خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه

خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


منبع: نی نی بان

405

1400/3/3

09:05


خرید ماشین شارژی کودک

ماشین‌های شارژی یکی از اسباب‌بازی های مورد علاقه کودکان است و می‌تواند یکی از کادوهای هیجان انگیز برای جشن تولد بچه‌ها باشد. این اسباب‌بازی فوایدی هم دارد؛ مثل تقویت هوش منطقی و استدلالی، افزایش هماهنگی بین چشم و دست، بهبود توجه و تمرکز، افزایش سرعت واکنش، تقویت نیمکره راست مغز و افزایش شور و نشاط کودک. در این مطلب نکاتی را درباره خرید ماشین شارژی کودک می‌خوانیم.

ماشین شارژی کودک، تقویت مهارت‌های حرکتی
ماشین‌های شارژی، یکی از تولیدات صنعت اسباب‌بازی‌های پیشرفته است که با وجود مهیج بودن، باید از ایمنی کافی نیز برخوردار باشد. رانندگی در این ماشین‌ها، شادی وصف ناپذیری به کودکان می‌دهد. با این حال بهترین ماشین‌های شارژی برای کودکان چیزی فراتر از فقط یک نوع اسباب‌بازی است.
با پیشرفت در فناوری خودرو که به سمت ماشینهای سواری کودکان حرکت می‌کند، داشتن یک اتومبیل سرگرم کننده برای کودکان می‌تواند روشی قابل دسترس و لذت بخش برای آموزش دروس ایمنی در رانندگی نیز باشد. با داشتن اتومبیل های برقی مناسب برای کودکان، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نسل بعدی رانندگان، از قوانین رانندگی مطلع هستند! مزایای دیگری هم برای ماشین‌های شارژی وجود دارد. از جمله اینکه بازی با ماشین‌های اسباب‌بازی می‌تواند به بهبود مهارت های حرکتی کودک کمک کند.


خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


نکات مهم هنگام خرید ماشین شارژی
راحتی و احساس آرامش کودک شما در اولویت است. کودک باید در ماشین شارژی راحت باشد. نکته مهم دیگر اینکه ماشین شارژی، وزن مناسبی داشته باشد و باتری آن، شارژ را به اندازه یک روز نگه دارد. هنگام خرید ماشین شارژی به رنگ مورد علاقه فرزند خود نیز توجه کنید. هر چه باشد، او می خواهد ساعت ها با این اسباب‌بازی فوق‌العاده وقت بگذراند. بعضی از این ماشین‌ها بوق هم دارد و بعضی دیگر به سیستم پخش موسیقی یا حتی رادیو نیز مجهز است. در انتخاب این ماشین‌ها حتما سن کودک و علایق او را در نظر بگیرید. کودک دوست دارد یک تجربه ایمن و بی نقص را پشت فرمان این ماشین کوچک الکتریکی بگذراند. اگر تصمیم به خرید ماشین شارژی گرفته اید، حتما استانداردهای ایمنی این اسباب‌بازی را قبل از خرید بررسی کنید که اهمیت بالایی دارد.


بیشتر بخوانید: اسباب بازی برای کودکان چه بخریم؟ 



خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


ماشین شارژی کودکانه، ایمنی
ماشین‌های برقی برای کودکان باید ایمن، سریع و سرگرم کننده باشند. خوشبختانه، این اسباب‌بازی های پیشرفته از نمونه‌های واقعی خود تقلید می‌کنند که اغلب ویژگی های ایمنی مشابهی را در طراحی خود دارند. بهترین ماشین‌های برقی سواری برای بچه‌ها سیستم تعلیق فنری برای سواری نرم و بی‌نقص و همچنین مکانیزم های پیشرفته ترمز را دارد. به یاد داشته باشید، حتی اگر این ماشینها هیچ وقت با سرعت نمی‌روند، داشتن کمربند ایمنی همیشه ایده خوبی است.


بیشتر بخوانید: ایمنی کودک در ماشین 



خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


کنترل ماشین شارژی توسط والدین
یکی از ویژگی های این ماشین‌ها، توانایی رانندگی توسط کودکان و همچنین از راه دور توسط والدین است. اطمینان حاصل کنید مدلی که خریداری می‌کنید دارای سیستم کنترل از راه دور مناسب است. قبل از اینکه کودک شما سوار ماشین شود و بگوید همین را می خواهم، این ویژگی را آزمایش کنید! دامنه سرعت ماشین‌های برقی برای کودکان نوپا از حدود 3 تا 5 مایل در ساعت (5 تا 8 کیلومتر در ساعت) متغیر است که شاید زیاد به نظر نرسد. اما مطمئنا برای یک کودک نوپا اوقات خوشی را رقم می زند! به یاد داشته باشید که هنگام بازی کودک با ماشین سواری برقی خود، احتیاط کنید و همیشه حواس‌تان باشد.


بیشتر بخوانید: تاثیر اسباب بازی بر هوش کودکان



خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


مثل یک ماشین واقعی
اگرچه ممکن است اتصال فلش یا بلوتوث برای ماشین‌های شارژی خیلی مهم نباشد، اما بهترین و با کیفیت‌ترین آنها برای کودکان اغلب این ویژگی ها را دارند. زیرا نه تنها احساس واقعی بودن ماشین را دارند بلکه به عنوان یک اسباب‌بازی سرگرم کننده به سودمندی خودرو نیز می‌افزایند. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه آنها در اتومبیل باعث می‌شود کودکان ماشین‌های برقی خود را بیش از پیش دوست داشته باشند!


بیشتر بخوانید: مهمترین نکات برای انتخاب اسباب بازی 



خرید ماشین شارژی برای کودک؛ آری یا خیر
حتما این سوال برای‌تان پیش آمده که اصلا ماشین‌های برقی برای بچه ها خوب است؟ نتایج به دست آمده از این قرار است که کودکان هنگام رانندگی با خیال راحت در ماشینهای برقی خود هستند. با این حال این اسباب‌بازی‌های پویا برای کودکان فقط سرگرم کننده نیستند و همچنین می‌توانند ابزار بسیار خوبی برای آموزش باشند. رانندگی در مکان‌های آشنا با کمک والدین، می‌تواند به کودکان کمک کند تا استقلال مورد نیاز برای سفر در زندگی خود را شروع کنند.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگرچه مزایای زیادی برای اجازه دادن به کودک برای رانندگی با اتومبیل برقی وجود دارد ، اما هنوز هم خطرات بالقوه از نظر ایمنی در کمین بچه هاست. در هر زمان که کودک شما از ماشین اسباب‌بازی استفاده می‌کند ، باید والدین یا بزرگسالانی باشند که با کنترل از راه دور ، در حال تماشای آنان هستند تا در صورت لزوم ماشین و کودک را از خطر دور کنند.


بیشتر بخوانید: اسباب بازی مفید برای کودک چیست؟



خرید ماشین شارژی کودک، رانندگی با چاشنی هیجان کودکانه


سن مناسب برای بازی با ماشین شارژی
حالا که تا اینجای مطلب را خواندید، شاید از خود بپرسید که این اسباب‌بازی برای کودک شما مناسب هست یا خیر. به طور کلی ماشینهای سواری مخصوص کودکان یک تا 9 ساله است. محدوده سنی خاص توصیه شده در هر ماشین شارژی با توجه به اندازه، وزن و ایمنی آن، متفاوت و برای یکی از گروه های سنی محدوده یک تا 9 سال مناسب است. شما هم می‌توانیدبرای انتخاب ماشین شارژی متناسب با سن، قد، وزن و جنسیت کودک با کارشناسان مشورت کنید.

کودک باید در ماشین شارژی راحت باشد. نکته مهم دیگر اینکه ماشین شارژی، وزن مناسبی داشته باشد و باتری آن، شارژ را به اندازه یک روز نگه دارد. هنگام خرید ماشین شارژی به رنگ مورد علاقه فرزند خود نیز توجه کنید.

محدوده قیمت ماشین شارژی کودک
حالا که با ماشین شارژی و کارایی آن آشنا شدید، وقت آن است که به دنیای قیمت ها هم سری بزنیم تا با توجه به بودجه‌ای دارید ماشین شارژی مناسب را برای اوقات سرگرمی کودک خود انتخاب کنید. ماشین‌های شارژی با توجه به مدل و سن کودک از 3 و نیم میلیون تا 8 و نیم میلیون تومان قیمت دارد. اگر می‌خواهید برای کودک خود موتور شارژی بخرید هم باید از یک میلیون تا 6 میلیون تومان هزینه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو