دانلود فیلم آموزش Improve English by Listening Movies

منبع: دانلود ها

100

1400/3/3

03:38


فیلم آموزش Improve English by Listening Movies به آموزش زبان و تکنیک‌های یادگیری آن توسط گوش دادن و نگاه کردن به یک فیلم می‌پردازد. می‌دانیم که فیلم‌ها نقش مهمی می‌توانند در یادگیری زبان داشته باشند و اگر بتوانید این کار را به‌صورت مستمر ادامه دهید، رفته رفته خواهید دید که بر اثر تجربی، مهارت شما در مکالمه زبان انگلیسی افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی می‌توانید روند را بهتر کرده و با به یاد داشتن یک سری تکنیک ساده، یادگیری خود را هنگام گوش دادن به یک فیلم بالا ببرید. در این دوره آموزشی می‌توانید راه حل صحیح گوش دادن به یک فیلم را فرا گرفته و در فیلم هایی مانند هری پاتر یا دیگر فیلم‌های روز دنیا، یادگیری زبان را به بهترین شکل ممکن داشته باشید.

Udemy – Improve English by Listening Movies

تقویت زبان انگلیسی با گوش دادن به فیلم

فیلم-آموزش-Improve-English-by-Listening-Movies

در فیلم آموزش Improve English by Listening Movies یاد خواهید گرفت که زیرنویس ها را باید چگونه در روند یادگیری خود وارد کرده و با مهارت بیشتری از تایم خود استفاده کنید. اگر در درک درست از مکالمه زبان انگلیسی مشکل دارید، می‌توانید با این دوره همراه شده و درک بهتری از روند یادگیری هنگام نگاه کردن به یک فیلم داشته باشید. شما می‌توانید مکالمات را توجه کرده و خودتان نیز کم کم با آن‌ها به پیش بروید. این دوره نقطه شروع بسیار خوبی را برای شما تعیین کرده است و می‌توانید به‌صورت مبتدی یا حرفه‌ای با این دوره همراه شوید.

فیلم-آموزش-Improve-English-by-Listening-Movies

info

ou can easily understand a piece of text by reading, but you are not able to understand people by listening, have you been suffering from this problem since you started to learn English? If so, the solution is right here, right inside this course. Give it a try!

This is the third part of the movie Parry Hotter and the Sorcerer’s Rock.  Check out my profile page for other two parts of this movie.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو