لذا این دیواره های از جنس شیشه به طراحان و معماران اجازه می دهند بدون این که فضای کف و انتشار نور را از بین ببرند، یک اتاق را تقسیم نمایند. 

در ابتدا لازم است بدانیم که استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس در کجا رایج تر است.

امروزه در دفاتر اداری و مخصوصا در دفاتر اداری مدرن استفاده کردن از پارتیشن های شیشه ای رواج بسیار زیادی دارد. پارتیشن شیشه ای اداری به دلیل انعطاف پذیری بالا و همچنین سهولت در اجرا، بهترین گزینه برای تقسیم بهینه ی فضای اداری میباشد. پارتیشن اداری یکی از محبوب ترین گزینه ها پیش روی مدیران و کارفرمایان می باشد.

چرا که با وجود پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن فریم لس، دیگر لازم نیست یک کارفرما به هدف توسعه ی دفتر، محیط اداری را تغییر دهد و در این میان هزینه های ناشی از تغییر محیط را متحمل شود. وی میتواند با صرف هزینه ای کمتر از پارتیشن دوجداره یا پارتیشن تک جداره استفاده کند. با این کار میتوان با یک تیر به دو نشان زد، هم انعطاف فضا را بالا برد و هم جلوه ای مدرن و زیبا به محیط اداری بخشید. و همچنین هزینه ها را به حداقل کاهش داد. 

چنانچه شما در ارتباط با پارتیشن مدرن اداری شیشه ای نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، میتوانید با شماره های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶ ،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ تماس حاصل کنید. 

بهینه سازی فضا را با استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس تجربه کنید

یکی از نکات مهمی که احتمالا اکثر مدیران در ارتباط با آن فکر می کنند، بحث جداسازی کارکنان و یا در کنار هم قرار دادن افراد می باشد. لذا مدیران به این موضوع فکر خواهند کرد که چگونه می توانند راندمان را در محیط افزایش دهند؟ آیا در کنار هم قرار دادن کارمندان در محیط کار، کارایی را افزایش می دهد؟ یا آیا جداسازی کارمندان و خلوت تر کردن محیط می تواند به بهبود عملکرد کارکنان منجر شود؟ این دو فرضیه دو گزینه را پیش روی مدیران قرار می دهد؟ 

۱. تقسیم کردن کارمندان در اتاق های مختلف 

۲. در کنار هم قرار دادن آنها؟ 

از اینرو پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره میتواند راه حل خوبی تلقی شود. این پارتیشن به افراد اجازه می دهد تا هم در کنار هم قرار بگیرند و هم به واسطه ی یک دیوار نامرئی از یکدیگر جدا باشند و مانع مزاحمت یکدیگر شوند. 

پارتیشن تک جداره

اگر پارتیشن شیشه ای فریم لس راه حل مناسبی برای بهینه ی سازی محیط مورد نظر شما تلقی میشود، شما میتوانید با شماره های 09122775966 ،09122375842 تماس حاصل کنید و برای سفارش این پارتیشن های شیشه ای اقدام نمایید. 

حال سوالی که پیش می آید اینست که چگونه پارتیشن شیشه ای فریم لس بهره وری کارکنان را بالا می برد؟

کارکنان با آگاهی از این مطلب، که آنها تحت نظارت کارفرما قرار دارند قطعا بر کار خودشان تمرکز بیشتری را معطوف خواهند کرد. علاوه بر بحث تمرکز، وجود پارتیشن شیشه ای فریم لس میتواند باعث شود تا کارکنان تنبلی را کنار گذاشته و مسئولیت پذیری بیشتری را از خود به نمایش بگذارند. لذا وجود این پارتیشن ها مزایای زیادی دارد و تجمیع این مزایا در کنار هم در نهایت باعث افزایش بهره وری و در نهایت پیشرفت در محیط کار خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که استفاده از پارتیشن های شیشه ای به هیچ عنوان به معنای نقض حریم خصوصی نخواهد بود، شاید عده ای فکر کنند که با وجود پارتیشن های شیشه ای حریم خصوصی شان از بین خواهد رفت. اما شما میتوانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای مات، مانع از برهم خوردن حریم خصوصی تان شوید. 

لازم به ذکر است که نوع مات پارتیشن شیشه ای تمام مزایا و منافع پارتیشن های شیشه ای را داراست با این اختلاف که شیشه های آن به جای شفاف بودن مات هستند.  

پارتیشن شیشه ای فریم لس بسیار سبک و همچنین قابل حمل است

یکی از مهمترین ویژگی های پارتیشن های شیشه ای انعطاف پذیری آنهاست. لذا این پارتیشن ها را می توان در محیط های مختلفی نصب کرد و در صورت نیاز مکان آنها را تغییر و چیدمان آنها را عوض کرد. پارتیشن شیشه ای فریم لس بسیار سبک و همچنین قابل حمل و جا به جایی می باشد. استفاده کردن از پارتیشن های شیشه ای سبب می شود تا هزینه های مربوط به معماری و برداشتن دیوارهای آجری، حذف شوند. کما اینکه جا به جایی دیوارها، علاوه بر هزینه به زمان زیادی نیز احتیاج دارد. لذا بزرگترین دستاورد این دسته از پارتیشن ها صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد. 

پارتیشن شیشه ای

از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توان به سهولت در نگهداری از آنها اشاره کرد. نگهداری از این پارتیشن های شیشه ای آسان است. شما میتوانید با یک عدد دستمال و کمک گرفتن از شیشه پاک کن این پارتیشن های شیشه ای را به راحتی تمیز کنید. 

همچنین قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس نیز از دیگر نکاتی است که گفتنش خالی از لطف نیست. هزینه ی اجرای این سبک از دیوار بسیار به صرفه تر از ساختن دیوار آجری می باشد. و با وجود پارتیشن های شیشه ای نور تا حد زیادی در محیط تقسیم خواهد شد و صرفه جویی در هزینه ی برق لامپ مصرفی نیز یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس می باشد. از اینرو با وجود پارتیشن های شیشه ای نیاز کمتری به چراغ الکتریکی خواهید داشت. 

ناگفته نماند که استفاده کردن از پارتیشن های اداری تنها در محیط کاری توصیه نمیشود و شما می توانید در منزل تان نیز از پارتیشن شیشه ای منزل استفاده کنید. این پارتیشن ها در محیط خانه می توانند بهترین گزینه و به صرفه ترین گزینه برای جدایی قسمت های مختلف از یکدیگر تلقی شوند. همچنین استفاده کردن از پارتیشن های شیشه ای میتواند زیبایی منحصر بفردی را به محیط منزل شما اضافه کند. 

 شما به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره می توانید با شماره های 09122775966 ،09122375842  تماس حاصل نمایید.