCAD

با فیلم آموزش فیلم آموزش Getting Started with TinkerCAD می‌توانید از کمک مدرسی بهره ببرید که سابقه پنج سال کار با برنامه را داشته و در طراحی‌های بصری و زیبا می‌تواند ابزارهای جدیدی را در اختیار شما گذارد. در پایان این دوره شما قادر خواهید بود که مشکلات خود را هنگام کار با برنامه مرتفع کرده و مانند یک حرفه‌ای از آن استفاده کنید. تنها قدرت تخیل شما است که شما را محدود خواهد کرد و بنابراین با دانستن ابزارها و نحوه کار با آن‌ها، می‌توانید طرح‌های جذاب و منحصربه‌فردی را داشته باشید.

فیلم-آموزش-Getting-Started-with-TinkerCAD

info

TinkerCAD is a powerful creation tool that can be used for any number of design projects. No matter if you are a student, teacher, hobbyist, or anything else, TinkerCAD can be used to help you design, make, and do things. I’ve been teaching and using TinkerCAD for the past five years and have created countless objects for use in the digital and real worlds.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو