با اینکه به شکل سنتی در ذهن ما طلا متعلق به خانم ها است اما چند سالی است که آقایان نیز از داشتن زیورآلات طلا استقبال می کنند که یکی از پرطرفدارترین آن ها دستبند طلا مردانه است. دستبندهای آقایان مدل های مختلفی دارد که پرکاربردترین آن شامل مدل های تمام زنجیر مانند کارتیه، پلاک طلا در کنار چرم، مهره و بافت است.

انتخاب دستبند،  بسته به سلیقه و نوع استایل شما متفاوت خواهد بود. مدل های متنوع دستبند،  امکان انتخاب را برای سخت پسندان فراهم کرده، همچنین بسته به نوع مدل، زمان و مکان استفاده از دستبند متفاوت خواهد بود.

دستبندهای مردانه زنجیری

اگر استایل شما رسمی است و بیشتر از کت و شلوار استفاده می کنید، دستبندهای تمام زنجیر به شما پیشنهاد می شود. وقتی صحبت از دستبندهای مردانه زنجیری است شاید تنها طلای زرد در ذهنتان حک شود اما جالب است بدانید دستبندهای طلا سفید نیز بسیار شیک و مناسب بوده،  به خصوص اگر رنگ کت و شلوارهایتان در زمینه طوسی است سفید بودن طلای دستبند جلوه استایل شما را بیشتر خواهد کرد. همچنین اگر قصد دارید در کنار ساعت از دستبندهای زنجیری استفاده کنید، بهتر است این دستبندها، ظریف و نازک باشند.

دستبند های مردانه چرمی

متداول ترین نوع دستبندهای مردانه تلفیق چرم و طلا است. این مدل از دستبند ها بیشتر مناسب استایل اسپرت و استفاده روزمره است. از دستبندهای چرم و طلا می توانید در محل کار، باشگاه ورزشی، مهمانی ها و قرارهای دوستانه و ... استفاده کنید. امکان سفارشی سازی در ساخت این دستبند ها وجود دارد. چرا که انتخاب رنگ، مدل و جنس چرم همچنین طرح، عیار و وزن پلاک طلا امکانپذیر است.

دستبند بافت

طراحی دستبندهای بافت شبیه به دستبندهای چرم است چرا که در آن ها نیز پلاک طلا به کار می رود و فقط به جای چرم از نوعی نخ بافت استفاده می شود. طرفداران دستبندهای بافت،  پسران و مردان کم سن هستند. رنگ، مدل و نوع بافت این دستبند ها نیز قابل انتخاب است.

دستبند مهره و سنگ آقایان

سنگ ها و مهره ها به تعبیری، خاصیت خاص خود را دارند. به همین دلیل بعضی از افراد برای دوری از انرژی های منفی و جذب سلامتی روحی و جسمی ترجیح می دهند که از این نوع از دستبندها استفاده کنند. با خرید این دستبندها شما با یک تیر دو نشان زده و در کنار استفاده از طلا از خاصیت این نوع سنگ ها نیز بهره مند می شوید.

پلاک های طلای به کار رفته در مدل های چرم، بافت و مهره می توانند نماد ماه تولد، اسم فرد، حیوان یا گل مورد علاقه و هر چیزی که شما دوست دارید باشند. البته در این مدل ها تنها پلاک به کار نمیرود بلکه ممکن است قطعه طلا مانند قطعه ای از زنجیر کارتیه استفاده شود. این موضوع کاملا سلیقه ای است و شما در زمان خرید می توانید خواسته خود را با گالری مورد نظر در میان بگذارید.

نکات مهم در خرید دستبند که باید به آن توجه کنید 

  • به عیار طلای به کار رفته در ساخت دستبند توجه شود و از گالری بخواهید تمامی موارد را در فاکتور درج کند.

  • با توجه به استایل، رنگ پوست و استفاده خود اقدام به خرید مدل دستبند مورد نظر کنید.

  • در صورت خرید از گالری معتبر از کیفیت سنگ های به کار رفته در دستبند می توانید اطمینان حاصل کنید.

  • اگر دستبند هوشمندانه و با دقت انتخاب شود باعث منحصر به فرد و جذاب شدن استایل شما می شود.

گالری طلا گلدر کالا

گالری طلا گلدر کالا از سال 1370 کار خود را در زمینه طراحی و ساخت طلا، زیورآلات و جواهرات آغاز کرده است.این گالری تلاش کرده تا مدل های متنوع دستبند طلا مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد،  اما اگر از بین مدل های موجود طرحی پسند ننمودید یا اگر طرح خاصی را مد نظر دارید این امکان برای شما فراهم شده تا هرچه که در ذهن دارید را با ما در میان گذاشته تا محصول خاص شما را طراحی کرده و بسازیم.